Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakkaalle?

Vierailija
18.05.2018 |

.

Kommentit (4852)

Vierailija
4841/4852 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa avustaessa asiakasta kun on pitänyt tulostaa tärkeä paperi sähköpostista. 

Ei tiedetä omaa email-osoitetta eikä salasanaa, koska ne on jonkun auttamana talletettu sinne kotikoneeseen.

Ei tätä juurikaan nykyisin tapahdu, mutta joitakin vuosia sitten. Ymmärrettävää, kun digimaailma ei ole ollut tuttu omasta työelämästä, mutta harmillista ja hämmentävää, kun pakotetaan ihmiset uskomaan tärkeät asiansa koneille selittämättä ja perehdyttämättä. Ei tämä oudointa ole, mutta kurjaa sille asiakkaalle.

Kannatan kaikkien tiskipalvelujen palauttamista, koska esim. pankki- ja terveysasioiden hoitaminen olisi asiakkaan edun kannalta turvallisinta hoitaa siinä virastossa, jolle ne kuuluvat.

Vierailija
4842/4852 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään leskeksi jäänyt mies kyseli kirjastosta, olisiko meillä hänelle uusi vaimo. Ei, kirjastossa ei valitettavasti ole vaimovälitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/4852 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan kirjastolinjalla. Mies tuli laskunipun kanssa tiskille ja oli kovin ärtynyt, ettei laskujen maksaminen kirjastossa onnistu. Kuulemma seuraava vapaa aika pankkiin olisi ollut parin viikon päästä. Yritin selittää, että hän voi käyttää kirjaston asiakaskonetta ja maksaa laskut verkkopankissa, mutta sitä hän ei halunnut tehdä. 

Vierailija
4844/4852 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut pitää maksaa.

Hinnat näkyy hinnastossa.

Vierailija
4845/4852 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on aukioloajat ja pulju todella suljetaan silloin, kun sen on määrä sulkeutua. Ei, palvelu ei jatku myyjien vapaa-ajalla vaikka asiakas kuinka sitä haluaisi.

Vierailija
4846/4852 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ja jotkut kertoivat että ihmiset ovat tyhmentyneet älylaitteiden aikakaudella ja se pitää paikkansa kun lukee täällä olevia tarinoita, myös itsekin kohdannut omassa työssäni ihmisten vähäjärkisyyden, tilannetajun puutteen ja yksinkertaisesti näkö ja lukutaidottomuuden. 

Vierailija
4847/4852 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi selventää tuota että alkoholia ei myydä kun alaikäinen mukana. Minkä ikäisestä ala-ikäisestä tässä on kyse?   Kyllä minä pidän kertakaikkisen naurettavana sitä, etten muka saisi siideriä koska 9-vuotiaani on kanssani!

Koska laki on sama kaikille. Itse ihmettelen niitä jotka myyvät alaikäisen kanssa asioiville. Myös alle 5 viotias on alaikäinen.

Mulle ei myyty simaa kun oli 10-v mukana, mutta seuraavana tulleelle myytiin mäyräkoirallinen olutta vaikka oli vauva mukana.

Vierailija
4848/4852 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vastaan ulkomaan valuuttaa, vaikka olet saanut sen vaihtorahana toisesta liikkeestä. Rouva meinasi ihan tosissaan lähteä vain osittain maksettujen ostosten kanssa sillä perusteella, että hän oli saanut sen kahden euron kolikolta näyttäneen kolikon toisesta kaupasta vaihtorahana.

Vierailija
4849/4852 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lentokone ei ole taksi. 

Matkaoppaana ollessani sesongin päättyessä Intiassa lensin viimeisten matkustajien kanssa Finnairilla pois. Matkanjärjestäjä oli pohjoismainen yritys jonka asiakkaina kaikki pohjoismaat. 

Helsingissä olivat jatkoyhteydet ruotsalaisille, norjalaisille ja tanskalaisille asiakkaille. 

Paitsi tällä kertaa Finnair oli niin myöhässä että jatkolennot olivat lähteneet.  Heille oli tarjolla ilmainen majoitus yöksi Helsingissä ja seuraavana päivänä omat lennot kotimaihinsa. 

Siinä sitten eräs ruotsalainen rouva kampesi minun luokseni koneessa ja alkoi ehdottamaan että voisinko mennä kapteenille kertomaan että miksi Finnair ei voi Helsingin jälkeen heti lähteä noin vain ensin Tukholmaan, sitten Osloon ja Köpikseen.  

Tuijotin häntä uskomatta korviani. Sitten en pystynyt sanomaan muuta kuin "luuletteko että tämä on taksi?" 

Vierailija
4850/4852 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
4851/4852 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tälläinen, stressaan sosiaalisia tilanteita ja henkisesti lähes hyperventiloin, en oikein käy missään tai tee mitään, viimeksi olin elämäni ensimmäisen kertaa oikeastaan 17 vuoteen hotellissa ja siellä kyselin ihan typeriä vaikka ne asiat kerrottiin mulle  ihan selvästi, sit vielä lähtiessäni laitoin väärään laatikkoon huonekortin vaikka selvästi oli isolla kirjaimilla check out laatikko. 

Vierailija
4852/4852 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastikään leskeksi jäänyt mies kyseli kirjastosta, olisiko meillä hänelle uusi vaimo. Ei, kirjastossa ei valitettavasti ole vaimovälitystä.

Toi oli aika paha😂😂 vois luulla että vitsaili 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan