Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI

Vierailija
23.05.2018 |

: )

Kommentit (805)

Vierailija
741/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei halaa eikä rutistele kukaan koskaan. Tosi harvoin kukaan ihastuu ja jos ihastuu, niin sitten se on joko a) hyvin omituinen friikki, josta en itse tykkää yhtään tai b) alkaa jostain syystä vältellä heti kun alan osoittaa kiinnostusta takaisin. Uskon että mun kohtalo on olla yksin ja yksi oppiläksy kai on tässä elämässä kokemus siitä miltä tuntuu elää ilman rakkautta. Aika rankkoja oppeja olen muutenkin tähän elämään valinnut, joten sopii tuokin kuvaan. Lukuisia kertoja on meinannut voimat loppua kesken. Saispa normaalin elämän.

Vierailija
742/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee sinusta epänormaalin? 🤨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heini päivätoiminnasta,mitä voisin tehdä huomenna että lähentyisimme? Tunteeni sinua kohtaan ovat kasvaneet sitä myötä kun olen tutustunut sinuun.Tunnetko sinä samoin minua kohtaan.Olet kaunis,upea nainen,enkä vertaa sinua kesäpäivään sillä olet kauniimpi,lämpimämpi😍 Oli ihanaa nähdä sinua.

Vierailija
744/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ihan oikeasti ole siihen että otan suhun yhteyttä. Voi olla että tämä ”meidän juttu” päättyy sitten siihen :-(

En tietenkään sitä halua, koska haluaisin vain olla sun luonasi enemmän kuin mitään muuta, mutta luulen että mitään ei tule tapahtumaan.

Voisitko kertoa miksi sinusta ei ole ottamaan yhteyttä? 🤨 Mietitään sitten voidaanko tehdä sille jotain.

Ei ole tullut riittävästi tunnisteita hänen puoleltaan että tietäisin hänen kaipaavan.

Ehkä täytyy sitten lopettaa odottaminen. Surrur vaan ja nukkumaan joka iikka

Vierailija
745/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylikkäin, alasti, peiton alla. Ilman kiirettä.

Vierailija
746/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillain täällä saisi täsmäämään tunnisteita, kun napsii osan sieltä osan täältä. Yksi tunniste ainakin osui kohdalle, tosin juuri sen kommentin lähettäjä on todennäköisesti eri kuin kaivattuni. :D

Vierailija
747/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavettako vain tämäkin?

Vierailija
748/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin? 😋

Vierailija
749/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavettako vain tämäkin?

Haaveissa vainko oot mun?

Vierailija
750/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei halaa eikä rutistele kukaan koskaan. Tosi harvoin kukaan ihastuu ja jos ihastuu, niin sitten se on joko a) hyvin omituinen friikki, josta en itse tykkää yhtään tai b) alkaa jostain syystä vältellä heti kun alan osoittaa kiinnostusta takaisin. Uskon että mun kohtalo on olla yksin ja yksi oppiläksy kai on tässä elämässä kokemus siitä miltä tuntuu elää ilman rakkautta. Aika rankkoja oppeja olen muutenkin tähän elämään valinnut, joten sopii tuokin kuvaan. Lukuisia kertoja on meinannut voimat loppua kesken. Saispa normaalin elämän.

Harva sinkku varmaankaan saa läheisyyttä ja hellyyttä osakseen juuri koskaan, etenkään lapsettomat ja/tai kaukana vanhemmistaan asuvat.

Toki kavereiden kesken halataan aina nähdessä, mutta nehän on yleensä sellaisia nopeita ja suht. turhia halauksia, eikä mulla ainakaan kaverit yhtä lukuunottamatta rutistele, silittele, kutittele, pussaile ja pörrötä hiuksia kuten lapsi ja oma isäni.

Aika surullista kyllä, millaisessa läheisyysvajeessa niin moni ihminen elää.:(

Ja joku sellainen, ettei koskaan lapsuuden jälkeen pääse kenenkään syliin itkemään jos on paha olla, niin tosi surullista.

Vierailija
751/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostais kyllä ❤️

Voi kun mun kaivattuni (mies) olisi tän haaveen tänne kirjoittanut. Toteutuisikohan koskaan?

Vierailija
752/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä sulla edes tekisin!?

Harrastaisit sexiä, tietysti.

Vierailija
753/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttaisiinpa nainen joskus saman katon alla.

Vierailija
754/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika ujo... 😮

Vierailija
755/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minkälaista meidän elämä olisikaan...

Vierailija
756/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole meistä kiinni?

Vierailija
757/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun minua hetken arveluttaa, kirjoitan taas muutaman rivin ylianalyyttistä kehäpäätelmää. Nykyään olen siinä jo aika haka, ja tätä "ei tuu toimiin" -suttua syntyy jo sommilleen automaatikirjoituksella. Tekstiä tulee, mutta kirjoittaessa ajattelen jotain ihan muuta. Jokainen "anna jo olla" on sinun kaulasi kaari, jolla hauaisin kättäni kuljettaa, jota haluaisin näykkiä, nuuhkia ja suudella, jokainen "unohda" on se pieni hymynkare äänessäsi, vaikka puhut vakavalla naamalla ja jokainen "ei mitään" on auringon välke silmissäsi, kun naurat; ja sinun naurusi valaisee minun maailmani. Ja kun minä luen suoltamaani soopaa, näen kaikki ne pienet kauniit hetket, joista minun muistoni sinusta koostuu. Ja ymmärrän jälleen, miksi näin järjettömästi rakastan. 

Piti kirjoittaa jotain kaunista ja tunnisteellista, mutta tuliki näämmä tämmönen epämääränen pläät. Sori. Mutta siltikin rakastan.

Vierailija
758/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun minua hetken arveluttaa, kirjoitan taas muutaman rivin ylianalyyttistä kehäpäätelmää. Nykyään olen siinä jo aika haka, ja tätä "ei tuu toimiin" -suttua syntyy jo sommilleen automaatikirjoituksella. Tekstiä tulee, mutta kirjoittaessa ajattelen jotain ihan muuta. Jokainen "anna jo olla" on sinun kaulasi kaari, jolla hauaisin kättäni kuljettaa, jota haluaisin näykkiä, nuuhkia ja suudella, jokainen "unohda" on se pieni hymynkare äänessäsi, vaikka puhut vakavalla naamalla ja jokainen "ei mitään" on auringon välke silmissäsi, kun naurat; ja sinun naurusi valaisee minun maailmani. Ja kun minä luen suoltamaani soopaa, näen kaikki ne pienet kauniit hetket, joista minun muistoni sinusta koostuu. Ja ymmärrän jälleen, miksi näin järjettömästi rakastan. 

Piti kirjoittaa jotain kaunista ja tunnisteellista, mutta tuliki näämmä tämmönen epämääränen pläät. Sori. Mutta siltikin rakastan.

Oi, miten kaunista. <3

Vierailija
759/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heini päivätoiminnasta,mitä voisin tehdä huomenna että lähentyisimme? Tunteeni sinua kohtaan ovat kasvaneet sitä myötä kun olen tutustunut sinuun.Tunnetko sinä samoin minua kohtaan.Olet kaunis,upea nainen,enkä vertaa sinua kesäpäivään sillä olet kauniimpi,lämpimämpi😍 Oli ihanaa nähdä sinua.

ihan viljamia itseään tulit lainanneeksi :D

Vierailija
760/805 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa istahtaa sun syliin, silittää sun poskia ja sitten hellästi suudella sua… nenänpäähän.

Ketju on lukittu.