Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Pääasiat kysymyksessä on nuo AIDOsti ja PYRIT olemaan mukava kaikille...
Kun oikeasti ajattelee ihmisistä ennemminkin hyvää sekä kohtelee muita mahdollisimman hyvin, silloin on "täyttänyt kysymyksen kriteerit".
Mikäli tuon tekee hyvästä tahdosta ja kuin automaattisesti, ei siksi että saisi itselleen samaa kohtelua, silloin on oikeat motiivitkin.
Tuolloin Elämä näyttää järjestävän sanonnan "sitä saa, mitä tilaa"... ehkä niin, ettei edes huomaa toisenlaista käytöstä, koska ei kiinnitä siihen tai vihamielisempiin ihmisiin enää juuri huomiota.
Näissä mietteissä Toimistopäällikkö.
Prostituoitu. Monen mielestä enemmän sielunkumppani, murheiden jakaja
Työtön.
Olen huomannut, että mitä onnellisempi olen ja mitä parempi itsetunto on, sitä enemmän haluan hyvää toisille.
Tarjoilija, ollut vasta hetken aikaa. Saan kehuja asiakaspalvelustani ja ainakin vielä tällä hetkellä suorastaan nautin työstä, vaikkei sen puheiden perusteella pitäisi olla mahdollista. Se vaikuttanee kokemuksiini että paikka ei ole ihan tavan ravintola.
Olen sosiaalityöntekijä, alun perin työskentelin lapsiperheiden kanssa (en lastensuojelussa kuitenkaan), mutta pari vuotta sitten päädyin aloittamaan työskentelyn nuorten parissa.
Eläkeläinen. Kehun asiakaspalvelussa työskentelijöitä hyvästä palvelusta. Viimeksi eilen apteekissa farmaseuttia. Tervehdin naapureita, bussikuskeja jne. Annan tarjoilijoille ja taksikuskeille tippiä.
Aika hyvä otos kaikista palstalla kävijöistä, eli jopa sosiaalityöntekijät käy täällä kommentoimassa, vittu.. lähihoitajat nyt on niin tyhmää sakkia että, vittumaisempaa ihmisryhmää saa etsiä... itseä muistatte kehua, mutta te samat ihmiset haukutte täällä sitten muita..
Sairaanhoitaja päivystyksessä psykiatrian puolella.
En missään nimessä ole aina hyvällä tuulella, mutta pyrin silti muille ihmisille olemaan aina mukava, ja toivon aidosti muille hyvää. Olen röntgenhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Työtön.
Tämä. Ympärilläni olevissa töpaikoissa on vain pahoja ja ilkeitä ihmisiä.
Kukaan tämän palstan käyttäjistä ei pyri olemaan oikeasti hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Tai jos pyrkii niin epäonnistuu pahasti.