Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomen ruokakaupoista ei löydy ________________ ? (täytä tuohon itse mitä olet hakemassa muttet ole löytänyt)

Vai löytääkö joku jotain näistä?
20.05.2018 |

Mistä saisi maissiöljyä?

Tarvitsisin leivontaan ja aasialaiseen salaattikastikkeeseen.

Kommentit (948)

Vierailija
481/948 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kinkkujuustocroissantteja - Lidl vaihtoi omansa hiljattain siihen mössösisältöiseen. Rakastin sitä paksua kinkkusiivua ja maltillista juustoa entisen sisällä. Se mössöinen on ihan kamala. Huutava vääryys.

Mä rakastan sitä joka siellä on juuri nyt myynnissä ranskanviikoilla. Rapea voisarvi, paksu juusto ja paksu kinkku sekä sellainen ranskalainen valkokastike sisällä ja vähän päällä. 2 kpl paketti maksoi jotain 2.50 euroa.

Vierailija
482/948 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsikkajogurttia. Kertokaa joku, mistä Suomesta saisi hyvää kirsikkajogurttia! Tai kirsikkalimua. Tai kirsikkajäätelöä (siis kunnollista). Tai mitä tahansa kirsikan makuista.

Helsingissä olen löytänyt virolaista kirsikkajogurttia Eestin extrat -myymälästä. Liikkeitä taitaa olla useampikin ympäri Helsinkiä. 

Juustoportilla on hyvä kirsikkajugurtti.

Ostin Juustoportin pikkujogurtin (kirsikka tai tyrni, nyt en muista enää kumpi se oli mutta joku marjainen kuitenkin) kevättalvella ja se haisi homeelta ja kannen sisäpuolella oli ohuesti tummaa hometta, viimeinen päivämäärä olisi ollut vasta viikon päästä ja olin tuonut sen suoraan kaupasta auton kylmässä takakontissa kotiin 10 min sisällä ja suoraan jääkaappiin joten ei ole pilaantunut minun toimesta. Meinasin juuri syödä sitä lusikalla kun haistoin homeen. Vaikka minulla oli juuri ollut nenä tukossa niin haisi silti, hyi. Siksi en uskalla niitä enää ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kunnon jauhemaista cappucinoa ei ole enään tarjolla lidlissä eikä s tai k kaupoissa, xtran cappucino oli viimeinen hyvä s marketissa mutta muuttivat sitten senkin koostumusta vuosi pari sitten ja nykyinen on jotain ällöttävän ja hirvittävän välimaastosta. Olen alkanut itse rakentelemaan omaa sekoitusta, onneksi netissä on paljon ohjeita.

Vierailija
484/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmista keksitaikinaa!!! Iäisyyden tätä miettinyt, siis jotain american cookei dough tyyppistä. Onhan piparitaikinaakin niin miksei muita? Tulee leivottua niin harvoin että kaikkia aineksia ei viitsi ostaa kerran vuodessa varten mutta lämpimiä keksejä olisi kiva tarjota vaikka kahvipöydässä. 

Vierailija
485/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallista maitorahkaa 250 g kokoisessa purkissa.

? Saa suunnilleen mistä vaan. Esim. K-marketista, S-marketista, Lidlistä ja Prismasta. Vai oliko tämä vitsi?

Vierailija
486/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula salmiakkia!

Vierailija
487/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänmakuista tryffeliöljyä. Prisma oli ainoa mistä löysin keskisuuressa maalaiskaupungissa ja maku muistutti enemmän maalaamon liuotinta kuin aitoa tavaraa.

Tämä valkotryffeliöljy on minusta parhaimman makuista. Sellaista metsäistä ja aromaattista kuten se kuuluukin olla. Italiassa ollessani opin käyttämään tuota :)

Ostin espoolaisesta K-Supermarketista mutta näköjään saa netistäkin;

https://www.korttelideli.fi/tuote/valko-tryffeli-oljy-250ml

Vierailija
488/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa olevissa virolaisista kaupoissa on mm. kirsikkatuoremehua, hilloa, keksejä jne

Vierailija
489/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula salmiakkia!

Löytyy ainakin Keskon kaupoista.

Vierailija
490/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
491/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmista keksitaikinaa!!! Iäisyyden tätä miettinyt, siis jotain american cookei dough tyyppistä. Onhan piparitaikinaakin niin miksei muita? Tulee leivottua niin harvoin että kaikkia aineksia ei viitsi ostaa kerran vuodessa varten mutta lämpimiä keksejä olisi kiva tarjota vaikka kahvipöydässä. 

Oli sellainen kuin Cookie Mama, mutta Facebookin mukaan on juuri lopettanut toimintansa. Jos viitsii, niin tuollaista taikinapötköähän voisi tehdä itse valmiiksi pakastimeen.

Vierailija
492/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta snöre!!!

Kumpi niistä, salmiakki vai lakritsi? Oletan että salmiakki, sillä lakritsia olen nähnyt marketeissa, ja mansikkaa.

Ja vadelma sekä toffee snöre myös kiitos! Ne ovat minun suosikit.

Suomessa on vain lakritsanarua ja mansikkanarua. Täältä puuttuu ne parhaat eli vadelmanaru, kolanaru (toffeenmakuinen) ja salmiakkinaru. Ostan noita aina Ruotsissa käydessäni.

Vierailija
493/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Präst ja Västerbotten juustoja.

Präst on hyvää, mutta Västerbotten maistuu ihan siltä kun parmesanjuusto olisi raastettu ruokaan kääremuoveineen. Valitettavasti Västerbottenia saa Suomesta, melkein kaikista isommista marketeista ja kahta eri kokoista palaa.

Vierailija
494/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XL-kondomeille olisi jättikullisena tarvetta. Ei saa joka paikasta eikä aina viitsi olla tilailemassakaan.

Haha.. vaikka kullisi olisi pesismailan kokoinen, siihen menee ihan tavallinen kondomi.

Joku mies parka taas kuvittelee vähän liikoja vehkeestään...

Ei kyllä tasan kaikille mahdu normaali kortsu. Miehelläni noi normaalit alkavat rullautua ylöspäin kesken aktin ja muutenkin puristavat ihan liikaa. Prismasta löytyi noita XXL-kortsuja, mutta muuten kyllä huonosti saatavilla.

Vierailija
495/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaliemeen sailottyja keitettyja kananmunia saa myos Briteista.

Vierailija
496/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekambaa

Vierailija
497/948 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula salmiakkia!

Löytyy ainakin meiltä päin jokaisesta lähikaupasta