Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?

Vierailija
22.05.2018 |

Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.

Kommentit (896)

Vierailija
741/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perheyritykessä teen töitä. Mutta uskonpa että semmoinen ystävällisyys opitaan kotoa. Että yhtä ystävällinen täytyy olla niin keppikerjäläiselle kuin tirehtöörillekkin."

No eipä tasan opita. Mulla vanhempana aina ilkeä narsisti ja psykopaatti. Itse kuitenkin tein tietoisen päätöksen, etten itse halua loukata ja satuttaa muita, kun olen itse totisesti saanut tuntea, miltä se tuntuu.

Veljistäni kyllä tuli ilkeitä vittuilijoita, vaikka samassa taloudessa ollaan kasvettu ja itseasiassa se olin minä, joka olin narsisti-äidin hampaissa ja kiusaamisen kohde.

Uskon, että tämä on ihan jokaisen omasta moraalisesta päätöksestä kiinni: Haluaako olla muita kohtaan ystävällinen ja hyvä, vai purkaako muihin omaa pahaa oloaan ja kiukkuaan, mikä itseasiassa vain lisää sitä omaa pahaa oloa. Jatkaako omalta osaltaan pahuuden kierrettä vai katkaiseeko sen?

Minäkin uskon osittain tähän omaan vastuuseen, mutta myös koti ja perheoloilla on vaikutus sekä kasvatuksella. Esim kaveripiiri voi vaikuttaa melkoisesti ja se, onko esimerkilliset vanhemmat kotona. Mutta ei se täysin ole valinnassa tämä, koska jos on saanut huonot mallit kavereilta niin lapset on useasti alttiita vaikutuksille.

Vierailija
742/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori hei, mutta se on "pyrkiä oleMaan hyväntahtoinen ja kiltti" eikä "pyrkiä oleVaan hyväntahtoinen ja kiltti". 

Sanoin tämän ystävällisesti. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenterveysongelmien takia työkyvyttömyyseläkkeelllä mutta yritän silti olla mukava, kiltti ja ystävällinen kaikkia muita kohtaan.

Vierailija
744/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun sijaishuollon ohjaaja

Vierailija
745/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammatilla ole väliä, vaan persoonalla ja luonteella.

Minusta on outoa, että vanhemmat ihmiset Eivät useinkaan ole mukavia ja ystävällisiä, vaikka luulisi heillä olevan riittävästi näkökulmaa elämään. Ovat päinvastoin kyynistyneet ja katkeroituneet.

Olen itse mukava ja toisen huomioonottava, "vaikka" olen jo 65 v.

Olen ollut elävässä uskossa yli 30 vuotta.

Uskovan pitäisi olla mukava hyväntahtoinen myös vhamiehiään kohtaan.

Siinä sitä on haastetta, että jaksaa siunata kiusaajaansa.

Vierailija
746/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelinmyyjänä. En oikeastaan pidä työstäni, mutta työporukka on mahtava ja tältä alueelta ei juuri muuta työtä ole vuosiin löytynyt.

Enemmän B2B myyntiä, mutta sillointällöin myös yksityisille. Koitan päättää puhelut aina niin, että asiakkaalle sekä minulle jää hyvä maku suuhun, mutta tietysti se ei aina onnistu ja niitä hulluja huutajiakin saa välillä kohdalleen.  En itse tyrkytä tuotteita tai palveluita, mutta ärsyttää myyjät jotka jopa aggressiivisesti koittavat vääntää asiakkaan ostamaan. Tulee huono kuva koko alasta (pakkohan jotenkin on leipänsä ansaita) ja tottakai omatkin asiakkaat ovat varuillaan ja siksi kohtelevat myös minua sitten ennakkoluulojen perusteella.

Suurinosa kuitenkin mukavia ja arvostus kummankinpuoleista.

Vierailija
747/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoutustuella, mutta kovasti parantuminen kiehtoisi ja sitä kautta uuden ammatin opiskelu. Tahtoisin työskennellä vanhusten parissa tai sitten ruokapuolella. Harmi, että olen niin pienikokoinen, että superraskaisiin hommiin en koskaan tule pystymään

Vierailija
748/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikki ilmottautujat eivät ole mukavia.

Mehän ollaan vauva palstalla ja nytkö kaikki ovat mukavia toisille?

Vierailija
749/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänhoitoyhdistyksen neuvoja. Toimii muuten hyvin, mutta joutuu tekemään paljon ylimääräistä...

Vierailija
750/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkitehti

Vierailija
751/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi

Vierailija
752/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua sisältävässä duunissa. Aloituksessa mainittu ominaisuus on avainasemassa, jotta tässä työssä pärjää ja jaksaa pitemmän päälle. :)

Vierailija
753/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen moderaattori. Sensuroin kaikki, jotka väittävät, että en ole hyväntahtoinen ja mukava.

Vierailija
754/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön.

Vierailija
755/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija.

Vierailija
756/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoutustuella oleva opettaja

Vierailija
757/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa. Kuulin kerran kehuna, että olen ollut ainoa esimies, joka oikeasti välittää ja on ollut kiinnostunut alaisen kehittämisestä.

Kääntöpuolena joskus alaisten ongelmat pitävät öisin hereillä ja toisinaan tuskastuu järjestelmään. Yritän kuitenkin olla näyttämättä tätä.

Vierailija
758/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllatyyys että suurin osa alipalkattuja elämänkoululaisia täällä jeesustelemassa.

Vierailija
759/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poliisi.

Vierailija
760/896 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija ja myyjä, tuleva hallinnon ammattilainen.