Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutelin toista miestä

Vierailija
21.05.2018 |

...ja pidin siitä. Ei mikään satunnainen tuttavuus, vaan mies jonka kanssa olen enemmän tai vähemmän säännöllisesti tekemisissä. Olen ollut häneen pitkään ihastunut ja myös uskonut sen olevan molemminpuolista. Näemmä olin oikeassa. Mutta. Iso mutta. Olen parisuhteessa, vieläpä onnellisessa. Ainakin luulin niin. Eli mitäs nyt? Antaa tulla haukut, jospa tulisin järkiini.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen tekee mitä haluaa, ja ottaa myös vastuun tekemisistään.

Vierailija
2/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmeininki. Nykyään suurin osa pettää jossain vaiheessa, kun oma tuttu ja turvallinen elämä kyllästyttää. Tuosta tilanteesta voit vielä tulla järkiisi ja jättää homman siihen. Jos menet pidemmälle, niin se nykyinen onnellinen suhde oli sitten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä, jotka ei tunnista ttei oma suhde tyydytä, jos haluavatkaan toista.

Vierailija
4/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pildee ja anusta.

Vierailija
5/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haet tällä viestillä? Miksi näitä samoja provoja tulee jatkuvasti kun vastausket on luettavissa vanhoista viesteistä?

Vierailija
6/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään salaat kumppaniltasi, sitä kipeämpää käy.

Kunpa oma mieheni olisi kertonut, etten olisi saanut muualta tietää. Nyt en voi tietää miten pitkälle mentiin, kun en voi luottaa sanaan. Siitä on jo yli puoli vuotta ja joka päivä mietin: miten paljon ehti tapahtua ja tunteet lämmetä? Olisiko minut jätetty jollei olisi siinä vaiheessa jääty kiinni? Ei tästä toinnu koskaan, koko luottamus paskaksi kun "piti kokeilla".

Toivottavasti sinun vastapelurisi on sinkku. Ei voi tajuta miten paljon petetyksi tuleminen sattuu ellei ole saamassa osumaa itse.

Vierailija
7/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nainen international luonteelleen ja vielä kun naisilla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin niin hiljaiseksi se vetää.

Vierailija
8/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika (toinen mies).

Vierailija
9/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, mikäs uutinen tämä nyt on ?! Ei mikään!!!  Sehän nyt on päivän selvä asia mitä sutinaa ja kuhinaa se maailmalla on! Varatut naiset ja miehet on niitä kaikkein kiihkeimpiä, heitä kun kyllästyttää niin paljon se oman puolison pärstä ja sama nainti vuodesta toiseen. Ja sitten aikuiset ihmiset netissä ihmettelee ja kyselee mitä nyt teen ku naitattaa kodin ulkopuolella jne jne  ja kun on oma ukko/akka kotona ja blaa blaa blaa, hei oikeesti, lopettakaa tuo ihme ruikutus ja valitus!! 

Vierailija
10/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten pylly ylös ja housut alas.

Vierailija
11/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, just näitä. Totta kai tiedän tehneeni jo nyt väärin enkä ainakaan saa päästää tilannetta yhtään pidemmälle, mut silti auttaa kun joku muu sanoo sen. Mutta miten sitten voi tappaa omat tunteensa siihen toiseen? Olen yrittänyt, ilmeisen huonolla menestyksellä.

Ap

Vierailija
12/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten voi tappaa,  just joo, siinäpä vasta pulma. Ei mitenkään, jos tykkää toisesta ihmisestä niin tykkää! Ei sille mitään voi kun mahla alkaa virtaan ja himot herää :D Ei siinä mitkään sormukset ja kahleet auta, kiima se vetää.... ja se on muuten ihanaaaaaa, kerran täällä vaan eletään ,anna palaa ja onnea ! 

Vierailija
13/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHkäpä olet polyamoorikko?

Vierailija
14/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin hirveetä huomata olevansa epäluotettava, himokas, laskelmoiva jne. Sinulla on sentään elämää vielä jäljellä.

Vierailija
15/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano sille puolisollesi asiasta? Helpottaisi ehkä sunkin oloasi enemmän kuin se että täällä notkut kuuntelemassa meidän paskanjauhantaa (varsinkin minun!).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi