Tyytymätön psyk.testien lopputulokseen
Hei. Osallistuin psykologisiin soveltuvuuskokeisiin aiemmin keväällä ja sain tänään kirjeitse tiedon, etten ole soveltuva alalle. Minun mielestäni joitakin vastauksiani on tulkittu väärin ja niiden perusteella tehty tuo johtopäätös. Onko tuota testiä mahdollista arvioida uudelleen?
Kommentit (141)
Nyt saat vaahdota tähän niin paljon kuin huvittaa, kun kaipausketjua ei enää ole.
Laitoin äsken pyynnön psyk.keskukseen postiin. 😟
Olisinko tullut valituksi, jos vastauksessani ei olisi ollut noita muutamaa kohtaa, joissa on väärintulkinnan mahdollisuus?
Mitäkähän vastauskirjeessä lukee? Ovatko ne miten perusteellisia? Tietääkö kukaan?
Ehkä en ollut myöskään tarpeeksi itsevarma tai esiintynyt itsevarmasti? Sanoin haastattelussa, että jännittää. Siitä lähti varmaan heti pisteitä?
Varmaan jankutit sielläkin liikaa haastattelussa. Oletko Asberger tai pakko-oireinen?
En 😢 Harmittaa vaan, kun koitin panostaa siihen ja olen odottanut tuloksia pitkään. Joka päivä miettinyt milloin ne tulevat ja ajatellut, että minulla on hyvät mahdollisuudet.
Paljasta nyt mikä koulutus se oli!
Ap:n psyykkeestä kertoo jotain se että hän on saanu ongelmastaan kahdeksan sivuisen ketjun aikaan vauvapalstalle...
Vierailija kirjoitti:
Ap:n psyykkeestä kertoo jotain se että hän on saanu ongelmastaan kahdeksan sivuisen ketjun aikaan vauvapalstalle...
Kaksi ketjua, joihin hän on itse kirjoittanut yli puolet vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin terveysalalla on hakijoita aina liikaa, näissä haastatteluissa uskon vaikuttavan ensivaikutelman eniten. Koita myöhemmin uudelleen tai johonkin muuhun oppilaitokseen.
Olisin halunnut vain tuonne. En saa nyt tuon psyk.testin perusteella osallistua seur. 2 vuoteen.... 😖
2 vuoteen... Haitko Finnairin lentoemännäksi?
Voit hakea seuraavallakin kerralla. Kyllä pääset uudelleen haastatteluun ennen kuin 2 vuotta on täynnä mikäli kokevat sinut hyväksi hakijaksi.
Tämä oli sellainen, jonka psykologiset testit ovat voimassa 2 vuotta eikä niitä voi uusia.
Voinko pyytää oikaisua? Onko siitä mitään hyötyä?
Ne psykometriset testit ovat höpöhöpä. Oikeasti sinun taustasi selvitellään muuta kautta ja jos esimerkiksi olet lihava, ei sinua palkata. Pään kanssa sillä ei ole tekemistä.
Odotan perusteluja psyk.keskuksesta. Kun soitin sinne tänään, minulle sanottiin, että voin kirjallisen perustelun jälkeen myös jutella minua haastatelleen psykologin kanssa. Tekisitkö sen? Muuttaako se mitään?
Entä sitten oikaisupyyntö? Kannattaako yrittää?
Mitä tuohon pyyntöön kirjoitetaan?
"Hei,
osallistuin siihen ja siihen kokeseen silloin ja silloin. Haluaisin saada perustelut psykologisten testien tulokselle."