Monessako maassa lapsesi on käynyt? Teinityttö väittää, että on ainoa joka ei matkustele..
Mun tyttö menee kasille ens syksynä. Väittää olevansa luokkansa ainoa, joka ei ole ollut lentokoneessa.
Monessa maassa lapsesi on käynyt ja minkä ikäinen lapsi? Risteilyjä ei lasketa, ellei maissa olla vähintään yhtä kokonaista päivää.
Kommentit (402)
13 v: Tanska, Ruotsi (pv Tukholmassa kruisailu), Kanaria, Ranska ja Kreikka.
10-vuotias on käynyt 2,5-kuisena ydessä maassa, 8-vuotias ei missään. Siinä ulkomaanreissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika 14v: Ruotsi, Norja, Islanti, Tanska, Viro, Latvia, Saksa, Puola, Tsekki, Unkari, Italia, Ranska, Monaco, Espanja, Hollanti, Irlanti, Englanti, USA, Karibia, Dubai, Slovenia. Paljon kivoja yhteisiä muistoja!
Mikä maa on Karibia?
Ehkä oli Karibian risteilyllä.
No sit vois laittaa sen maan/ ne maat, jossa risteilyllä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika 14v: Ruotsi, Norja, Islanti, Tanska, Viro, Latvia, Saksa, Puola, Tsekki, Unkari, Italia, Ranska, Monaco, Espanja, Hollanti, Irlanti, Englanti, USA, Karibia, Dubai, Slovenia. Paljon kivoja yhteisiä muistoja!
Mikä maa on Karibia?
Risteilyjä ei lasketa 😛
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole lapset olleet koskaan lentokoneessa.
Haluttiin iso perhe ja se meni matkustelun edelle. En usko että meidän teini vaihtaisi yhtään pikkusisarustaan viikon Kanarian reissuun.
Varmaan näin on. Mutta ehkä olisi jalunnut toisenlaisen tilanteen itselleen. Ainalin vähemmän sisarustenhoitoa
Ei se silti tarkoits että vaihtaisi sisaruksen kanarian reissuun.
Tämän varmaan ymmärrät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa on Karibia?
No sit vois laittaa sen maan/ ne maat, jossa risteilyllä kävi.
Mutta jos ei ollut missään kokonaista päivää, mikä oli minimi aloituksen mukaan.
Täällä asuva 7-vuotias on käynyt kaikissa itämeren maissa. Minä, 49 vuotias vanha ukko, olen käynyt vain ruotsissa. Miten se nyt näin onkin mennyt :(
Vierailija kirjoitti:
11v: Ruotsi, Viro, Iso-Britannia, Espanja, Turkki, USA, Intia, Singapore, Indonesia, Arabiemiraatit, Sri Lanka
8v: Ruotsi, Viro, Espanja, Turkki, Intia, Singapore, Indonesia, Arabiemiraatit, Sri Lanka
1v: Viro, Italia, Intia
Tykkäämme matkustella ja otamme lapset mukaan aina kun vain mahdollista.
Miksi vain 1v on käynyt Italiassa
6v tyttö ja Ruotsissa on käyty. Autolla Haaparannassa. Minä esim en koskaan ole ollut lentokoneessa, eikä lapsikaan. Ei meillä kukaan halua matkustaa mihinkään eikä ole tarvettakaan.
Lapset on 22, 19, 15, 10 ja 7 ja kukaan ei ole ikinä käynyt missään ulkomailla.
Itse kävin alaikäisenä vain virossa, norjassa, latviassa ja ruotsissa. Sekä oikeasti ulkomaanmatkalla perheen kanssa Egyptissä ja ekan poikaystävän kanssa Kanarian saarilla.
Kyllä itseäni lapsena / nuorena harmitti kun kaikki tekivät hienoja reissuja mutta itsellä ei ollut mahdollisuutta.
Nykyäänkin harmittaa kun kaikki ystävät on viettänyt vaihtovuosia / reppureissannut ulkomailla mutta itse ei ole tullut lähettyä. Mutta päätin että kun valmistun niin nostan opintolainan ja lähden myös reissuun 😊
16v: ruotsi todella monta kertaa, viro -II- , saksa 3x, thaimaa, liettua, kanariansaaret eri kohteita 6x
Tyttö 10 v. Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Saksa, Ranska, Italia, Itävalta, Sveitsi, Kreikka, Egypti
12 ja 14 -vuotiaat lapset, 7 maata; Ruotsi, Viro, Norja, Islanti, Kreikka, Espanja, Egypti.
Yksi tulee lisää tänä kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole lapset olleet koskaan lentokoneessa.
Haluttiin iso perhe ja se meni matkustelun edelle. En usko että meidän teini vaihtaisi yhtään pikkusisarustaan viikon Kanarian reissuun.Varmaan näin on. Mutta ehkä olisi jalunnut toisenlaisen tilanteen itselleen. Ainalin vähemmän sisarustenhoitoa
Ei se silti tarkoits että vaihtaisi sisaruksen kanarian reissuun.
Tämän varmaan ymmärrät
Mitä sisarusten hoitoa? Lapset on 15, 12, 11, 9. Ei ole isommat hoitaneet pienempiä kun ovat "yhtä aikaa" olleet pieniä.
Miksi nämä viestit, joissa ei ole kuin pari maata, saavat alapeukkuja?
Mun teinit ( nyt 15 ja 13) ovat käyneet Virossa (Tallinnassa) kerran, matkustaneet autolla Ruotsin läpi Tanskaan (käytiin Legolandissa), kerran junalla Pietariin ja kerran ovat olleet Kyproksella.
Pienemmät (10 ja 9v) ovat olleet Tanskassa ja Kyproksella.
Ruotsinristeilyjä (päivä Tukholmassa) ollaan tehty koko porukalLa useinkin
Tämä on oikeasti todella epäkiinnostava ketju. Maita vain luetellaan. Minulle on ihan sama, missä olette käyneet.
14v. Saksa (joka kesä), Ruotsi, Belgia, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Espanja (Madrid +Teneriffa), Valko-Venäjä
16v Ruotsi, Tanska, Viro, Bulgaria, Kreikka, Australia
Nuoremmalla samat lukuunottamatta Australiaa.
Ruotsi ja Viro laskettu mukaan ei risteilyjen osalta.
Itse lensin ekan kerran aikuisena 23-25 v ikäisenä en ihan tarkkaan muista. Itse kävin vain vanhempien kanssa laivalla Ruotsissa sukulaisissa kun olinei lapsi.