Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi enää ikinä mennä tän kaupungin pizzerioihin/tilata niistä kotiin ruokaa x(

Ttu
22.05.2018 |

No ei sinänsä paha, koska en pysty syömään niin suolaista ruokaa kuin pizza/kebab kuin krapulassa ja juon tosi harvoin liikaa.

Jaksais edes kirjoittaa tätä kun alkaa v*tuttaa enemmän vaan. No kuitenkin. Vähän yli vuosi sitten tilasin itelleni ja kaverilleni sapuskaa pizzaonlinen kautta. Sinne kun rekisteröityy pitää laittaa puh.nro, jos joku ei tiennyt.

Se kuka toi ne pizzat oli ihan normaali, ruoat käteen ja kiittimoi. MUTTA. Seuraavana päivänä mulle oli tullut 3 soittoa jostain ihmenumerosta. Soitin takaisin, muuten ois jäänyt vaivaamaan kuka yritti tavoittaa.

Keskustelu meni näin:
"No moiii tytto!
"Öö....... No moi? Kuka siellä on?
"Mina toi sulle ruoka eilen, muistaako?
".................Joo?"
"Sina hyvin kaunis, mita teke täna?"

Hyi tana x( Löin luurin korvaan ja estin numeron. Hiljalleen unohdin koko jutun.

Viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä tilasin pizzaa (ja todellakin eri paikasta.) Aamulla mulle oli tullut yhteensä 9 puhelua, kaikki oudoista numeroista. Soitin yhteen takaisin, aavistin kyllä mitä tiedossa. Taas se sama "no moi tyttoo!" Luuri korvaan ja estämään kaikki ne numerot.

V*tuttaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan yritä lietsoa tässä jotain mamuvihaa. Musta ei saa rasistia vaikka voissa paistais. Yks parhaista kavereista lähtöisin somaliasta. T.ap

Vierailija
2/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ahdistelusta, niin poliisi puhuttaa kaverin tavoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kotipizzasta

Tai opettelet tekemään itse loistavaa pizzaa

Vierailija
4/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kuinka pizzaonline toimii mutta miten se tyyppi osaa soittaa taas? Voisiko asiaa yrittää selvittää pizzerian kanssa ehkä vain estää soittavaa numeroa, sillä eihän toi ole millään tavalla sopivaa.

Vierailija
5/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla laittaudu mahdollisimman hirveän näköiseksi tai laita joku muu (mies, tai ei niin geenionnekas nainen) avaamaan. Pizzaonlineen voit vaihtaa numeroksi prepaid-liittymän. Julkaise pizzaonlinessa julkinen arvostelu, jossa kerrot kokemuksestasi.

Vierailija
6/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tilaan aina meille ruoat kepappiloista, olen hyvin ystävällinen ja monesti saanut mm. juomat ruoan päälle, täytteitä laitettu normaalia enemmän. Ääni toisella puolella usein melko flirtti, mutta kun ovemme aukeaa ja ruoat onkin vastaanottamassa kaljamahainen mies, valahtaa pizzaenriqen naama lattiaan. Kerran veti takaisin lupaamansa ilmaislimut.

Vierailija
7/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli!

Vierailija
8/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO MOIII TYTTO

MINA TOI SULLE RUOKA SUNNUNTAI

VASTAA KU SOI

Vierailija
9/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin asian lihomalla ja täyttämällä 30.

Vierailija
10/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti sä olet. Miksi et vastaa miehelle? Ei kelpaa tummempi mies!? Rasisti.

Vaikka kaverisi on somali, ei se tarkoitat ettet olisi rasisti. Et voi edes ajatella olevasi tumman kanssa?

Vierailija
12/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen pizzaan kun laittaa karvan, niin pian se haluaa koko käden.

Vierailija
13/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap todistelee ettei ole rasisti ja mamuvastainen. No, typeryyttähän se on kieltää että eri kulttuureista tulevalla on täysin eri tavat. Vaikka ongelmia olisi ollut jo paljon, niin silti kiistetään kaikki ongelmat ja ollaan niin kuin niitä ei olisikaan. Ja lisää tulee koko ajan. Hypätään vaikka kalliolta ennen kuin myönnetään että mamuista voi olla myös ongelmia mitä enemmän niitä tulee. Typerää, kansankunnan tasolla itsetuhoista logiikkaa jonka sadon korjaavat jälkipolvet. Mutta kunhan ei vahingossakaan kukaan pääse epäilemään rasistiksi. Säälittää aloittajan kaltaiset, kaikkien puolesta.

Vierailija
14/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Tilaa jatkossa Kotipizzasta.

Vierailija
15/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta sinne pizzaonlineen. Ne voi tiputtaa listoilta pois tuollaiset pizzeriat!

Vierailija
16/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan rikosilmoitus?! En edes tiedä kyseisen ällötyksen nimeä! Numerot prepaideja joista soitellut..

Ja nro 16: wtf..? Mulla nyt sattuu olemaan mamuista myös hyviä kokemuksia. Anteeksi hirveästi!!

Vierailija
17/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö kannattaisiko oikeasti tehdä ilmoitus? Tosin et ole itse sanonut mitään, esim että jätä rauhaan? Taitaa olla aika umpikuja...

Jos valitat ravintolalle, ei heitä kiinnosta. Jos valitat poliisille, eivät he voi tehdä mitään. Karua olla nainen nykyään. Ulkomaalaiset ovat niin röyhkeitä, eri käyttäytymissäännöt kuin kantasuomalaisilla. Jos suomalainen pizzakuski olisi toiminut noin, olisi hän vähintään saanut kenkää!

Vierailija
18/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Tilaa jatkossa Kotipizzasta.

Mikä tää kuvitelma on, ettei karvakäsi voi kotipizzassa olla töissä?

Vierailija
19/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla miespuolista naapuria, mielellään isoa ja rumaa? Tehkää diili: hän tilaa ja vastaanottaa pizzat, sinä maksat ja syöt (ja ehkä tarjoat hänellekin palasen).

Vierailija
20/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selitä miksi et sanonut ukolle että: ”Ei kiinnosta! Älä soita enää ikinä!”? En ymmärrä miksi ei voi sanoa suoraan? Rasistiha sä olet, mutta mitä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän