Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet ei halua suudella

Vierailija
20.05.2018 |

Seksin aikana? Siis sellaiset joiden kanssa ei seurustele. Jotenkin tosi valjua että ei suutelua ennen kun siitähän sitä just syttyy.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutelu on niin intiimiä että tuntuu enemmän pettämiseltä kuin paneminen.

Suutelisitko ennemmin jonkun vastenmielisen ihmisen kanssa, esimerkiksi 60-vuotias lapsenraiskaaja, vai panisitko?

Heh. Mä en ole tuo, mutta lesbona voin vastata, että otan mieluummin kyrvän pilluun kuin suutelen miestä (kunnolla, pusuja ei lasketa)

Vierailija
62/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mitään herpes suuta halua pussailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä minäkään erityisemmin suutelemisesta välitä, en edes oman miehen kanssa. Ei se minusta ällöttävää tai inhottavaa ole, enkä kammoa miehen sylkeä, mutta minusta suuteleminen ei vain tunnu oikein miltään.

Vierailija
64/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suutelusta kuin rakastamani miehen kanssa. Vieraiden kanssa ällöttää suudella. Suutelu on seksiä tunnepitoisempaa ja intiimimpää.

Vierailija
65/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kerran elämässäni kokenut sellaisen jalat alta vievän tulisuudelman. Paria meistä ei koskaan tullut, mutta siinä oli ilmeisesti ne "kemiat kohdallaan".

Muuten en pidä suutelemisesta; pelkään kariesbakteereja, inhoan haisevaa hengitystä ja toisen ihmisen limaista kieltä suussani.

Vierailija
66/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suutelu on nopein keino päästä tunnelmaan... Itselle myös sattunut yksi säätö, joka ei tykännyt suutelusta juuri yhtään, ei myöskään halunnut suuseksiä lainkaan. Oli vähän kummallista. Ihaninta on jos mies suukottelee oikein paljon, huulia, niskaa, kaulaa, rintoja, vatsaa, sisäreisiä... 

Vierailija
67/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain miestä ei huvita suudella, niin ei siinä kyllä mitään muutakaan yleensä herää... Esimerkiksi jos mies nuuskaa, tupakoi, ei huolehdi hampaista tms, niin miksi sellaisen kanssa seksiäkään harrastaisi?