Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikkeet eivät ymmärrä, että jos ihmisellä on vessapassi hänet täytyy laskea vessaan !!

Vierailija
21.05.2018 |

Turhautunut olo . Vessapassin idea kun on, että sen omistavan henkilön voi laskea henkilökunnan vessaan mutta tätähän eivät myyjät ymmärrä, vaikka paskat housussa oleva asiakas miten koettaa vääntää ratakiskosta.

Kommentit (359)

Vierailija
221/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka takaa että vessapassilainen ei käännä henkilökunnan kännyjä ja lompakoita?

Ei kukaan, mutta kuinka todennäköistä se olisi? 

Jos joku suolistosairas todella olisi niin tampio, että kääntäisi henkilökunnan omaisuutta, niin ainakaan ei olisi vaikea syyllistä etsiä, koska kyseinen suolistosairas olisi välittömästi pääepäilty.

Saako häneltä siis ottaa henkilötiedot ylös ennen vessaan päästämistä? Vessareissun jälkeen vikkeläkinttuista varasta ei välttämättä enää saa kiinni.

Sen kun näkisi, suolistosairas jolla akuutti päällä ja lähtee heti vessareissun jälkeen juoksemaan. Vieläpä vikkelästi.

Huomaa ettei ihmisillä ole mitään hajua sairaudesta.

Varkaus huomattaisiin vasta tuntien päästä eli häipyisi maisemista.

Vierailija
222/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jögi Kalliosta kirjoitti:

Minä ainakin väännän paskat housuun, jos siltä tuntuu ja monesti on tuntunut. Se kiva jonku nuoren nirppanokka myyjän edessä laskee kunnon savet, parasta on jos tavara vuotaa lahkeesta, nii siinä saa myyjä vähän näytettä laadusta ja voi miettiä sitä vessanoven aukasua!

Miksiköhän takatiloihin ei voi päästää ketä tahansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko on aikaa pidätellä, kun se tunne "pakko päästä vessaan" tulee? Onko päivät erilaisia, siis onko pahempia ja helpompia päiviä?

Olisi kyllä ikävä vaiva :( Mutta itse liikkuisin paikoissa, jossa weski on tiedossa ja lähellä, en lähtisi ottamaan riskiä siitä etten pääsekän vessaan. Itsellänikin saattaa joskus aamupäivisin tulla nopeasti hätä jos en kotona ole käynyt, mutta helposti pystyy nopeimmillaan sen viisi minuuttia onneksi pidättämään.

Nopeimmillaan aikaa on muutama sekuntti (alle 5), näinä päivinä ei kyllä sitten kotoa poistuta, kuin lääkäriin hakemaan sairaslomatodistus (ja silloinkin auton penkille saa levittää suojan, ihan vaan varalta). Onneksi nämä nykypäivän chattilääkärit pystyy kirjoittamaan sen 3päivää, jonka aikana tilanne toivon mukaan rauhoittuus en verran, että pystyy käymään tk:ssa. Ja onneksi puoliso ymmärtää tilanteen ja hoitaa muut menot näinä päivinä.

Silloin, kun tilanne on huono, mutta ei ihan kamala (tälläistä oli minulla alussa monta kuukautta ennen kuin löytyi oikea lääkitys) ja senkin jälkeen monta viikkojen jaksoa. Aikaa on 1-3 minuuttia ja kivut on kovat ja pidättelyyn saa käyttää kaikki voimat ja koko ajan on se tunne, että ei yhtään enää (eli kun hätä alkaa tuntua, niin ei voi tietää tuleeko housuun minuutin päästä vai 3 minuutin päästä). Ja tosiaan tätä vaihetta voi kestää kuukausia, joillakin kohtalotovereilla jopa vuosia eli tämän tilanteen kanssa on vaan pakko poistua kotoa.

Sitten suoliston ollessa ns. kunnossa hätä alkaa tuntua pikkuhiljaa ja ensimmäisistä merkeistä pakottavaan hätään on aikaa minuutteja, jopa pidempäänkin ja pakottavaa hätääkin pystyy pidättelemään aika kauan, vaikka kipeää tekeekin. Eli tilanne on eri kuin terveellä ihmisellä, mutta hätää ei ole.

Vierailija
224/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille sairaudesta kärsiville!

Minun puolestani ajoradalle ja pysäköityjen autojen välissä piilotellen saa vääntää massat asfalttiin. Sateenvarjoista/sadeviitasta saa tarvittaessa näkösuojaa.

Printatkaa vaikka pieniä lappuja joissa lukee sairautenne nimi ja jättäkää niitä läjien päälle niin ymmärrys taudista leviää.

Vierailija
225/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua, mutta neuvoisin ap:tä paskomaan ko. kaupan lattialle ja poistumaan nopeasti paikalta.

Vierailija
226/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin isot tukut rahaa takahuoneessa sekä kaikkien työntekijöiden lompakot sun muut. Ei todellakaan voisi päästää sinne ketään ulkopuolista vessaan oli passi tai ei. Eikä tosiaankaan kellään aikaa mennä kytikselle siksi aikaa kun passilainen asioi vessassa

Vierailija
227/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää todella näin monelle ihan arkipäivää, että jatkuvasti on ripulit housuissa? Kun kerran on ihan perusjuttu, että housunlahkeesta valahtaa ripulit lattialle? En ole koskaan nähnyt. Asun kaupungissa ja asioin kauppakeskuksissa sun muissa säännöllisesti.

Ei, ei ole housuunkakkaaminen arkipäivää mutta sen pelko on. Ja se pelko on pahempaa kuin mikään. Se pelko on läsnä joka hetki, siksi paikoilla joissa vessaanpääsy ei ole niin taattua kuin kotona, on välillä tosi hankalaa henkisesti.

Vierailija
228/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olis aivan ihanaa, jos yleisiä vessoja olisi riittävästi, vessat olisivat siistejä ja vieläpä ilmaisia! Ei olisi tarvetta vessapassi-keskusteluun.

Valitettavasti on ihmisiä, jotka eivät osaa käyttäytyä, ja varastavat kaiken minkä irti saavat, sotkevat paikat jne.

Ihana ajatus mutta joku ne vessat omistaa ja joku niiden siisteyden ylläpidon joutuu suorittamaan ja joku maksaa tämän kaiken.

2€ kolikolla toimivat julkiset vessat ovat paras ratkaisu. Riittävän paljon niin käyttöpaine tasaantuu ja pysyvät paremmassa kunnossa. Aina pisoaarit miehille ja isot roskikset ja ritilälattia jonka alla viemäri jonne voi painepesurilla koko tilan pinnat pestä voimalla.

Vierailija
229/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan pieniä jätesäkkejä mukanani joihin väännän siististi vaatesovituskopeissa, puskissa, autojen takana, rakenteiden suojissa. Jätesäkki sitten solmittuna ulkoroskikseen. Jos joku näkee lähietäisyydeltä niin katson silmiin ja sanon sairauden nimen.

Maaseudulla/taajamassa asuminen olisi unelmani. Kaupunkeja pyrin välttämään.

Vierailija
230/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkikötiedot kun huolettaa, niin kerrottakaan, että todella monen firman tietoturva on niin retuperällä, että ne on jokaisen aloittelevankin hakkerin saatavissa.

Välillä tarvitaan vain pari klikkausta ja satojen satojen ihmisten kaikki tiedot, salasanoista pankkitilinumeroon on kuin tarjottimella.

Ei niist suolivammasista tarvii olla yhtään niin huolissaan, kun siitä älylaittensa esiin kaivaneesta asiakkaasta...

Vierailija
231/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olis aivan ihanaa, jos yleisiä vessoja olisi riittävästi, vessat olisivat siistejä ja vieläpä ilmaisia! Ei olisi tarvetta vessapassi-keskusteluun.

Valitettavasti on ihmisiä, jotka eivät osaa käyttäytyä, ja varastavat kaiken minkä irti saavat, sotkevat paikat jne.

Ihana ajatus mutta joku ne vessat omistaa ja joku niiden siisteyden ylläpidon joutuu suorittamaan ja joku maksaa tämän kaiken.

2€ kolikolla toimivat julkiset vessat ovat paras ratkaisu. Riittävän paljon niin käyttöpaine tasaantuu ja pysyvät paremmassa kunnossa. Aina pisoaarit miehille ja isot roskikset ja ritilälattia jonka alla viemäri jonne voi painepesurilla koko tilan pinnat pestä voimalla.

WC-tilat voidaan myös nähdä lisäarvon tuottamisena asiakkaalle. Melko kallista pissalla käyntiä, jos 2€ pitää maksaa. 

Vessan maksullisuus ei takaa sitä, että vessa olisi siisti, tai että edes vessapaperia/käsipaperia löytyisi.

Vierailija
232/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on astma. Ei koko maailma vaan tunnu haluavan elää minun sairauttani varten. Katuja hiekoitetaan, hajusteita käytetään, tupakkaa poltetaan, sisäilmaongelmia on.

Miksi sarjapaskantajat olisivat sitten jotenkin etuoikeutettu ryhmä, ja heidän vaivansa vuoksi koko maailman pitäisi olla polvillaan?

Mikä oli tämä yksi kirjoittaja, joka ilmoitti [i] siististi [/i] paskantavansa pussiin SOVITUSKOPISSA? Kiitos vaan niistä ulosteperäisistä bakteereista, joita tuo toimitus todennäköisesti jälkeesi jättää.

Minulla on mukanani avaava lääke, ja katupölyaikaan en liiku kaupungilla, siitepölyaikaan käytän hengityssuojainta, joudun valitsemaan työpaikkani, asuinpaikkani, kulkureittini ja kulkuneuvoni sen mukaan, mikä vähiten minua haittaa.

Kanssaeläjät eivät pahenna sairauttanne koko ajan aktiivisesti, eikö totta? Saatte valita itse syömisenne, niillä varmaan on vaikutusta sairauden oireiluun? Ja silti teidän on saatava paskantaa missä vaan, milloin vaan. Kulkea kesämekossa ja ohuissa pikkuhousuissa, vaikka tiedätte ongelmanne?

Tottakai minusta pitäisi olla riittävästi julkisia vessoja, on kohteliasta päästää suolistosairas ohi vessajonossa, mutta on kai teillä jotain omaakin vastuuta?

Vierailija
233/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täydy mutta luettele vaihtoehdot: Tähän lattialle tai vessaan ;-)

Vierailija
234/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tästä asiasta on ollut ennenkin aloituksia, muistan hyvin. Vastaan tähän ketjuun saman kuin edelliseenkin: meillä kävi työpaikan vessassa eräs vessapassilainen. Hän jätti vessan kauheaan kuntoon käyntinsä jälkeen, eli niitä P:n roiskeita piti jynssätä oikein ajatuksen kera. Joten eipä enää päästetä ketään ulkopuolista sinne vessaan. 

Tuli itselläkin mieleen heti tuo, että eipä tekisi hirveästi mieli päästää ketään sinne kun saisi varmaan vaan siivota sitten sotkuja sieltä :( Esim. joskus joku oli citymarketin vessassa jättänyt kakkaläjän pöntön viereen, vissiin tullut vähän kiire ja mennyt ohi... mutta voisi kyllä siivota jälkensä.

Ei kai tuollaiselle sairaudelle mitään voi. Mutta miksi ette käytä vaippoja, jos on pakko julkisilla paikoilla liikkua (siis niitä samanlaisia mitä käytetään vanhainkodeissa ym). 

Nuo vaipat ja avanteet on jo selitetty monta kertaa. Mikä ihme siinä on hankalaa lukea koko ketju ja sisältää lukemansa. Joka sivulla niitä vaippoja tuputetaan vaikka selitetty miksi ne ei sovi.

No jos se vaippojen käyttäminen on jotenkin nöyryyttävää, niin luulisi että vielä nöyryyttävämpää on että kakat valuvat lahkeesta. Ei kai kukaan tarkoittanut että niihin vaippoihin pitäisi kakkia vessan sijasta, vaan että ne ovat siinä jos vahinko tulee eikä kerkeä vessaan.

Itse varmaan käyttäisin vaikka niitä jos  olisi pakko liikkua ihmisten ilmoilla...  (tosin varmaan välttäisin muutenkin syömistä, ja julkisilla paikoilla liikkumista jos olisi tuollainen sairaus) 

Ei ole kyse nöyryyttävyydestä, vaan siitä että niitä vaippoja ei ole suunniteltu niin "räjähtävään ja vetelään" toimintaan. Ne ei toimi.

Sitten vaan suunnittelemaan räjähtävän ja vetelän toiminnan vaippoja, markkinoita selvästi on.

Tämä. Miksi nämä suolistosairaat eivät sitten ole keksineet itselleen toimivaa vaippaa vaan lähtevät siitä oletuksesta, että minun ongelmani on kaikkien muidenkin ongelma? Kuitenkin vuosikymenniä ollut nuo sairaudet olemassa ja epäilemättä on ihan vuoteeseen sidottuja vanhuksiakin joilla on suolistosairaus.

Varsin epäilen että toimivia vaippoja kyllä on mutta niitä ei haluta käyttää.

Jokainen, jolla on joskus ollut norovirus, tietää kyllä millaista on kun paskaa tulee kerralla vähintään litra eikä ole mitään keinoa pidätellä. Joten kyllä me ymmärrämme millaista se sairaus on. Me vaan emme ymmärrä, miksi yhden ihmisen sairaus olisi kaikkien muiden ongelma?

Sairaudet rajoittaa elämää ja niiden kanssa on vaan elettävä. Sen sairaan, ei koko muun yhteiskunnan. Itselläni on paha migreeni, mikä tekee sen joudun välttelemään tiettyjä paikkoja liian kiiltävien lattioiden tai kirkkaiden valojen takia (esim. kaikkia ostoskeskuksia tai isoja marketteja, paikkoja joissa haisee liuotin tai kala jne). En kuitenkaan vaadi että ne himmentäisivät valojaan minun takiani, vaikka migeenikohtaus voi iskeä yhtäkkiä ja tehdä minusta kolmeksi päiväksi työkyvyttömän. Minä joko en mene paikkoihin joissa kohtaus voisi iskeä tai jos on pakko, minulla on aurinkolasit ja lippis. Toki kohtaus voi silti joskus tulla mutta se on minun ongelmani, ei kaupan.

Vierailija
235/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jögi Kalliosta kirjoitti:

Minä ainakin väännän paskat housuun, jos siltä tuntuu ja monesti on tuntunut. Se kiva jonku nuoren nirppanokka myyjän edessä laskee kunnon savet, parasta on jos tavara vuotaa lahkeesta, nii siinä saa myyjä vähän näytettä laadusta ja voi miettiä sitä vessanoven aukasua!

Niin olikos sulla jossain muuallakin kuin päässä jotain vikaa?

Kyllä siinä olis paremmallakin väellä pakki sekasin ku ryyppäis pariviikkoa putkeen. Oikeestaan aamusta iltaan. Ymmärrän kyllä että jotain epälyttäviä tyyppejä (tiedätte kyllä ketä) ei päästetä takahuoneeseen, mutta rehti Suomalainen mies kyllä osaa toimittaa asiansa rehellisesti.

Vierailija
236/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni, jolla on haavainen paksusuolentulehdus, keksi loistavan idean. Hän osti shitboxin.

https://www.coolstuff.fi/Shit-Box

Tuo mahtuu esim. farmariauton taakse ja kukaan ei huomaa kun oman auton rauhassa paskoo. Ihmisen on aivan mahdollista, jopa helppoa, valita asioida vain paikoissa joissa omalle autolle (tai asiakasvessaan) on huomattavasti nopeampi mennä kuin alkaa huiskutella vessapassia ja selitellä. Tosi monet terveetkin minimoimat kävelymatkan joka paikkaan ja jättävät autonsa suurin piirtein rappusille, miksei siis sairas?

Olen nähnyt kaverini juoksevan autonsa takaosaan ja paskalaatikolleen kun oltiin puistossa piknikillä. Kun hän oli "toimituksella", ei sitä autosta lainkaan huomannut kun farkussa oli tummennetut takalasit. Toimituksen jälkeen vaan shitboxin muovipussi (jonka pohjalla oli sanomalehteä) roskikseen.

Vierailija
237/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo tietenkin kauhea ongelma, kuka sitä haluaisi paskoa kylillä housuihinsa.

Toisaalta ymmärrän liikkeiden hoitajienkin kannan.

Itselläni on tekonivel joka hälyttää turvatarkastuksessa, joskus niihin on kirjoitettu lääkärissä todistus, ymmärrät kai miksi niin ei enää tehdä.

En ymmärrä?!? Miksi niin ei enää tehtä? Kenen etu on, että ei ole näyttää todistusta jos tekonivel hälyttää?

En ole tuo jolta kysyit, mutta olisko siksi, että niitä todistuksia on sitten keksitty väärentää ja sen varjolla on päästy varastamaan tavaraa.

Ei tekonivel hälytä kauppojen varashälytinporteilla, vaan metallintarkastuksessa lentokentillä, oikeustaloilla ja missä niitä onkaan.

Mutta tokihan  tekonivelestä on paperit, kenellä sellainen on. Jos ei ole heittänyt roskiin epikriisiä.

Vierailija
238/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset käy vain isommissa liikkeissä, missä on asiakaswc:t? Prismoissa, uusissa Lidleissä ja ostoskeskuksissa on vessat. Olin pikkuliikkeessä töissä ja siellä säilytettiin tilanpuutteen takia tuotteita pahvilaatikoissa. Olisi ollut riski, että tavaraa lähtee, jos sinne olisi päästänyt asiakkaita.

Niinpä. Myyjä on yleensä yksin vuorossa ja joku randomtyyppi pitäisi päästää seikkailemaan takahuoneeseen? Juu ei todellakaan.

Vierailija
239/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tästä asiasta on ollut ennenkin aloituksia, muistan hyvin. Vastaan tähän ketjuun saman kuin edelliseenkin: meillä kävi työpaikan vessassa eräs vessapassilainen. Hän jätti vessan kauheaan kuntoon käyntinsä jälkeen, eli niitä P:n roiskeita piti jynssätä oikein ajatuksen kera. Joten eipä enää päästetä ketään ulkopuolista sinne vessaan. 

Tuli itselläkin mieleen heti tuo, että eipä tekisi hirveästi mieli päästää ketään sinne kun saisi varmaan vaan siivota sitten sotkuja sieltä :( Esim. joskus joku oli citymarketin vessassa jättänyt kakkaläjän pöntön viereen, vissiin tullut vähän kiire ja mennyt ohi... mutta voisi kyllä siivota jälkensä.

Ei kai tuollaiselle sairaudelle mitään voi. Mutta miksi ette käytä vaippoja, jos on pakko julkisilla paikoilla liikkua (siis niitä samanlaisia mitä käytetään vanhainkodeissa ym). 

Nuo vaipat ja avanteet on jo selitetty monta kertaa. Mikä ihme siinä on hankalaa lukea koko ketju ja sisältää lukemansa. Joka sivulla niitä vaippoja tuputetaan vaikka selitetty miksi ne ei sovi.

No jos se vaippojen käyttäminen on jotenkin nöyryyttävää, niin luulisi että vielä nöyryyttävämpää on että kakat valuvat lahkeesta. Ei kai kukaan tarkoittanut että niihin vaippoihin pitäisi kakkia vessan sijasta, vaan että ne ovat siinä jos vahinko tulee eikä kerkeä vessaan.

Itse varmaan käyttäisin vaikka niitä jos  olisi pakko liikkua ihmisten ilmoilla...  (tosin varmaan välttäisin muutenkin syömistä, ja julkisilla paikoilla liikkumista jos olisi tuollainen sairaus) 

Ei ole kyse nöyryyttävyydestä, vaan siitä että niitä vaippoja ei ole suunniteltu niin "räjähtävään ja vetelään" toimintaan. Ne ei toimi.

Sitten vaan suunnittelemaan räjähtävän ja vetelän toiminnan vaippoja, markkinoita selvästi on.

Tämä. Miksi nämä suolistosairaat eivät sitten ole keksineet itselleen toimivaa vaippaa vaan lähtevät siitä oletuksesta, että minun ongelmani on kaikkien muidenkin ongelma? Kuitenkin vuosikymenniä ollut nuo sairaudet olemassa ja epäilemättä on ihan vuoteeseen sidottuja vanhuksiakin joilla on suolistosairaus.

Varsin epäilen että toimivia vaippoja kyllä on mutta niitä ei haluta käyttää.

Jokainen, jolla on joskus ollut norovirus, tietää kyllä millaista on kun paskaa tulee kerralla vähintään litra eikä ole mitään keinoa pidätellä. Joten kyllä me ymmärrämme millaista se sairaus on. Me vaan emme ymmärrä, miksi yhden ihmisen sairaus olisi kaikkien muiden ongelma?

Sairaudet rajoittaa elämää ja niiden kanssa on vaan elettävä. Sen sairaan, ei koko muun yhteiskunnan. Itselläni on paha migreeni, mikä tekee sen joudun välttelemään tiettyjä paikkoja liian kiiltävien lattioiden tai kirkkaiden valojen takia (esim. kaikkia ostoskeskuksia tai isoja marketteja, paikkoja joissa haisee liuotin tai kala jne). En kuitenkaan vaadi että ne himmentäisivät valojaan minun takiani, vaikka migeenikohtaus voi iskeä yhtäkkiä ja tehdä minusta kolmeksi päiväksi työkyvyttömän. Minä joko en mene paikkoihin joissa kohtaus voisi iskeä tai jos on pakko, minulla on aurinkolasit ja lippis. Toki kohtaus voi silti joskus tulla mutta se on minun ongelmani, ei kaupan.

Minä olen hajusteyliherkkä ja siksi en koskaa osta kosmetiikkatuotteita paikoista, joissa voi kokeilla parfyymeja. Jos julkisella paikalla huomaan jonkun haisevan liian voimakkaasti, otan välimatkaa mahdollisimman huomaamattomasti. Vältän kaupungin keskustassa kävelyä, koska myös pakokaasut aiheuttavat huonovointisuutta. Rajoittaahan tämä elämää, mutta ei tulisi mieleenkään kaataa sitä muiden niskaan.

Mitä tähän vessapassiin tulee, se on erittäin hyvä keksintö, mutta ei sen varjolla saa vaatia ihan mitä tahansa.

Vierailija
240/359 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystäväni, jolla on haavainen paksusuolentulehdus, keksi loistavan idean. Hän osti shitboxin.

https://www.coolstuff.fi/Shit-Box

Tuo mahtuu esim. farmariauton taakse ja kukaan ei huomaa kun oman auton rauhassa paskoo. Ihmisen on aivan mahdollista, jopa helppoa, valita asioida vain paikoissa joissa omalle autolle (tai asiakasvessaan) on huomattavasti nopeampi mennä kuin alkaa huiskutella vessapassia ja selitellä. Tosi monet terveetkin minimoimat kävelymatkan joka paikkaan ja jättävät autonsa suurin piirtein rappusille, miksei siis sairas?

Olen nähnyt kaverini juoksevan autonsa takaosaan ja paskalaatikolleen kun oltiin puistossa piknikillä. Kun hän oli "toimituksella", ei sitä autosta lainkaan huomannut kun farkussa oli tummennetut takalasit. Toimituksen jälkeen vaan shitboxin muovipussi (jonka pohjalla oli sanomalehteä) roskikseen.

Tuote ei ole enää saatavissa