Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka juntti idiootti pitää olla, että kutsuu YHDYSVALTOJA Amerikaksi?

Vierailija
21.05.2018 |

Eikä siis mä en kestä XDDDDD Xddd
T. N22

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhastaan Amerikka. Lyhyempi ja kätevämpi. Mummoni meinasi muuttaa Amerikkaan, mutta 1. maailmansodan alettua ei uskaltanut mennä laivaan.

Vierailija
2/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit asuu amerikassa. Eiku oho, nyt olin epäsovelias, anteeksi purkkamerkille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa yhdysvaltalaisista.

Vierailija
4/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tässä junttien kuningatar olet. Se maahan on virallisesti Amerikan Yhdysvallat suomeksi, joten lie luonnollista, että arkikielessä käytetään Amerikkaa. Oletkos muuten miettinyt, miksi he itse kutsuvat maataan?

Vierailija
5/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaiset siirtolaiset ja hollantilaisetkin, perustaissaan siirtokuntia jotka ittenäistyttyään pistit hynttyyt yhteen Amerikan yhyswaldacuntina.

Vierailija
6/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä vähän hävettää olla kanssasi saman ikäinen. Tosin tämä on niin ilmiselvä provo, että tuskinpa olet oikeasti kuitenkaan.

Vierailija
7/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Keski- ja Etelä-Amerikkalaisetkin puhuvat siitä Amerikkana.

Vierailija
8/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 'Murica, senkin suomalainen juntti. :D 

Vierailija
9/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilaksi kutsuminen on viela paljon juntimpaa. Ei sen nimista valtiota loydy miltaan kartalta.

Pitaisiko kutsua Suomea Finkkilaksi?

Vierailija
10/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

America first. Then finland.

Vierailija
11/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Yhdysvaltain presidentti kuuluu tähän joukkoon. Hänen iskulauseensahan on "America first", enkä usko että hän laskee tähän mukaan Meksikoa ja Kanadaa saati Etelä-Amerikan maita. (Trump toki on juntti idiootti, siltä osin olet oikeassa.)

Vierailija
12/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jenkkilää?

Vierailija
13/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadalaiset puhuu amerikasta kun tarkoittavat Yhdysvaltoja. Samoin kaikki Keski- ja Etelä-Amerikassa asuvat.

Joo, teknisesti ottaen puhuvat ihan väärin kun kaikki ne asuu Amerikassa. Tosin aika pieni virhe siihen nähden, että intiaanit asuu ihan eri puolella maapalloa kuin missä Intia sijaitsee. Sattuuhan näitä.

Vierailija
14/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla amerikkalaista verta jotta voi kutsua amerikkalaiseksi. Jos olet nuubialainen tai kamelin jälkeläinen olet yhdysvaltalainen. Minulla on american intiaanien verta niin olen amerikkalainen osittain.

Vierailija
15/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadalaiset puhuu amerikasta kun tarkoittavat Yhdysvaltoja. Samoin kaikki Keski- ja Etelä-Amerikassa asuvat.

Joo, teknisesti ottaen puhuvat ihan väärin kun kaikki ne asuu Amerikassa. Tosin aika pieni virhe siihen nähden, että intiaanit asuu ihan eri puolella maapalloa kuin missä Intia sijaitsee. Sattuuhan näitä.

Sekoitat intiaaneja intialaisiin tahallaan ilmeisesti eli olet riidanhaluinen angstaava tyhmä ihminen.

Vierailija
16/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump on amerikkalainen kuten minä. Suomessa harva on amerikkalainen vaikka olisit asunut siellä 400vuotta niin olet hyvin todenäköisesti yhdysvaltalainen. Tottakai Trump sanoo america first. Amerikkahan on intiaanien maata ja Trump on minun ihana pieni intiaanini.

Vierailija
17/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump on amerikkalainen kuten minä. Suomessa harva on amerikkalainen vaikka olisit asunut siellä 400vuotta niin olet hyvin todenäköisesti yhdysvaltalainen. Tottakai Trump sanoo america first. Amerikkahan on intiaanien maata ja Trump on minun ihana pieni intiaanini.

....... jos katsotaan asiaa amerikkalaisittain.

Vierailija
18/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... joten america first then finland and apes.

Vierailija
19/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Yhdysvaltojen nykyinen presidentti kutsuu Yhdysvaltoja Americaksi.

Muita esimerkkejä maista, joita kutyutaan kansansuussa väärin:

Alankomaat - Hollanti

Iso-Britannia - Englanti

Suomi pisti vielä paremmaksi ja nimitti Saksan virallisesti Saksaksi, vaikka se on vain yksi Saksan liittovaltio: Sachsen. Mikään muu maa ei kutsu Saksaa yhden liittovaltion nimellä, pelkästään Suomi. Mikdei suomi ottanut käyttöön vaikka Germaniaa?

Vierailija
20/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Yhdysvaltojen nykyinen presidentti kutsuu Yhdysvaltoja Americaksi.

Muita esimerkkejä maista, joita kutyutaan kansansuussa väärin:

Alankomaat - Hollanti

Iso-Britannia - Englanti

Suomi pisti vielä paremmaksi ja nimitti Saksan virallisesti Saksaksi, vaikka se on vain yksi Saksan liittovaltio: Sachsen. Mikään muu maa ei kutsu Saksaa yhden liittovaltion nimellä, pelkästään Suomi. Mikdei suomi ottanut käyttöön vaikka Germaniaa?

Kosk a suomal aiset maapa llon alkup eräiset simpa nssit ovat etymol ogisesti super rasis teja tällee katos intiaanil aisittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme