Liikkeet eivät ymmärrä, että jos ihmisellä on vessapassi hänet täytyy laskea vessaan !!
Turhautunut olo . Vessapassin idea kun on, että sen omistavan henkilön voi laskea henkilökunnan vessaan mutta tätähän eivät myyjät ymmärrä, vaikka paskat housussa oleva asiakas miten koettaa vääntää ratakiskosta.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Menet,sellaisiin paikkoihin,jossa on asiakas wc.Ei liikkeiden henkilökunta tilat ole,asiakkaille tarkoitettuja.Tulehdus,epähygieenisyys,tarttuvia?Henkilökunta pitää suojata ,edes jollain tasolla.Ei saa olla aina erikois kohtelua vaatimassa.
Teksti,oksennus
Tai,oikeastaan ketjun ,aiheen,mukaisesti TEKSTIRIPULI.Tai,siis teksti ripuli.
Syöminen vaikuttaa. Ite ainaki pystyn ruokavaliolla vähän kontrolloimaan vessahätiä. Ripuli on silti ainainen riesa enkä tällästä kellekää toivo. Mutta ei kenenkään työpaikalle voi mennä vessaan. Vaippa housuun, nii ei tarvi ressata. Vessapassi on ihan turha lärpäke.
Ei vaippa auta. Minä ainakin menen vessaan, jonka pahimmassa hädässä löydän!
Liikkeet älkööt sitten laittako vessapassi-tarroja oveensa jolleivat päästä vessaan!
Tai tulen ja teen ripaskat lattialle. Näin kesällä pursuaa vielä nätisti hameen alta.
Ite keksitty läpyskä, jonka firmat voi halutessaan hyväksyä.
Ajattele asiaa pikkuliikkeen näkökulmasta. Työntekijä on yksin, takahuoneessa on työntekijän laukut, tavarat ja muuta mahdollisesti yityksen tuotteita, papereita, rahaa tms. Ei ole tuolla työntekijällä resursseja valvoa vessassa kävijää ja samalla liikettä.
No en ainakaan ite tahtoisi henkilökunnan vessaan tollasta kakkahalvauspotilasta räiskimään.
Ei täydy. Kauppakeskuksissa on asiakkaille wc-tilat joten henkilökunnan tiloihin ei todellakaan ole mitään asiaa vaikka olisi mikä passi.
Ja jos ei nämä asiakaswc:t kelpaa niin sitten pitää pysyä kotona.
Eihän kukaan luule, että vessapassin omaavan paskahätä on pahempi kuin jonkun toisen. Jos on tosi hätä, en kyllä passilaista päästä ensin. Mieluummin se toinen, totta kai.
Pienessä hädässä menköön ensin.
Vaihtoehtoina on muuttaa ruokavaliota ja laihduttaa tai laittaa vaippa kauppareissulle jos ei kotona voi pysytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käy vain isommissa liikkeissä, missä on asiakaswc:t? Prismoissa, uusissa Lidleissä ja ostoskeskuksissa on vessat. Olin pikkuliikkeessä töissä ja siellä säilytettiin tilanpuutteen takia tuotteita pahvilaatikoissa. Olisi ollut riski, että tavaraa lähtee, jos sinne olisi päästänyt asiakkaita.
Olisi kuitenkin hyvän tavan mukaista päästää ihminen vessaan jos hän sitä sairautensa vuoksi tarvitsee vaikka ei liikkeessä asioisikaan. Tuskin minkään "vessapassin" heiluttelu mitenkään henkisestäkään helppoa on. Jokainen voi miettiä vaikka mahataudissa miltä tuntuu se "kakkat housuissa ihan just" tunne. Ei siinä mitenkään ylimielisen kuninkaan fiilikset ole.
Takahuoneeseen ei voi päästää ketä tahansa varastelemaan.
Täältä yksi vaatekaupassa töissä ollut kertoo kokemuksensa.
Olen siis pienessä putiikissa töissä, jossa takahuoneessa laatikkojen takana on pieni vessa henkilökunnan käyttöön.
Liikkeeseen tuli vanhahko mies (nasitenvaateliike) ja pyysi saada kiireellisesti käyttää vessaa. Meitä on kyllä ohjeistettu ettei takahuoneeseen tai vessaan saa päästää ulkopuolisia, mutta minun kävi papparaista sääliksi.
Kävi vessassa, kiitti ja lähti. Menin vessaan, hän oli vääntänyt isot tortut LATTIALLE.
Ei enää koskaan ulkopuolisia henkilökunnan wc-tiloihin, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Mikset käy vain isommissa liikkeissä, missä on asiakaswc:t? Prismoissa, uusissa Lidleissä ja ostoskeskuksissa on vessat. Olin pikkuliikkeessä töissä ja siellä säilytettiin tilanpuutteen takia tuotteita pahvilaatikoissa. Olisi ollut riski, että tavaraa lähtee, jos sinne olisi päästänyt asiakkaita.
Eli et koko elämäsi aikana käy missään muualla kuin Prismassa ja Lidlissä? Juuri tämän takia vessapassi on keksitty!
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoina on muuttaa ruokavaliota ja laihduttaa tai laittaa vaippa kauppareissulle jos ei kotona voi pysytellä.
Itse asiassa useimmat suolistosairaat ovat melko hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tietenkin kauhea ongelma, kuka sitä haluaisi paskoa kylillä housuihinsa.
Toisaalta ymmärrän liikkeiden hoitajienkin kannan.
Itselläni on tekonivel joka hälyttää turvatarkastuksessa, joskus niihin on kirjoitettu lääkärissä todistus, ymmärrät kai miksi niin ei enää tehdä.
Miten sun tekonivelesi liittyi asiaan? Suolistosairaus rajoittaa elämää huomattavasti enemmän kuin nivelvaivat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on neurologisen sairauden vuoksi pidättämisvaikeuksia, mutta kyllä mä saan asiat hoidettua ilman kauppojen lattialle päästelyä. Suunnittelen reitin tarkkaan ja käytän varmuuden vuoksi vaippaa. En ala kiusaamaan pikkuliikkeiden myyjiä vessaan päästämisellä, kun ymmärrän heidän työnantajiensa kannan asiaan.
Mutta täähän on taas tämä vessapassiprovoilija, jolle mikään vastaus ei käy.
Neurologinen sairaus on vähän eri juttu kuin tulehduksellinen suolistosairaus, jossa yhtäkkiä tulee hirveä kouristus ja on ehkä minuutti aikaa etsiä vessa ennenkuin veriset paskat on kaikki housussa. Jos sulla on Neurologinen ongelma, niin kakkahätä kai sinulla on kuitenkin ennakoitavissa ja ulostat lähinnä yhtä usein kuin terveet? Eli et esimerkiksi käy 40 kertaa päivässä vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Crohnikko täällä, hei. Mä olen päässyt kaikki 3 kertaa (eri liikkeissä), jotka on tarvinnut korttia vilauttaa. Ehkä sillä in vaikutusta asiaan että olen harmiton nelikymppinen kilttinaamatäti.
Suosittelen:
Vaihda kauppoja. Suosi verkkokauppaa.
Vaihda lääkitystä, jos oireesi ovat noin elämää rajoittavat, se on metsässä.
Kun itse olen tuossa kunnossa, se tietää matkaa osastohoitoon. Voimat eivät todellakaan riitä "asioiden hoitoon" kaupungilla saati kaupoilla pyörimiseen. Parempia jatkoja.
Hei besserwisser, tiedoksi vaan että kaikille ei ole sopiva lääkkeitä jotka toimisivat. Ainut hoitomuoto on silloin leikkaus. Crohnin taudissa kuitenkin pyritään leikkaamaan mahdollisimman vähän, koska ohutsuoli on välttämätön elin.
Ehdotan hämärää valaistusta ja tuoksutonta ympäristöä vaatekauppoihin.
T. Migreeni useita kertoja viikossa estolääkityksestä huolimatta.
Ps. Edes verkko-ostoksia ei voi tehdä ilman kohtauksen riskiä.