Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessako maassa lapsesi on käynyt? Teinityttö väittää, että on ainoa joka ei matkustele..

Vierailija
18.05.2018 |

Mun tyttö menee kasille ens syksynä. Väittää olevansa luokkansa ainoa, joka ei ole ollut lentokoneessa.

Monessa maassa lapsesi on käynyt ja minkä ikäinen lapsi? Risteilyjä ei lasketa, ellei maissa olla vähintään yhtä kokonaista päivää.

Kommentit (402)

Vierailija
401/402 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon ovat ilmastolakkoilevat ilmastoahdistuneet teinit päässeet lento- ja automatkailemaan. Mistäköhän maailmanparannuksen voisi aloittaa?

Ensin oli korona, sitten Ukrainan sota ja sitten ilmastonmuutos. Suomalaiset vihaa matkustelua. Ollaan tääl niin takapajuisia vielä. Noiden verhojen taakse on helppo piiloutua. Jotkut teistä ehkä jopa haluis kokeilla, mutta kun ei kielipää tai mikään muukaan osaaminen riitä. Kuka oikeesti pysyy samassa maassa koko elämän sen takia et ilmastonmuutos :D Vaikee uskoo, ettei takana oo mitään muuta syytä. Tää pallo on niin kaunis paikka, ei mul tulis mieleenkää tuhlata mun elämä näkemättä muuta kun kotimaan. Kuolemanjälkeisestä kun ei ole mitään takeita, mihin mennään. Mut täällä mä halun nähdä ja kokea mahdollisimman paljon.

Tää pallo on niin kaunis paikka, ettei tulis mieleenkään ottaa osaa sen luonnon tuhoamiseen lentämällä ympäriinsä huvin vuoksi.

Vierailija
402/402 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen ja lentäminen on ihanaa. Ja juu, syön myös lihaa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi