Miksi jotkut miehet ei halua suudella
Seksin aikana? Siis sellaiset joiden kanssa ei seurustele. Jotenkin tosi valjua että ei suutelua ennen kun siitähän sitä just syttyy.
Kommentit (67)
Ei sitä mitään herpes suuta halua pussailla.
Olen nainen, enkä minäkään erityisemmin suutelemisesta välitä, en edes oman miehen kanssa. Ei se minusta ällöttävää tai inhottavaa ole, enkä kammoa miehen sylkeä, mutta minusta suuteleminen ei vain tunnu oikein miltään.
En pidä suutelusta kuin rakastamani miehen kanssa. Vieraiden kanssa ällöttää suudella. Suutelu on seksiä tunnepitoisempaa ja intiimimpää.
Olen vain kerran elämässäni kokenut sellaisen jalat alta vievän tulisuudelman. Paria meistä ei koskaan tullut, mutta siinä oli ilmeisesti ne "kemiat kohdallaan".
Muuten en pidä suutelemisesta; pelkään kariesbakteereja, inhoan haisevaa hengitystä ja toisen ihmisen limaista kieltä suussani.
Minulle suutelu on nopein keino päästä tunnelmaan... Itselle myös sattunut yksi säätö, joka ei tykännyt suutelusta juuri yhtään, ei myöskään halunnut suuseksiä lainkaan. Oli vähän kummallista. Ihaninta on jos mies suukottelee oikein paljon, huulia, niskaa, kaulaa, rintoja, vatsaa, sisäreisiä...
Jos jotain miestä ei huvita suudella, niin ei siinä kyllä mitään muutakaan yleensä herää... Esimerkiksi jos mies nuuskaa, tupakoi, ei huolehdi hampaista tms, niin miksi sellaisen kanssa seksiäkään harrastaisi?
Heh. Mä en ole tuo, mutta lesbona voin vastata, että otan mieluummin kyrvän pilluun kuin suutelen miestä (kunnolla, pusuja ei lasketa)