Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI

Vierailija
23.05.2018 |

: )

Kommentit (805)

Vierailija
761/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, minun pitää lähteä ulos kävelemään. Olen ollut kauan sisällä ja vähän huono olo. Ajatus ei kulje yhtään. 😞

Vierailija
762/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutistuksia, silityksiä ja halauksia kaivatulleni. Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että törmättäisiin joku päivä. Olisikohan sulla jotain kerrottavaa? Joskus tulee tunne, ettet kerro kaikkea mitä olet yrittänyt kertoa, et saa viestiä perille. Aloitat, mutta sitten tarina jää kesken ja missaan sen tärkeimmän kohdan. Olet silti suloinen.

Vierailija
764/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutistuksia, silityksiä ja halauksia kaivatulleni. Hyvää yötä.

Kiitos 🤗 En ole saanut halausta vuosiin... En edes muista milloin. 😧

Pusuja sinulle! 😘 

Vierailija
765/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et koskaan tainnut olla täällä.

Vierailija
766/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun minua hetken arveluttaa, kirjoitan taas muutaman rivin ylianalyyttistä kehäpäätelmää. Nykyään olen siinä jo aika haka, ja tätä "ei tuu toimiin" -suttua syntyy jo sommilleen automaatikirjoituksella. Tekstiä tulee, mutta kirjoittaessa ajattelen jotain ihan muuta. Jokainen "anna jo olla" on sinun kaulasi kaari, jolla hauaisin kättäni kuljettaa, jota haluaisin näykkiä, nuuhkia ja suudella, jokainen "unohda" on se pieni hymynkare äänessäsi, vaikka puhut vakavalla naamalla ja jokainen "ei mitään" on auringon välke silmissäsi, kun naurat; ja sinun naurusi valaisee minun maailmani. Ja kun minä luen suoltamaani soopaa, näen kaikki ne pienet kauniit hetket, joista minun muistoni sinusta koostuu. Ja ymmärrän jälleen, miksi näin järjettömästi rakastan. 

Piti kirjoittaa jotain kaunista ja tunnisteellista, mutta tuliki näämmä tämmönen epämääränen pläät. Sori. Mutta siltikin rakastan.

Sinä 💜

Vierailija
767/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että törmättäisiin joku päivä. Olisikohan sulla jotain kerrottavaa? Joskus tulee tunne, ettet kerro kaikkea mitä olet yrittänyt kertoa, et saa viestiä perille. Aloitat, mutta sitten tarina jää kesken ja missaan sen tärkeimmän kohdan. Olet silti suloinen.

Niin, tuota mietin tänään.... 🤔

Vierailija
768/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heini päivätoiminnasta,mitä voisin tehdä huomenna että lähentyisimme? Tunteeni sinua kohtaan ovat kasvaneet sitä myötä kun olen tutustunut sinuun.Tunnetko sinä samoin minua kohtaan.Olet kaunis,upea nainen,enkä vertaa sinua kesäpäivään sillä olet kauniimpi,lämpimämpi😍 Oli ihanaa nähdä sinua.

Tämä kiinnitti huomioni.Ihana😍 Toivottavasti tunteen ovat molemminpuolisia ja saavat toisensa.Toivotaan että kyseinen Heini näkee viestin😊

Vierailija
769/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et koskaan tainnut olla täällä.

Tiedät hyvin, että olin ja olen edelleen. 😏 

Vierailija
770/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun minua hetken arveluttaa, kirjoitan taas muutaman rivin ylianalyyttistä kehäpäätelmää. Nykyään olen siinä jo aika haka, ja tätä "ei tuu toimiin" -suttua syntyy jo sommilleen automaatikirjoituksella. Tekstiä tulee, mutta kirjoittaessa ajattelen jotain ihan muuta. Jokainen "anna jo olla" on sinun kaulasi kaari, jolla hauaisin kättäni kuljettaa, jota haluaisin näykkiä, nuuhkia ja suudella, jokainen "unohda" on se pieni hymynkare äänessäsi, vaikka puhut vakavalla naamalla ja jokainen "ei mitään" on auringon välke silmissäsi, kun naurat; ja sinun naurusi valaisee minun maailmani. Ja kun minä luen suoltamaani soopaa, näen kaikki ne pienet kauniit hetket, joista minun muistoni sinusta koostuu. Ja ymmärrän jälleen, miksi näin järjettömästi rakastan. 

Piti kirjoittaa jotain kaunista ja tunnisteellista, mutta tuliki näämmä tämmönen epämääränen pläät. Sori. Mutta siltikin rakastan.

Kirjoitat niin kauniisti hänestä.

Vierailija
771/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko sinä minua? Niin kuin mies rakastaa naista?

Vierailija
772/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗣📈

Laskussa ↘️

🌜❤️

Vierailija
773/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä 💜

Tämä kaikki ois niin kaunista siinä maailmassa jossa voisi olla kaikelta pahalta piilossa

Vierailija
774/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Laskussa ↘️

🌜❤️

Mikä nyt?

Vierailija
775/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Laskussa ↘️

🌜❤️

Mikä nyt?

Tulin vaan tänään miettineeksi kaikkea tapahtunutta ja koko tilannetta. Mutta ei hätää, tää on normaalia suhdannevaihtelua.

Vierailija
776/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika ujo... 😮

Mä olen vielä ujompi.

Vierailija
777/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sylikkäin, alasti, peiton alla. Ilman kiirettä.

Haavettako vain tämäkin?

Haaveissa vainko oot mun?

Haaveissa vain, sillä mulla on toinen.

Vierailija
778/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ihan oikeasti ole siihen että otan suhun yhteyttä. Voi olla että tämä ”meidän juttu” päättyy sitten siihen :-(

En tietenkään sitä halua, koska haluaisin vain olla sun luonasi enemmän kuin mitään muuta, mutta luulen että mitään ei tule tapahtumaan.

Minun olisi vaikea uskoa, että vielä mua ajattelisit. Tai toki näin silloin oletin ja varmaan vieläkin näin toivon. Kaikki jäi mulle epäselväksi. Sinä tiedät etten voi sinuun enää ottaa yhteyttä, se ei vaan olisi asianmukaista. En moiti sinua jos et pysty ottamaan yhteyttä. Ehkä ei vaan ollut aika meille. Ajatus sinusta ja meistä joka ei koskaan toteutunut saa mielen haikeaksi, jälleen kerran.

Vierailija
779/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavettako vain tämäkin?

No mutta eihän se ongelma ole, koska säkin kaipaat.

Vierailija
780/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavettako vain tämäkin?

Kertoisitpa sen minullekin..

Ketju on lukittu.