Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kommentit (896)
Sori hei, mutta se on "pyrkiä oleMaan hyväntahtoinen ja kiltti" eikä "pyrkiä oleVaan hyväntahtoinen ja kiltti".
Sanoin tämän ystävällisesti. 😊
Olen mielenterveysongelmien takia työkyvyttömyyseläkkeelllä mutta yritän silti olla mukava, kiltti ja ystävällinen kaikkia muita kohtaan.
Ei ammatilla ole väliä, vaan persoonalla ja luonteella.
Minusta on outoa, että vanhemmat ihmiset Eivät useinkaan ole mukavia ja ystävällisiä, vaikka luulisi heillä olevan riittävästi näkökulmaa elämään. Ovat päinvastoin kyynistyneet ja katkeroituneet.
Olen itse mukava ja toisen huomioonottava, "vaikka" olen jo 65 v.
Olen ollut elävässä uskossa yli 30 vuotta.
Uskovan pitäisi olla mukava hyväntahtoinen myös vhamiehiään kohtaan.
Siinä sitä on haastetta, että jaksaa siunata kiusaajaansa.
Olen puhelinmyyjänä. En oikeastaan pidä työstäni, mutta työporukka on mahtava ja tältä alueelta ei juuri muuta työtä ole vuosiin löytynyt.
Enemmän B2B myyntiä, mutta sillointällöin myös yksityisille. Koitan päättää puhelut aina niin, että asiakkaalle sekä minulle jää hyvä maku suuhun, mutta tietysti se ei aina onnistu ja niitä hulluja huutajiakin saa välillä kohdalleen. En itse tyrkytä tuotteita tai palveluita, mutta ärsyttää myyjät jotka jopa aggressiivisesti koittavat vääntää asiakkaan ostamaan. Tulee huono kuva koko alasta (pakkohan jotenkin on leipänsä ansaita) ja tottakai omatkin asiakkaat ovat varuillaan ja siksi kohtelevat myös minua sitten ennakkoluulojen perusteella.
Suurinosa kuitenkin mukavia ja arvostus kummankinpuoleista.
Kuntoutustuella, mutta kovasti parantuminen kiehtoisi ja sitä kautta uuden ammatin opiskelu. Tahtoisin työskennellä vanhusten parissa tai sitten ruokapuolella. Harmi, että olen niin pienikokoinen, että superraskaisiin hommiin en koskaan tule pystymään
Varmasti kaikki ilmottautujat eivät ole mukavia.
Mehän ollaan vauva palstalla ja nytkö kaikki ovat mukavia toisille?
Metsänhoitoyhdistyksen neuvoja. Toimii muuten hyvin, mutta joutuu tekemään paljon ylimääräistä...
Asiakaspalvelua sisältävässä duunissa. Aloituksessa mainittu ominaisuus on avainasemassa, jotta tässä työssä pärjää ja jaksaa pitemmän päälle. :)
Olen moderaattori. Sensuroin kaikki, jotka väittävät, että en ole hyväntahtoinen ja mukava.
Armeijassa. Kuulin kerran kehuna, että olen ollut ainoa esimies, joka oikeasti välittää ja on ollut kiinnostunut alaisen kehittämisestä.
Kääntöpuolena joskus alaisten ongelmat pitävät öisin hereillä ja toisinaan tuskastuu järjestelmään. Yritän kuitenkin olla näyttämättä tätä.
Yllatyyys että suurin osa alipalkattuja elämänkoululaisia täällä jeesustelemassa.
Minäkin uskon osittain tähän omaan vastuuseen, mutta myös koti ja perheoloilla on vaikutus sekä kasvatuksella. Esim kaveripiiri voi vaikuttaa melkoisesti ja se, onko esimerkilliset vanhemmat kotona. Mutta ei se täysin ole valinnassa tämä, koska jos on saanut huonot mallit kavereilta niin lapset on useasti alttiita vaikutuksille.