Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyytymätön psyk.testien lopputulokseen

Vierailija
23.05.2018 |

Hei. Osallistuin psykologisiin soveltuvuuskokeisiin aiemmin keväällä ja sain tänään kirjeitse tiedon, etten ole soveltuva alalle. Minun mielestäni joitakin vastauksiani on tulkittu väärin ja niiden perusteella tehty tuo johtopäätös. Onko tuota testiä mahdollista arvioida uudelleen?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan myöhemmin. 😢 

Vierailija
82/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näitä psykologisia testejä ottanut vakavasti sen jälkeen, kun kesken testien päätin, että en haluakaan tätä työpaikkaa ja otan vastaan jo minulle tarjotun toisen työpaikan. Miespsykologi veti herneen nenään oikein kunnolla :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen nyt? Olisin halunnut päästä tuonne. En voi osallistua 2 seuraavaan vuoteen psyk.testin takia. 😢

Vierailija
84/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oikeasti halunnut tuonne. Nyt tajuan, ettei olisi pitänyt sanoa mitään negatiivista tai sellaista, jonka voi tulkita negatiivisesti. Pitäisi vain kehua itseään ja sanoa vaikka sellaista mikä ei ole totta. Tuolla alalla 30 % jättää kesken jo opiskeluaikana, joka on lyhyt. 

Vierailija
85/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikaisupyynnön jättämisellä mitään vaikutusta? 

Vierailija
86/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että nämä pitävät testejään erehtymättöminä totuuksina, ja jokaista valittajaa suurin piirtein hulluna, joka ei näe omaa persoonaansa ja sitä että on täysin sopimaton ko. Työhön. Sain itse joskus tulokseksi että olen mm. vastuuntunnoton ja laiskuuteen taipuvainen! Jokainen joka minut tuntee, tietää että olen kaikkea muuta. teen aina parhaani, enkä jätä mitään kesken, edes sellaista mikä ehkä pitäisi. Kun kyselin asiasta, sain todella ylimielistä kohtelua. Harmittelin siinä sitten, että olenko voinut ruksia vahingossa väärin tai ymmärtänyt kysymykset eri tavoin, psykologi totesi että ” niin juuri, huolellisuus ja tarkkuus on kuule myös aika tärkeitä ominaisuuksia”. Eli löi täysin vyön alle. Miten minä siinä puhelussa voisin tuota vastaan mitenkään puolustautua. Heille olin vain valittava riesa. No, pääsin kuitenkin opiskelemaan myöhemmin eri paikkaan, ja olen niin elementissäni!

Vierailija
87/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen nyt? Olisin halunnut päästä tuonne. En voi osallistua 2 seuraavaan vuoteen psyk.testin takia. 😢

Kysyisin ne perustelut miksi en päässyt ja jättäisin valitukset tekemättä. En usko, että vaihtamalla saat paikkaa vaan päinvastoin annat itsestäsi negatiivisemman kuvan. Nyt olet saanut kokemusta soveltuvuuskokeista, otat opiksesi ja onnistut ehkä seuraavalla kerralla.

Vierailija
88/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ne perustelut miksi en päässyt ja jättäisin valitukset tekemättä. En usko, että vaihtamalla saat paikkaa vaan päinvastoin annat itsestäsi negatiivisemman kuvan. Nyt olet saanut kokemusta soveltuvuuskokeista, otat opiksesi ja onnistut ehkä seuraavalla kerralla.

En saa hakea tuonne 2 vuoteen. 😢

Vierailija
89/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten mietit jonkun muun alan tai keksit jotain tekemistä seuraavaksi kahdeksi vuodeksi ja haet uudelleen. Toki voit ottaa riskin ja valittaa mutta samalla miettisin voiko valittamisesta seurata se, että he katsovat sinut sen vuoksi seuraavallakin kerralla sopimattomaksi etenkin jos arvioinnin tekee sama ihminen tai sama firma kuin nyt.

Vierailija
90/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä psyk.keskuksen pyyntöön pitää kirjoittaa? Kun soitin, siellä vastasi mieshenkilö, jok aoli hetken päästä todella äkäinen. Sanoi mm. että "kyllä sinun pitäisi tietää mihin osoitteeseen pyyntö lähetetään. Se kerrottiin hakutilanteessa."

Vierailija
91/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten mietit jonkun muun alan tai keksit jotain tekemistä seuraavaksi kahdeksi vuodeksi ja haet uudelleen. Toki voit ottaa riskin ja valittaa mutta samalla miettisin voiko valittamisesta seurata se, että he katsovat sinut sen vuoksi seuraavallakin kerralla sopimattomaksi etenkin jos arvioinnin tekee sama ihminen tai sama firma kuin nyt.

Niin. 😢 Minun pitää nyt ensin lähettää psykologikeskukseen pyyntö ja odottaa vastausta. Toisaalta henkilö, joka lähetti nämä kutsut sanoi itse, että minulla on mahdollisuus pyytää oikaisua 14 pv:n sisällä.

Vierailija
92/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä psyk.keskuksen pyyntöön pitää kirjoittaa? Kun soitin, siellä vastasi mieshenkilö, jok aoli hetken päästä todella äkäinen. Sanoi mm. että "kyllä sinun pitäisi tietää mihin osoitteeseen pyyntö lähetetään. Se kerrottiin hakutilanteessa."

En sitten kysynyt enää mitä siihen pitäisi tarkalleen kirjoittaa. Sanoi kyllä, että oma allekirjoitus pitää olla ja osoite. 

Vierailija
93/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten minun pitää liittää siihen palautuskuori ja postimerkki.

Vierailija
94/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa. 😢

Vierailija
95/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan hakeutui lentoemäntäkoulutukseen, siksi näin monimutkaiset kokeet.

Vierailija
96/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. 😢 Minun pitää nyt ensin lähettää psykologikeskukseen pyyntö ja odottaa vastausta. Toisaalta henkilö, joka lähetti nämä kutsut sanoi itse, että minulla on mahdollisuus pyytää oikaisua 14 pv:n sisällä.

Tekisi mieli kirjoittaa.

Tuntuu vaan siltä, että paykologilla on 10 min haastattelussa todella paljon valtaa. Se voi antaa hyvät pisteet sellaisille, jotka miellyttävät. Haastattelua ei edes nauhoita, kuten kielen suullista koetta. Kokeissa oli lisäksi opettajien haastattelut. Kun kysyin miten ne menivät, niin sanottiin ettei niitä arvostella. Miksi ne sitten järjestetään?

Vierailija
97/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologin antama pistemäärä on voimassa 2 vuotta. En saa hakea lähi vuosina uudestaan. Ei ole reilua yhtään.

Vierailija
98/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä mieltä olette? 

Vierailija
99/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihmettele miksi ap ei päässyt...eli tuskin on virhettä tapahtunut!

Vierailija
100/141 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten on psykologikeskuksen oikea osoite? 

Henkilö, joka lähetti minulle kirjeen sanoi, että Fredrikinkatu ja psykologikeskuksessa Tunturinkatu...

Onko se sitten tuo Tunturinkatu?