Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittaa, kun hiljaiset miehet pyytää treffeille, eikä puhu sitten juuri mitään.

Vierailija
19.05.2018 |

Mitäs jos minä olisin yhtä hiljaa enkä yrittäisi vetää keskustelua? Kehuvat vaan kauniiksi ja haluavat nähdä uudestaan. No en lähde. En jaksa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota jotain tekemistä istumisen sijaan kun huomaat ettei juttu luista. On varmaan sinunkin autettava tunnelman luomisessa.

Paitsi jos tyyppi ei nappaa yhtään niin mikäs siinä sitten.

Itse otan mieluummin hiljaisen ja aidon kuin suupaltin ja touhottajan.

Miksi hiljainen on automaattisesti aidompi kuin puhelias? Sinähän et tiedä edes mitä tuppisuu ajattelee.

Vierailija
62/70 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kysymään kysymyksiä ja haastattelemaan toista ihmistä. Näin saat sen toisen puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei automaattisesti tarkoita ujoutta ja puhumattomuutta. Itse pystyn täysin hyvin keskustelemaan tuntitolkulla, ja minua rasittaa ihmiset jotka ei anna mitään siihen keskusteluun, vastaa ainoastaan juu tai ei, eikä ikinä kysy mitään tai puhu mistään asiasta oma-aloitteisesti, ihan hyvin voisin sitten puhua itsekseni.

Jos kysyn vaikka minkälaisesta ruuasta pidät, toinen vastaa vaan että pizzasta. Jos vastaukset on koko ajan tällaisia, musta alkaa tuntua, että olen joku poliisikuulustelija, joka yrittää väkipakolla saada jotain tietoa ulos rikollisesta. Tohonkin kysymykseen voisi vastata vaikka, että 'Pizza on ehdoton lemppari, ootko muuten käynyt siinä uudessa pizzeriassa joka avattiin hiljattain Koivukujalla?'

Vierailija
64/70 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naisilla helppoa,senkun istuu ja odottaa että mies viihdyttää...

Vierailija
65/70 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös niillä treffeillä ole takoitus viihtyä herranjestas? Yhtä lailla se minä haluan saada miehen viihtymään.

Vierailija
66/70 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annapa esimerkki miten sinä käyttäydyt treffeillä ja miten toivot naisen käyttäytyvän?

Vierailija
67/70 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei automaattisesti tarkoita ujoutta ja puhumattomuutta. Itse pystyn täysin hyvin keskustelemaan tuntitolkulla, ja minua rasittaa ihmiset jotka ei anna mitään siihen keskusteluun, vastaa ainoastaan juu tai ei, eikä ikinä kysy mitään tai puhu mistään asiasta oma-aloitteisesti, ihan hyvin voisin sitten puhua itsekseni.

Jos kysyn vaikka minkälaisesta ruuasta pidät, toinen vastaa vaan että pizzasta. Jos vastaukset on koko ajan tällaisia, musta alkaa tuntua, että olen joku poliisikuulustelija, joka yrittää väkipakolla saada jotain tietoa ulos rikollisesta. Tohonkin kysymykseen voisi vastata vaikka, että 'Pizza on ehdoton lemppari, ootko muuten käynyt siinä uudessa pizzeriassa joka avattiin hiljattain Koivukujalla?'

Tämä on keskustelutaidon kulmakivi. Reagoit keskustelukumppanisi kommentiin, mutta annat siihen myös jotain muuta mihin keskustelupuolestaan reagoi. 

Vierailija
68/70 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaito kuuluu hyviin sosiaalisiin taitoihin. Huonot keskustelutaidot johtuvat ehkä ankeasta lapsuudesta tai ystävien puutteesta; jotenkin taitoja ei ole tullut harjoitettua. Tietynlainen itsereflektion puute on myös taustalla eli ei itse näe miten epäkohteliasta käytöstä sellainen on. Tsustslla voi myös olla itsekkyyttä eli muut eivät kiinnosta.

Kommunikaatio on parisuhteen ydinasia. Ilman sitä ei pysty hoitamaan perheen asioita, edes seksi ei suju, jos asioista ei pysty neuvottelemaan.

Jos toisesta ei saa treffeillä mitään ulos, olisin hiljaa jonkin aikaa ja jos toinen ei edelleenkään puhu kysyisin toiselta, miksi hän puhu mitään. Itse en tämän jälkeen jatkaisi, koska analyyttiset keskustelut ovat minulle parisuhteen suola.

Vierailija
69/70 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin milloin tahansa treffeille hiljaisen miehen kanssa! Olen kuunnellut tuntitolkulla työmatkoista, moottoripyörämatkoista, elämysmatkoista. Jokainen on kuvitellut narsismissaan olevansa mahtava seuramies! Aivan järkyttävää - ketä kiinnostaa jonkun muistot ja historiikki!

Tämä! Elämäkertamiehet ovat syövyttäviä! Sielu raunioituu!

Leijonat ovat tällaisia. Horoskooppimerkiltään Leijonat siis.

Vierailija
70/70 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kieltämättä kiusallista, jos on seksiäkin jo harrastettu, mutta ei saa miehestä mitään irti, että mitä hän ajattelee minusta, tapailusta, onko ollut kivaa jne. Ei mitään kommenttia mihinkään suuntaan.