Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Palveluasumisen esimies kehitysvamma-alalla
Tuo mukavuus ei liity työhön, vaan on minulla enemmänkin elämänasenne. Ihmiset yleensä kuvailevat minua positiiviseksi, hyväksi kuuntelijaksi, mukavaksi, kohteliaaksi. Työpaikat on vaihdelleet manskikanmyyjästä radiotoimittajan työn kautta vanhusten hoitajaksi ja vielä kymmenkunta muuta pestiä.
Sairaanhoitaja. Potilaille ja myös työkavereille pyrin parhaani mukaan olemaan mukava ja avulias.
Jännä kysymys. Olen hyväntahtoinen introvertti, joka on kohtelias ja kiltti kaikille ja pääsääntöisesti ajattelen muista aina hyvää. Olen kuitenkin hyvin yksityinen henkilö, joten olen varma, että esim. työkaverit eivät koska nimeäisi minua mukavimmaksi työtoveriksi, koska olen niin hiljainen, enkä rempseä pälättäjä. Ammattini on toimistosihteeri.
Vierailija AP kirjoitti:
Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa.
Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Olen työtön.
Olin aiemmin sairaanhoitaja, mutta sairastuin nivelreumaan ja jouduin vaihtamaan alaa. Nykyisin it-alalla.
Sairaanhoitaja ja terveydenhoitaja. Pidän näitä palveluammatteina.
Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Kiireessä pieni empatiahetki, esim. silittäminen ei vie paljon aikaa. Samoin hymy.
Kuuntele enemmän kuin puhut.
Olen humanistisen alan tutkija. Sinällään hyväntahtoisuus ei liity ammattiini. En myöskään ajattele hyvää kaikista, esim. saatan valittaa puolisolle tai kavereille aika paljonkin ärsyttävistä työkavereista, mutta tahdon silti kaikille hyvää.
Kirjastovirkailija.