Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Kielenkääntäjä, teen töitä yksin kotona :)
Olen kirkkoherranvirastossa ja olen ihan aidosti asiakkaille ystävällinen koska meillä asioidaan paljon elämän käännekohdissa. Pyrin neuvomaan ystävällisesti ja auttamaan etenkin iäkkäitä ihmisiä, joilla ei ole nettiä apuna. Tämä on aika luontaista joten olen sopivassa paikassa töissä. Samanlaisia ovat meillä kaikki muutkin.
Tuleva sairaanhoitaja, nykyinen lähihoitaja
Sihteeri.
Paino sanoilla "pyrin olemaan" hyväntahtoinen ja mukava. Onnistun siinä yleensä, mutta minäkin tapaan elämässäni joskus ihmisiä, jotka vain eivät ansaitse ystävällisyyttä. Yritän aina ensin hyvällä, mutta tarvittaessa minusta löytyy toinenkin puoli.
Sairaanhoitaja täälläkin, palvelukeskuksessa töissä.
Valmistuin psykologiksi ja jatkan sairaanhoitajaksi. Haluan paremman yleiskäsityksen ihmisestä, se tulee auttamaan minua työssäni tulevaisuudessa.
Hautausmaalla toimistosihteeri. Pidän työstäni, voin tekemisilläni yrittää auttaa niitä ihmisiä, jotka ovat joutuneet elämässään kamalaan tilanteeseen läheisen kuoltua.
Lentoemäntä. Suurin osa meistä on ihania, ystävällisiä ja mukavia ihmisiä, mutta toisenlaisia persoonallisuuksia mahtuu myös joukkoon. Eiköhän näin ole joka ammatissa.
Olen sellainen luonnostaan, mutta ajatukseni pidän itselläni tai puran niitä mustan huumorin ja työnohjauksen avulla luotettavassa seurassa. Asiakkaita kohtelen aina kunnioittaen. Ja ei mulla tosin yksityiselämässänikään ole tarvetta olla muille ihnottava ja ilkeä.
Sosionomi amk, tehnyt kaikenlaista lastensuojelusta vanhustyöhön, ja nähnyt melko inhottavia asioita.
Kaupassa töissä plus luottamustehtäviä.
Lääketeknikko