En voi enää ikinä mennä tän kaupungin pizzerioihin/tilata niistä kotiin ruokaa x(
No ei sinänsä paha, koska en pysty syömään niin suolaista ruokaa kuin pizza/kebab kuin krapulassa ja juon tosi harvoin liikaa.
Jaksais edes kirjoittaa tätä kun alkaa v*tuttaa enemmän vaan. No kuitenkin. Vähän yli vuosi sitten tilasin itelleni ja kaverilleni sapuskaa pizzaonlinen kautta. Sinne kun rekisteröityy pitää laittaa puh.nro, jos joku ei tiennyt.
Se kuka toi ne pizzat oli ihan normaali, ruoat käteen ja kiittimoi. MUTTA. Seuraavana päivänä mulle oli tullut 3 soittoa jostain ihmenumerosta. Soitin takaisin, muuten ois jäänyt vaivaamaan kuka yritti tavoittaa.
Keskustelu meni näin:
"No moiii tytto!
"Öö....... No moi? Kuka siellä on?
"Mina toi sulle ruoka eilen, muistaako?
".................Joo?"
"Sina hyvin kaunis, mita teke täna?"
Hyi tana x( Löin luurin korvaan ja estin numeron. Hiljalleen unohdin koko jutun.
Viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä tilasin pizzaa (ja todellakin eri paikasta.) Aamulla mulle oli tullut yhteensä 9 puhelua, kaikki oudoista numeroista. Soitin yhteen takaisin, aavistin kyllä mitä tiedossa. Taas se sama "no moi tyttoo!" Luuri korvaan ja estämään kaikki ne numerot.
V*tuttaa.
Kommentit (34)
Ttu kirjoitti:
No ei sinänsä paha, koska en pysty syömään niin suolaista ruokaa kuin pizza/kebab kuin krapulassa ja juon tosi harvoin liikaa.
Jaksais edes kirjoittaa tätä kun alkaa v*tuttaa enemmän vaan. No kuitenkin. Vähän yli vuosi sitten tilasin itelleni ja kaverilleni sapuskaa pizzaonlinen kautta. Sinne kun rekisteröityy pitää laittaa puh.nro, jos joku ei tiennyt.
Se kuka toi ne pizzat oli ihan normaali, ruoat käteen ja kiittimoi. MUTTA. Seuraavana päivänä mulle oli tullut 3 soittoa jostain ihmenumerosta. Soitin takaisin, muuten ois jäänyt vaivaamaan kuka yritti tavoittaa.
Keskustelu meni näin:
"No moiii tytto!
"Öö....... No moi? Kuka siellä on?
"Mina toi sulle ruoka eilen, muistaako?
".................Joo?"
"Sina hyvin kaunis, mita teke täna?"Hyi tana x( Löin luurin korvaan ja estin numeron. Hiljalleen unohdin koko jutun.
Viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä tilasin pizzaa (ja todellakin eri paikasta.) Aamulla mulle oli tullut yhteensä 9 puhelua, kaikki oudoista numeroista. Soitin yhteen takaisin, aavistin kyllä mitä tiedossa. Taas se sama "no moi tyttoo!" Luuri korvaan ja estämään kaikki ne numerot.
V*tuttaa.
Syytä itseäsi
hiton tyhmä olet
Olen lopettanut kotipizzoista tilaamisen, sielläkään ei puhuta enää Suomea ja eri ravintoloista aivan eri makuiset pizzat. Taso laskee kuin lehmän häntä
Mita mita mita mita sina sanoa? Onko pizzassani muka jotain vikana?
Ihmeen kevyesti te otatte seksuaalisen häirinnän jos tekijänä on jokin väh emmistön edustaja.
Onko sillä mitään väliä mistä ihminen on kotimaahamme tullut?
Ymmärtääkseni kaikilta maassamme olijoilta voidaan vaatia kulttuuriimme sopivia käyttäytymissäänntöjä.
Olisi ehkä melko epämiellyttävää maahamme tulleen Irak ilaisen gynegologin, psykiatrin, lääkärissä käynnin jälkeen saada tapaamisehdotus ja seksuaalisia vihjailuja.
Kuinka te ette nosta suurempaa hälyä asiasta jos tekijänä on maahamme pakolaisstatuksella tullut henkilö?
Oletteko te rasis teja kun ehdotatte jopa naapurin ison miehen puuttuvan asiaan?
Käsittämätöntä.
En kyllä jotenkin usko. Ehkä kerran voi käydä noin, mutta että toisestakin paikasta soiteltiin, ja vielä oikein pommitettiin? Itse olen nuorena ja nättinä tilaillut krapulapizzaa monesti, ja ihan asiallista palvelua olen saanut. :D Onhan noissa paikoissa työskentelevät nyt ihan tuttuja suomalaisen kulttuurin kanssa.
Näitä tapauksia on ollut myös minun ystäväpiirissäni! Aika ahdistavaa!
Vierailija kirjoitti:
Että ihan rikosilmoitus?! En edes tiedä kyseisen ällötyksen nimeä! Numerot prepaideja joista soitellut..
Ja nro 16: wtf..? Mulla nyt sattuu olemaan mamuista myös hyviä kokemuksia. Anteeksi hirveästi!!
Homma on oikeasti helpointa hoitaa niin, että poliisisetä soittaa puhelun tälle liian innokkaalle pojulle, ja kertoo asialliseen sävyyn minkälainen käytös on hyväksyttävää. Parasta nitistää ongelma alkuunsa ennen kuin se paisuu pahemmaksi ja syö sinun hermojasi riekaleiksi.
Laittaisin myös Pizza Onlineen palautetta, koska heille tuollainen on erinomaisen hunoa mainosta.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jotenkin usko. Ehkä kerran voi käydä noin, mutta että toisestakin paikasta soiteltiin, ja vielä oikein pommitettiin? Itse olen nuorena ja nättinä tilaillut krapulapizzaa monesti, ja ihan asiallista palvelua olen saanut. :D Onhan noissa paikoissa työskentelevät nyt ihan tuttuja suomalaisen kulttuurin kanssa.
Minä jotenkin uskon. Aika ihmeellisiä hyypiöitä on tullut elämän aikana vastaan.
Mä ratkaisin tuon ongelman alkamalla suurperheen äidiksi ja muuttamalla keskelle korpea.Lähin pizzapaikka 55km päässä,ei todellakaan tule tilattua tai haettua.Ei juokse minkäänväriset miehet perässä.Karkuun mahdollisesti kyllä; )
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen pizzaan kun laittaa karvan, niin pian se haluaa koko käden.
"Annoin käsikarvan, se veiii koko käden"
Kannatetaan.
Kiitos varoituksesta, täytyypä tosiaan pitäytyä jatkossakin Kotipizzan tuotteissa.