Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle kirjoitti:
Minä kaipaan sinua joka muutit pois. Sinua joka tiedät. Minulle jäi arvoitus sinusta, selviääkö sun tunteet mulle koskaan?
Miksi et kertonut hänelle tunteistasi kun hän vielä ei ollut muuttanut pois? Eihän hän voi olla ajatustenlukija.
En silloin vielä ymmärtänyt täysin kuinka merkittävä henkilö hän oli minulle.
Mikä hänestä teki sinulle merkittävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus kaivatulleni. Näkemisesi oli parasta tässä päivässä. En vain ymmärrä itseäni ja miksi olen seurassasi niin outo. Hävettää. Meidän pitäisi nähdä jossain rauhallisemmassa ympäristössä.
Millä tavalla outo?
En oikein tiedä. En tunne itseäni hänen seurassaan. Panikoidun ja en keksi mitään sanottavaa. Emme edes ole koskaan kahden kesken.
Olet vain hermostunut ja jännittynyt. 💚 Ei sen kummempaa.
Kiitos sinulle sanoistasi. ❤ Olen aivan kauhea jännittämään ja panikoimaan, mutta ehkä se tuntuu mielessäni pahemmalta kuin näyttää ulospäin.
Joskus käy niin, että itse suurentelee asiaa ja tekee siitä tosi ison ongelman, joskus jopa ylitsepääsemättömän ison. Jos joltain ulkopuoliselta kysyisi, niin se ei välttämättä edes kiinnittäisi tuohon mitään huomiota! Ajattele! Stressaat ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kotona jotain huolia? Vaikutit niin surulliselta tänään.
En ole surullinen tänään. 😊 Nyt kesäaikaan vaan herään vähän liian aikaisin liian lyhyiden yöunien jälkeen. Täällä on tosi valoisaa... Minulla on vaaleat verhot ja aurinko paistaa suoraan naamaan verhojen läpi. 😫 Minulla oli toiset tummat verhot, mutta vein ne toiseen kotiin. 😣
Vierailija kirjoitti:
Miks et sä rakasta mua?
Mitä?! En ole sanonut tuollaista.... 😨
Kyllä rakastan, mutta en ole nyt parhaimmillani... 😰
Vierailija kirjoitti:
Olit söpömpi kuin muistin. ❤️
Milloin? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus kaivatulleni. Näkemisesi oli parasta tässä päivässä. En vain ymmärrä itseäni ja miksi olen seurassasi niin outo. Hävettää. Meidän pitäisi nähdä jossain rauhallisemmassa ympäristössä.
Millä tavalla outo?
En oikein tiedä. En tunne itseäni hänen seurassaan. Panikoidun ja en keksi mitään sanottavaa. Emme edes ole koskaan kahden kesken.
Olet vain hermostunut ja jännittynyt. 💚 Ei sen kummempaa.
Jos tykkää jostain oikein paljon, niin silloin yleensä tulee tuollaista. 😉
💕En "jäädy" enkä kylmä ole muutenkaan 😂
Et niin. 😉 Ehkä sinun kannattaisi luottaa itseesi enemmän? Jos on jokin tärkeä tilanne edessä, niin ajattelet selviytyväsi siitä ja vielä hyvin, etkä että epäonnistut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäämisellä, ihastumisella, rakastamisella ei ole oikeastaan mitään väliä jos ei sitä näytä tai kerro. Yhtä hyvin voisi vihata ja olla vain näyttämättä tai kertomatta sitä.
Totta, ja olet varmasti itse toiminut ohjeesi/ilmoituksesi mukaisesti.
Olen ja se toinen ei ollut ihastunut. Tuo on ohje teille että kannattaa myöskin toimia. Sillä ne asiat selviää.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa huoleni on, etten saa koskaan elää sinun kanssa. Se tekee minut surulliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa huoleni on, etten saa koskaan elää sinun kanssa. Se tekee minut surulliseksi.
Miten niin? 😨 Kuka sanoo, ettei voida olla yhdessä?
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me enää koskaan?
Onkohan enää ikinä mitään yhteyttä?Miehelle
Tämä kesä on mahdollisuus meille.
Mutta miten tämän homman sais käyntiin, silleen niinkuin etenemään tuota kesää kohti?
Onko ideoita?
Hyvä kysymys, mielestäni pallo on sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin pidän mahdollisena, että voimme olla yhdessä tulevaisuudessa. Vaikea näitä tunteita on sivuuttaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäämisellä, ihastumisella, rakastamisella ei ole oikeastaan mitään väliä jos ei sitä näytä tai kerro. Yhtä hyvin voisi vihata ja olla vain näyttämättä tai kertomatta sitä.
Olen ja se toinen ei ollut ihastunut. Tuo on ohje teille että kannattaa myöskin toimia. Sillä ne asiat selviää.
Niin minäkin, eli ehkä meitä on useampiakin täällä hörhöilemässä ihan "luvan kanssa".
Vierailija kirjoitti:
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten tämän homman sais käyntiin, silleen niinkuin etenemään tuota kesää kohti?
Onko ideoita?
Sp:n laittamisella? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, eli ehkä meitä on useampiakin täällä hörhöilemässä ihan "luvan kanssa".
Kolmas samanmoinen täällä, moi!
Vierailija kirjoitti:
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ideoita?
Olet sanonut näin ennenkin mutta mielelläni kuulisin perustelut että miksi?
Av:lla käy viikossa yli puolimiljoonaa lukijaa ja kirjoittelijaa.