Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessako maassa lapsesi on käynyt? Teinityttö väittää, että on ainoa joka ei matkustele..

Vierailija
18.05.2018 |

Mun tyttö menee kasille ens syksynä. Väittää olevansa luokkansa ainoa, joka ei ole ollut lentokoneessa.

Monessa maassa lapsesi on käynyt ja minkä ikäinen lapsi? Risteilyjä ei lasketa, ellei maissa olla vähintään yhtä kokonaista päivää.

Kommentit (402)

Vierailija
101/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v, 2x Unkari, Mallorca, Italia

Itse en myöskään päässyt lapsena porukoiden mukana koskaan ulkomaille, onneksi kummitätini vei minut edes sinne limaseen Turkkiin, jossa minä 12v sain osakseni miehiltä ihan liikaa huomiota.. yäk.

Seuraavan kerran poikaystävän kanssa 17v ja siitä lähtien olen matkustanut 18 maassa tähän 25v mennessä.

En omista autoa niin ehkä hiilijalanjälkeni on soviteltavissa siten :D

Vierailija
102/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 13. Just laskettiin 36 maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsi 7 vuotta, käynyt Ranska, Monaco, Ruotsi, Viro, USA, Espanja, Kreikka 2x, Turkki 2x.

Muut kolme sitten samat paitsi Ranska ja Monaco.

Rakastamme matkustamista 💙

Vierailija
104/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4v on käynyt 4 maassa, kerran vuodessa tehdään ulkomaanmatka.

Tulevaisuudessa toiv.enemmän kun valmistun ja työllistyn, koska omassa lapsuudessa olin jo 20v reissanut n.50 kohteessa vanhempien kanssa ja yksin.

ja mä en ollut vielä muuta kuin Norjaan ( joka edelleen on suosikkikohteeni). Nyt olen 31 ja 17 maata käytynä. Joten kyllä sitä ehtii.

Ehtii toki, mutta itselle juuri nämä matkat ovat luoneet parhaat lapsuuden muistot ja toivon että saisin luoda omillekin lapsille samanlaisia muistoja ja kokemuksia, matkustelu on kuitenkin kovin erilaista sitten aikuisiällä.

Oonko jotenkin pilalla senkin pas.kiainen kun sain lapsena turpaani matkustelun sijaan.

Oon varmasti matkustanut aikuisena 5 tähden hotelleissa enemmän kuin sinä

mitä se kanariansaarten lapsiystävällinen kuselta haiseva allas antaa lapsellesi

Vierailija
105/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 16 ja kuudessa eri maassa lomaillut

Vierailija
106/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi 13. Just laskettiin 36 maata.

ja rahaa on, että lapsi saa jatkaa samaan malliin aikuisena?:)

älykkyys ja ulkonäkö ei periydy 10% varmasti

Vierailija
107/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alle kouluikäistä lasta: 2x Espanja

Vierailija
108/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias tyttö ei ole käynyt Suomen rajojen ulkopuolella, koska ei ole halunnut. 

Vierailija
109/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v poika: ruotsi, viro, turkki, kreikka.

16v poika: ruotsi, englanti, espanja ( teneriffa ), ja väittää ettei oo käyny missään ?

Vierailija
110/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, mitä lapsille on jäänyt matkoilta mieleen. Olemme viimeksi olleet Thaimaassa, vietettiin siellä viime joulu. Yllätyin, kun seitsemän vuotias vastasi että parasta siellä oli ruoka! Olisin itse veikannut hotellin isoa (ja lämmintä) uima-allasta tai merta, mutta tyttö se muisteli kuola valuen paistettuja riisejä ja nuudeleita :D

Vanhimman mieleen on kuulemma jäänyt meri ja hotellin yksi työntekijä joka pelasi pojan kanssa välillä futista. Pienin nyt ei muista varmaan oikein mitään, mutta on reissun jälkeen rakastunut lentokoneisiin.

Itse rakastuin sademetsiin.

Vierailija
111/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme 12 v. on käynyt noin 15 Euroopan maassa sekä Pohjois-Amerikassa (USA ja Kanada).

Olemme yrittäjäperhe emmekä saaneet asuntolainaa, vaikka meillä oli välillä ihan hulppeatkin tulot. Asuimme monta vuotta talossa, joka oli pieni ja epäviihtyisä meille. Kaikki lomat olimme matkoilla, joko lentäen tai autolla.

Nyt asumme viimein ihanassa omakotitalossa, josta voin sanoa, että tämä on koti. Ei tee mieli lähteä minnekään, emmekä ole kahteen vuoteen olleetkaan kertaakaan lomalla, ainoastaan mökillä. Eikä ole mitään matkoja suunnitteillakaan.

Motto "elämä josta ei tarvitse lomaa" sopii meihin nyt täydellisesti. Ei se matkojen määrä ketään autuaaksi tee. Voi olla jopa aika levotonta elämää. 

Vierailija
112/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit 2kpl: Ruotsi, Tanska, Viro, Saksa, Ranska, Iso-Britannia, Thaimaa, Kreikka, Egypti, Italia, Tsekki

Vierailija
113/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö menee kasille ens syksynä. Väittää olevansa luokkansa ainoa, joka ei ole ollut lentokoneessa.

Monessa maassa lapsesi on käynyt ja minkä ikäinen lapsi? Risteilyjä ei lasketa, ellei maissa olla vähintään yhtä kokonaista päivää.

Lapseni ei ole koskaan ollut lentokoneessa mutta on käynyt 5-6 maassa (auto tai laiva).  Ikää hänellä on yli 20v.

Vierailija
114/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v Viro, Ruotsi, Kanariansaaret ja Kreikan saarilla.

Vierailija
115/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 23v enkä ole koskaan ollut lentokoneessa. Lähinnä Tallinnassa ja Ruotsissa risteillyt. Ymmärrän hyvin lastasi. Mustakin tuntuu, että moni frendi matkusteli yläasteella ja nykyään usein. 

Vierailija
116/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pääsivät käymään rantasalmella. Pojat 28v ja 24v.

Vierailija
117/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias on ollut viidessä eri maassa ja 1,5-vuotias kahdessa.

Vierailija
118/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4v on käynyt 4 maassa, kerran vuodessa tehdään ulkomaanmatka.

Tulevaisuudessa toiv.enemmän kun valmistun ja työllistyn, koska omassa lapsuudessa olin jo 20v reissanut n.50 kohteessa vanhempien kanssa ja yksin.

ja mä en ollut vielä muuta kuin Norjaan ( joka edelleen on suosikkikohteeni). Nyt olen 31 ja 17 maata käytynä. Joten kyllä sitä ehtii.

Ehtii toki, mutta itselle juuri nämä matkat ovat luoneet parhaat lapsuuden muistot ja toivon että saisin luoda omillekin lapsille samanlaisia muistoja ja kokemuksia, matkustelu on kuitenkin kovin erilaista sitten aikuisiällä.

Oonko jotenkin pilalla senkin pas.kiainen kun sain lapsena turpaani matkustelun sijaan.

Oon varmasti matkustanut aikuisena 5 tähden hotelleissa enemmän kuin sinä

mitä se kanariansaarten lapsiystävällinen kuselta haiseva allas antaa lapsellesi

No en se suhun näköjään negatiivisesti ainakin vaikuttanut, kun haukut ventovieraita paskiaisiksi vauva palstalla.

Ikävää että olet kokenut väkivaltaa, luulisi että silloin juuri ymmärtäisit että olisi ollut mukavempaa vaikka lapsena uiskennella niissä kuselta haisevissa altaissa, kun ottaa turpiinsa.

Et vaikuta kovin onnelliselta 5 tähden hotelleista huolimatta...

Vierailija
119/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v syntynyt ulkomailla. Sen lisäksi käynyt usa x2. Lontoo. Rooma. Puola x3. Espanja x4. Milano ja lähiseudut.. Kanariansaaret x4. Ranskax2. Irlanti. Kreikkax2. Viro x 5.

16.v käynyt samat usax2. Kanariatx4. Ranskax1. Rooma. Krakova. Lontoo. Lissabon. Malga x 3. Kreikka. Barcelona

Vierailija
120/402 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 13 v

Englanti, Tanska, Ruotsi, Puola, Tsekki, Itävalta, Slovakia, Italia, Sveitsi, Saksa, Thaimaa, Latvia, Liettua, Viro, Arbaiemiraatit, Kroatia, Ranska eli on 17

Lapsi 2 v: Viro ja Thaimaa ja Saksa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi