Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?

Vierailija
22.05.2018 |

Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.

Kommentit (896)

Vierailija
761/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää on joka alapeukuttaa kaikkien vastaukset :D

Se on hän, joka ei voi sietää hyväntahtoisia ja mukavia ihmisiä.

Mutta asiaan. Olin IT - alalla projektitehtävissä ja nykyään eläkkeellä. Olin työssä, josta pidin paljon ja silloin on helppoa olla hyväntahtoinen ja mukava. Ja nyt eläkkeellä olen ihan samanlainen. Se lienee perusluonteessa, kun minulla ei ole mitään syytä olla pahantahtoinen ja epämukava. Minä pidän ihmisistä ja nautin keskusteluista ventovieraiden ihmisten kanssa. Ihmiset ovat mielenkiintoisia.

Vierailija
762/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te- virkailija.

Vierailija
764/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriala. Olen humanisti. Joo, ei ole ollut helppoa työllistyminen, mutta nyt on iskenyt onnenpotku ja olen työllistynyt museoalalle, josta pidän todella paljon. Ihanaa kun välillä tulee iäkkäämpiä ihmisiä kertomaan kokemuksistaan. Tuntuu, että välillä heidän lähipiiriään ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta omasta näkökulmasta ne ovat tärkeitä aikalaiskertomuksia. Nykyään muuten kaduttaa ihan pirusti, ettei tämä suunta ollut ihan selvillä kun oma isoäiti vielä eli. Hänellä oli vaikka kuinka paljon kerrottavaa, mutta olin silloin tyhmä teini, joka ei jaksanut kuunnella "mummon tylsiä horinoita". 

Vierailija
765/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja =)

Vierailija
766/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa työelämästä.

Vierailija
767/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri.

Vierailija
768/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies

Vierailija
769/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä oleva kehitysvammaisten ohjaaja.

Vierailija
770/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkäri. Hoidan etupäässä ikäihmisiä ja olen tyytyväinen työhöni. Hyvä tuuleni heijastuu myös potilaisiini ja olen iloinen, jos he kokevat tulleensa kuulluiksi ja saavat apua. Työni tekee mukavaksi se, että toimin yrittäjänä yksityisellä lääkäriasemalla. Yli kaksikymmentä vuotta sairaalassa riitti, en jaksanut sitä kiirettä enää.

Vierailija
771/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja neuvolassa, isompana hammaslääkäri

Vierailija
772/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion opettaja

Vierailija
773/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki

Vierailija
774/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen z joukkojen komentaja

775/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi.

En pyri "olemaan aina iloisella mielellä", en koe että sitä tarvitaan siihen että haluaa muille hyvän mielen ja kokee hyväntahtoisuutta. Mä saan suurimmat kiksit siitä kun autan muita, kunnon serotoniinikoktailit aina kun saan jonkun hymyilemään. Tää on peritty vanhemmilta, ja oon siitä iloinen.

Vierailija
776/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksen opettaja. Töissä yritän olla kaikille reilu ja ystävällinen, työkavereille (erityisesti harjoittelijoille ja sijaisille), lapsille ja vanhemmille.

Vierailija
777/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtien puhelinmyyjä. Jonkinlaisessa kutsumusammatissa. Ei mitään tekemistä aiemman työkokemuksen tai koulutuksen kanssa. Tykkään työstäni oikeasti

Vierailija
778/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kysymyksen asettelu oli väärä.

Nythän jokainen, joka itse kuvittelee olevansa hyväntahtoinen (siis melkeinpä kaikki meistä, eikä vähiten narsistit) listaa tähän itsensä ja ammattinsa.

Aloittajan olisi pitänyt kysyä, että missä ammatissa olet tavannut eniten hyväntahtoisia ihmisiä pois lukien itsesi.

Vierailija
779/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan: en missään ammatissa. Jo pelkästään se, että ihminen on valmis rikkomaan pahasti lakia, vaikka kuinka olisi hyväntahtousuus omasta mielestään taustalla vesittää hyväntahtoisuuden. Ei ihme, että tähänkin ketjuun tulee niin paljon ammatteja. Minähän autan (mitä nyt vähän kyseenalaisin ja moraalittomin keinoin)

Pelkästään se jos autettava ei koe tekoja hyväntahtoisuudeksi selittää jo paljon hyvänahtoisuudesta. Nyt en tarkoita mitään "lapsi ei ymmärrä parastaan", vaan sellaista minkä hyväntahtoisuus olisi aika monellekin kyseenalaista.

Vierailija
780/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merimies rahdissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi