Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?

Vierailija
22.05.2018 |

Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.

Kommentit (896)

Vierailija
721/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova loukkaantumaan ja koska itse pyrin kohtelemaan ihmisiä nätisti, en ymmärrä esimerkiksi työpaikkakiusaamista yhtään.  Vaikkei se kohdistuisi edes minuun itseeni, häiriinnyn sen näkemisestä niin, että lopulta en kykene enää töihin. Siksi olen työtön. Yritän nyt oppia irti tästä ja kasvaa ihmisenä, että saisin paksumman nahan ja pystyisin töihin. Tuntuu, että edessäni on henkinen este. Pitää oppia olemaan stressaamatta. Aion silti edelleen yrittää olla mukava muille. Ei ole helppoa heilläkään.

Olen keksinyt keinot saada apua työstää näitä asioita. Tulta päin.

Vierailija
722/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi, lastensuojelun sijaishuollon ohjaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja

Vierailija
724/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko

Vierailija
725/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuetun asumisen yksikön ohjaaja, asiakkaat pääasiassa itsenäistymisvaiheessa olevia lastensuojelun jälkihuoltonuoria.

Vierailija
726/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä vanhusten ja kuolevien parissa

Vierailija
727/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin back offficessa töissä.

Vierailija
728/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija rakennusalan firmassa.

Vierailija
729/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnjohtaja

Vierailija
730/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelija. Välttämättä ei uskoisi, sillä olen esteetikko ja tykkään pukeutua kivasti. Joskus sanottu, että sisäinen ja ulkoinen kauneus kulkee käsi kädessä. Kiva näin toki. Mutta voin sanoa, ettei tämäkään ole helppoa, koska huomaan ympärillä ei niin mukavia ja kilttejä ihmisiä, jotka porskuttavat vaan eteenpäin. Olen siis mies, joten jos olisin miehenä erilainen, olisi tuo itselle paljon helpompaa olla kovempi, etenisin uralla ja "vähät välittäisin" muiden ihmisten hyvinvoinnista - pääasia, että mulla menee hyvin. 

Vierailija
731/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla tuoteomistajana

Vierailija
732/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäivätoiminen konsultti kansallisessa vlttuilupuhelimessa.

Vierailija
733/896 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajille lisää palkkaa! Ainakin 1000 e/kk.

Työolot paranee ja muutkin ongelmat ja sairaanhoitaja hymyilee aina.

Vierailija
734/896 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perheyritykessä teen töitä. Mutta uskonpa että semmoinen ystävällisyys opitaan kotoa. Että yhtä ystävällinen täytyy olla niin keppikerjäläiselle kuin tirehtöörillekkin."

No eipä tasan opita. Mulla vanhempana aina ilkeä narsisti ja psykopaatti. Itse kuitenkin tein tietoisen päätöksen, etten itse halua loukata ja satuttaa muita, kun olen itse totisesti saanut tuntea, miltä se tuntuu.

Veljistäni kyllä tuli ilkeitä vittuilijoita, vaikka samassa taloudessa ollaan kasvettu ja itseasiassa se olin minä, joka olin narsisti-äidin hampaissa ja kiusaamisen kohde.

Uskon, että tämä on ihan jokaisen omasta moraalisesta päätöksestä kiinni: Haluaako olla muita kohtaan ystävällinen ja hyvä, vai purkaako muihin omaa pahaa oloaan ja kiukkuaan, mikä itseasiassa vain lisää sitä omaa pahaa oloa. Jatkaako omalta osaltaan pahuuden kierrettä vai katkaiseeko sen?

Vierailija
735/896 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon puhelinmyyjä. Tämän piti olla kesätyö, koska omasta mielestäni olin liian kiltti  hommaan. Mennyt useampikin kesä ja talvi jo

siellä se kiltteys karisee, kun myy vanhuksille ylikalliita nettiliittymiä ja mokkuloita, joita he eivät tarvitse

Vierailija
736/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Controller pankissa

Vierailija
737/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallitöitä ja aika itsenäistä työtä on.

Vähäiset ovat ihmiskontaktini vapaallakin.

Vierailija
738/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyri olemaan, se on osa mun luonnetta. Olin laitoshuoltaja ja nyt olen työtön merkonomi.

Vierailija
739/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori pitkä viesti,

mutta ihan mielenkiinnosta teen luettelon:

Olin ennen luonteeltani liiankin mukava ja mutkaton mutta koettuani kaikenlaista sosiaalista ja taloudellista hyväksikäyttöä työelämässä

(pääasiassa kädentaitojen ohjausta ja nuorisotyötä)

rupesin kovin ilkeämieliseksi. Koen siitä huonoa omaatuntoa ja toivon palautuvani ennalleni vielä joskus.

Mukavimmat tuntemani ihmiset ovat ammattiltaan

-varastotyöntekijä

-puolustusvoimien insinööri

-öljyteollisuuden hankkija

-valumestari

-logistiikkainsinööri

Näennäisen mukavat tuntemani ihmiset ovat ammateiltaan

-sosionomi

-hammaslääkäri

-kouluavustaja

-parturi

Ilkeimmät tuntemani ihmiset ovat

-kauppias

-työkokeilun ohjaaja

-bussikuski

-erityisopettaja

-maanviljelijä

Vierailija
740/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon puhelinmyyjä. Tämän piti olla kesätyö, koska omasta mielestäni olin liian kiltti  hommaan. Mennyt useampikin kesä ja talvi jo

siellä se kiltteys karisee, kun myy vanhuksille ylikalliita nettiliittymiä ja mokkuloita, joita he eivät tarvitse

Myös asiakkaiden kannattaa tiedostaa, että myyjä ei valikoi asiakkaita, vaan asiakkaat tulevat myyjälle koneen valitsemana yksi kerrallaan.