Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
IT-puolen konsultti.
Onhan se hymyilevä asiakas, työkaveri tai kaveri nyt murjottavaa mukavampi. Ja muutenkin ainakin vanhemmiten osaa enemmän asennoitua nauttimaan siitä, että toinen onnistuu ja saavuttaa jotain, kuin miettisi en toisinpäin, että jäi itse itse ilman.
Olin laitoshuoltaja. Nyt olen työtön.
ei oo mitään tarvetta olla hyväntahtoinen, normaali käytös
Vierailija kirjoitti:
ei oo mitään tarvetta olla hyväntahtoinen, normaali käytös
Valitettavasti se, ettei halua olla hyväntahtoinen tai ystävällinen onkin monen normaali käytös.
Eikö kaikki ihmiset pyri olemaan kivoja toisille ja kohtelemaan kaikkia hyvin? Ei kai se liity mitenkään ammattiin. Pitäisi olla ensimmäisiä asioita, mitä lapselle opetetaan.
Ei tietenkään oman hyvinvoinnin kustannuksella.
Geronomina ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen yksikössä.
Tunnen tuommoisen ja se on ihan kamala lammas, pomojen perseen nuolija. Sillä ei ole mitään omia mielipiteitä eikä se ota kantaa mihinkään. Se ei puolusta työpaikalla kiusattuja eikä sillä ole mitään omia mielipiteitä eikä ota kantaa yhtään mihinkään. En voi ymmärtää että onko tuollaisena kaikkein helpointa olla ettei ole näkevinkään mitään. Mitenkä tuollainen kasvattaa lapsia ja ihmettelen kun hän puhuu ettei puutu yhtään mihinkään lastensa asioihin niin että pärjätköön ihan omillaan.
Ammatillinen opettaja. Tätä ennen asiantuntija alallani.
Rakennusmaalari.
Jos olisin hoiva alalla, niin voisi olla että jossain vaiheessa hymy hyytyisi ja ystävällisyys olisi tullut "käytettyä loppuun". Nyt vielä jaksaa aina aina yrittää auttaa ja olla muille ystävällinen ihan vilpittömästi.
Toimintaterapeutti ammatiltani, tällä hetkellä töissä sijaishuollossa ohjaajana.