Kuinka juntti idiootti pitää olla, että kutsuu YHDYSVALTOJA Amerikaksi?
Kommentit (59)
Jenkit asuu amerikassa. Eiku oho, nyt olin epäsovelias, anteeksi purkkamerkille!
Sinä se tässä junttien kuningatar olet. Se maahan on virallisesti Amerikan Yhdysvallat suomeksi, joten lie luonnollista, että arkikielessä käytetään Amerikkaa. Oletkos muuten miettinyt, miksi he itse kutsuvat maataan?
Englantilaiset siirtolaiset ja hollantilaisetkin, perustaissaan siirtokuntia jotka ittenäistyttyään pistit hynttyyt yhteen Amerikan yhyswaldacuntina.
Jostain syystä vähän hävettää olla kanssasi saman ikäinen. Tosin tämä on niin ilmiselvä provo, että tuskinpa olet oikeasti kuitenkaan.
Kaikki Keski- ja Etelä-Amerikkalaisetkin puhuvat siitä Amerikkana.
Se on 'Murica, senkin suomalainen juntti. :D
Jenkkilaksi kutsuminen on viela paljon juntimpaa. Ei sen nimista valtiota loydy miltaan kartalta.
Pitaisiko kutsua Suomea Finkkilaksi?
Esimerkiksi Yhdysvaltain presidentti kuuluu tähän joukkoon. Hänen iskulauseensahan on "America first", enkä usko että hän laskee tähän mukaan Meksikoa ja Kanadaa saati Etelä-Amerikan maita. (Trump toki on juntti idiootti, siltä osin olet oikeassa.)
Kanadalaiset puhuu amerikasta kun tarkoittavat Yhdysvaltoja. Samoin kaikki Keski- ja Etelä-Amerikassa asuvat.
Joo, teknisesti ottaen puhuvat ihan väärin kun kaikki ne asuu Amerikassa. Tosin aika pieni virhe siihen nähden, että intiaanit asuu ihan eri puolella maapalloa kuin missä Intia sijaitsee. Sattuuhan näitä.
Pitää olla amerikkalaista verta jotta voi kutsua amerikkalaiseksi. Jos olet nuubialainen tai kamelin jälkeläinen olet yhdysvaltalainen. Minulla on american intiaanien verta niin olen amerikkalainen osittain.
Vierailija kirjoitti:
Kanadalaiset puhuu amerikasta kun tarkoittavat Yhdysvaltoja. Samoin kaikki Keski- ja Etelä-Amerikassa asuvat.
Joo, teknisesti ottaen puhuvat ihan väärin kun kaikki ne asuu Amerikassa. Tosin aika pieni virhe siihen nähden, että intiaanit asuu ihan eri puolella maapalloa kuin missä Intia sijaitsee. Sattuuhan näitä.
Sekoitat intiaaneja intialaisiin tahallaan ilmeisesti eli olet riidanhaluinen angstaava tyhmä ihminen.
Donald Trump on amerikkalainen kuten minä. Suomessa harva on amerikkalainen vaikka olisit asunut siellä 400vuotta niin olet hyvin todenäköisesti yhdysvaltalainen. Tottakai Trump sanoo america first. Amerikkahan on intiaanien maata ja Trump on minun ihana pieni intiaanini.
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump on amerikkalainen kuten minä. Suomessa harva on amerikkalainen vaikka olisit asunut siellä 400vuotta niin olet hyvin todenäköisesti yhdysvaltalainen. Tottakai Trump sanoo america first. Amerikkahan on intiaanien maata ja Trump on minun ihana pieni intiaanini.
....... jos katsotaan asiaa amerikkalaisittain.
.... joten america first then finland and apes.
Esim. Yhdysvaltojen nykyinen presidentti kutsuu Yhdysvaltoja Americaksi.
Muita esimerkkejä maista, joita kutyutaan kansansuussa väärin:
Alankomaat - Hollanti
Iso-Britannia - Englanti
Suomi pisti vielä paremmaksi ja nimitti Saksan virallisesti Saksaksi, vaikka se on vain yksi Saksan liittovaltio: Sachsen. Mikään muu maa ei kutsu Saksaa yhden liittovaltion nimellä, pelkästään Suomi. Mikdei suomi ottanut käyttöön vaikka Germaniaa?
Vierailija kirjoitti:
Esim. Yhdysvaltojen nykyinen presidentti kutsuu Yhdysvaltoja Americaksi.
Muita esimerkkejä maista, joita kutyutaan kansansuussa väärin:
Alankomaat - Hollanti
Iso-Britannia - EnglantiSuomi pisti vielä paremmaksi ja nimitti Saksan virallisesti Saksaksi, vaikka se on vain yksi Saksan liittovaltio: Sachsen. Mikään muu maa ei kutsu Saksaa yhden liittovaltion nimellä, pelkästään Suomi. Mikdei suomi ottanut käyttöön vaikka Germaniaa?
Kosk a suomal aiset maapa llon alkup eräiset simpa nssit ovat etymol ogisesti super rasis teja tällee katos intiaanil aisittain.
Se on vanhastaan Amerikka. Lyhyempi ja kätevämpi. Mummoni meinasi muuttaa Amerikkaan, mutta 1. maailmansodan alettua ei uskaltanut mennä laivaan.