Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet ei halua suudella

Vierailija
20.05.2018 |

Seksin aikana? Siis sellaiset joiden kanssa ei seurustele. Jotenkin tosi valjua että ei suutelua ennen kun siitähän sitä just syttyy.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala miten moni kommentoija ei pidä suutelemisesta!

Tekee mieli kommentoida, että olette vieraantuneita tunteistanne, jos suuteleminen ei kiinnosta tai jopa ällöttää. Miten voitte nauttia seksistäkään, jos suuteleminen tuottaa vaikeuksia? Suhtaudutte siihen lähinnä jonkinlaisena jumppana tai masturbaationa?

Anteeksi jos olen tuomitseva, ihmetyttää vain.

Oletpas tyhmä. Minä pidän suutelemisesta, mutta suutelen/suukottelen vain rakkaudesta ja irtopanot eivät ole rakkauden kohteita.

Vierailija
22/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena välitä suuseksistä. Mielestäni se on omituista ja oksettavaa, imeskellä nyt toisen pissavehjettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät satunnaista panoa huorana. Huorathan ei pussaile. Huoralle maksetaan panosta ei suutelusta.

Vierailija
24/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että miehet jotka eivät pidä suutelusta eivät ole järin hyviä siinä. Itse pidän siitä paljon, etenkin suuseksin välissä tapahtuvaa suutelua, nainen maistaa itsensä huuliltani ja minä maistan itseni naisen huulilta.

Vierailija
25/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei kiinnosta suudella naista, joka on pelkkä pano minulle. Tarvitsen jotakin romattisia tunteita ihmistä kohtaan, että haluan tätä suudella.

Etkö edes teininä suudellut koskaan kenenkään kanssa? Vai suutelitko ainoastaan silloin jos jonkun kanssa seurustelit?

Eikä ainakaan itsellä kaikki teinisuutelot eikä vähän myöhemmätkään johtaneet aina seksiin.

Jännä että suutelu on joillekin niin intiimiä ettei sitä voi sinkkuna harrastaa ollenkaan!

En.

Vierailija
26/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala miten moni kommentoija ei pidä suutelemisesta!

Tekee mieli kommentoida, että olette vieraantuneita tunteistanne, jos suuteleminen ei kiinnosta tai jopa ällöttää. Miten voitte nauttia seksistäkään, jos suuteleminen tuottaa vaikeuksia? Suhtaudutte siihen lähinnä jonkinlaisena jumppana tai masturbaationa?

Anteeksi jos olen tuomitseva, ihmetyttää vain.

Minua taas ihmetyttää, miksi sinä ja muutamat muut kirjoittajat tuomitsette noin jyrkästi, jos jotain ei kiinnosta suutelu. Ihmiset nyt tykkää ja kiihottuu eri asioista, kai sen kuka tahansa ymmärtää.

Tykkään koskettelusta ja muualle kehoon pussailusta niin ohimennen annettuina hellyydenosoituksina kuin esileikkinäkin, mutta toisen huulien ja kielen imeskelyä en vain ymmärrä.

Vierailija
27/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on taas maailman suurin ihme jos kaikki eivät tykkää suutelemisesta kun MINÄ niin tykkään. Huokaus.

Ihmiset nyt vaan on erilaisia. Olen nainen ja en pidä suutelemisesta. Seksistä tykkään kovasti ja nautin täysillä ilman pussailua. Kiihottumiseen ja orkkuun minä en tarvitse pussailua.

Vierailija
28/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei kiinnosta suudella naista, joka on pelkkä pano minulle. Tarvitsen jotakin romattisia tunteita ihmistä kohtaan, että haluan tätä suudella.

Etkö edes teininä suudellut koskaan kenenkään kanssa? Vai suutelitko ainoastaan silloin jos jonkun kanssa seurustelit?

Eikä ainakaan itsellä kaikki teinisuutelot eikä vähän myöhemmätkään johtaneet aina seksiin.

Jännä että suutelu on joillekin niin intiimiä ettei sitä voi sinkkuna harrastaa ollenkaan!

Mistä vedit tuollaiset johtopäätökset? Tietenkin olen tyttöjä suudellut, mutta olen ollut näistä romanttisesti kiinnostunut. Voin hyvin suudella ennen seurustelua, jos tavoitteena on juuri tuo seurustelu naisen kanssa. En ole vaan kiinnostunut suutelemaan naista, jossa en näe mitään muuta, kuin reiän tarpeideni tyydyttämiseen.

Vierailija
29/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on taas maailman suurin ihme jos kaikki eivät tykkää suutelemisesta kun MINÄ niin tykkään. Huokaus.

Ihmiset nyt vaan on erilaisia. Olen nainen ja en pidä suutelemisesta. Seksistä tykkään kovasti ja nautin täysillä ilman pussailua. Kiihottumiseen ja orkkuun minä en tarvitse pussailua.

Imiset on erillaisia ja saavat tykätä mistä haluavat!

Minä en pitänyt tai kiihottunut yhtään exän kanssa suutelusta. Osittain luulin, että en osaa suudella. Sen jälkeen on ollut suhteita ja johan on suutelu ollut kiihottavaa. Olen saanut myös palutetta suutelustani ja vain positiivista sellaista.

Vierailija
30/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään naisena välitä suutelusta. Mielestäni se on omituista ja vaivaannuttavaa, imeskellä nyt toisen suuta.

Mutta siinä ei ole mitään omituista että mies jota et pystyisi vaivaantumisen takia suutelemaan, työntää ruumiinulokkeensa henkilökohtaisimpaan paikkaan mitä kehostasi löytyy?

Vierailija
31/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minusta kunnon muhinointi on kyllä yhtä kivaa kuin seksikin. En koskaan voisi olls yhdessä suutelukammoisen kanssa!

Vierailija
32/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monet nielevät?

Vierailija
33/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään naisena välitä suutelusta. Mielestäni se on omituista ja vaivaannuttavaa, imeskellä nyt toisen suuta.

Mutta siinä ei ole mitään omituista että mies jota et pystyisi vaivaantumisen takia suutelemaan, työntää ruumiinulokkeensa henkilökohtaisimpaan paikkaan mitä kehostasi löytyy?

Ei, koska se on nautinnollista ja mukavaa. Suutelu on vaivaannuttavaa koska se ei tunnu oikein miltään.

Vierailija
34/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska se on nautinnollista ja mukavaa. Suutelu on vaivaannuttavaa koska se ei tunnu oikein miltään.

Lisäksi en ole sanonut että en PYSTY suutelemaan :D Suutelen kyllä jos mies haluaa ja koska tiedän hänen siitä pitävän, en vain erityisemmin itse välitä siitä.

Vierailija
35/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok kiitos selityksestä, nyt ymmärsin. :)

Vierailija
36/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletkin mies.

Vierailija
37/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä halua suudella seksin aikana. En millääntapaa syty suutelusta. Kai on yksilökohtaista mistä tykkää.

Todella outoa ettei joku syttyisi suutelemisesta? Itselle seksi jää tosi valjuksi jos ei ole suutelua.

Minustakin suulle suuteleminen on inhottavaa ja onneksi sain miehen luopumaan siitä aika nopeasti. Iholle sen siedän, jos nyt välttämättä haluaa imeksiä.

Vierailija
38/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kyllä suutelemisesta kovasti, mutta kielareista en... Kerran oli jopa yksi kumppani, joka AINA alkoi jossain vaiheessa ujuttaa sitä kieltä mukaan, minä usein vetäydyin aika nopeasti. Tämä johti siihen että yritti alkaa neuvomaan minua miten se tehdään :D Kuvitteli siis että vetäytymiseni johtui siitä etten osaa.

En vain saa mitään irti siitä että kieliä lätkitään vastakkain.

Vaikka sen yrittäisi miten tehdä niin en saa siitä kiksejä, lähinnä vituttaa kun hyvä suutelu jää kesken :D

Vierailija
39/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykännyt exäni kanssa suutelemisesta, muuta kuin pienin kuivin pusuin (nekin olivat tarpeeksi märkiä). Hän oli kuolaaja.

Toiset eivät vaan osaa. Meni intohimoisesta suudelmasta fiilis, kun sylkirauhaset tykitti satasella limaa mun nielettäväksi.

Vierailija
40/67 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletkin mies.

Kummallisesti olen pitänyt itseäni naisena 27 vuotta. Väitätkö etteivät naiset nauti seksistä?