Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka eivät lisänneetkään onnea vaikka niin luuli

Vierailija
18.05.2018 |

Mulla: parisuhde ja omakotitalo. En ole yhtään onnellisempi kuin sinkkuna rivarissa asuessani.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja vauva. Vauva vielä menettelee, mutta olisin varmaan onnellisempi isomman lapsen yh:na.

Vierailija
2/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi. Jos on huono parisuhde, ei sitä kannata yrittää ainakaan lasta hankkimalla pelastaa. Ja jos on hyvä parisuhde, niin miksi riskeerata se lapsia hankkimalla.

Vierailija
4/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ. Aivan karsea paikka huonolla työilmapiirillä

Vierailija
5/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrä. Luulin että saisin maagisesti itsevarmuutta jos saisin kaadettua sänkyyni 10 miestä. Noh, nyt olen harrastanut seksiä 30 miehen kanssa ja itsevarmuus yhtä pohjamudissa kuin ennenkin.

Vierailija
6/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno uusi koti, lapsi, parisuhde, matka, herkut tai oikeestaan mikään jos olet tyytymätön itseesi tai masentunut. Edes hyvä vartalo (mikä on itselleni hyvin iso juttu) ei estänyt mua olemaan onneton.

Vierailija
7/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, lapset, omakotitalo, lomamatkat ja sukulaiset tuppaavat lähinnä vatuttamaan.

Sen sijaan nämä asiat lisäävät onnellisuutta: avioero, tyttöystävä (max 2 vuotta sama), työ, raha, pelit, ruoka.

Vierailija
8/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään isoa asiaa mieleen. Pienemmissä asioissa on toki aina pettymyksiä, eli jokin ei ole sitä mitä olisi odottanut. Herkuttelun jälkeen saattaa ällöttää, lähikapakassa ei olekaan mielenkiintoisia ihmisiä joita tiirailla, matkailu ei piristänytkään...

Moni sanoo seurustelun. Eikö se todella lisää onnea? Se etten ole koskaan seurustellut, on mulle yksi sellainen asia, jonka ajattelen vievän onnea pois. Ei siksi että sinkkuus itsessään olisi huono juttu, vaan se että seurustelu todistaisi mulle itsestäni sen, että en olisikaan niin vastenmielinen kuin usein ajattelen. Aina jos olen saanut vähänkin huomiota miehiltä, se on kyllä lisännyt onneani (vähentänyt onnettomuuttani), joten on vaikea uskoa ettei seurustelukin lisäisi onneani. Siinähän kokisin hyväksyntää, jota en ole tähän mennessä elämässä juurikaan kokenut. Hyväksynnän tunne lisää onnea, kun se saa näkemään itsensä paremmassa valossa.

Tietysti kaikkeen tottuu ja onni on usein vain väliaikaista.

Vierailija
9/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mitään isoa asiaa mieleen. Pienemmissä asioissa on toki aina pettymyksiä, eli jokin ei ole sitä mitä olisi odottanut. Herkuttelun jälkeen saattaa ällöttää, lähikapakassa ei olekaan mielenkiintoisia ihmisiä joita tiirailla, matkailu ei piristänytkään...

Moni sanoo seurustelun. Eikö se todella lisää onnea? Se etten ole koskaan seurustellut, on mulle yksi sellainen asia, jonka ajattelen vievän onnea pois. Ei siksi että sinkkuus itsessään olisi huono juttu, vaan se että seurustelu todistaisi mulle itsestäni sen, että en olisikaan niin vastenmielinen kuin usein ajattelen. Aina jos olen saanut vähänkin huomiota miehiltä, se on kyllä lisännyt onneani (vähentänyt onnettomuuttani), joten on vaikea uskoa ettei seurustelukin lisäisi onneani. Siinähän kokisin hyväksyntää, jota en ole tähän mennessä elämässä juurikaan kokenut. Hyväksynnän tunne lisää onnea, kun se saa näkemään itsensä paremmassa valossa.

Kaikki eivät tule samoista asioista onnelliseksi.

Vierailija
10/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina.

Ei se baarielämä sittenkään sitä onnea tuonut, vaikka aikansa olikin hauskaa.

Vierailija
11/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen.

Vierailija
12/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoan pettymisen olen kokenut työelämän kohdalla.

Nämä taas ovat lisänneet onnellisuutta: asunnonvaihto, lapset, matkailu, opiskelu, hyvä kunto ja hoikka terve vartalo

Vierailija
13/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden huomioiminen. En tajunnut, että se ylläpiti asetelmaa, että minä en ole hyvä ihminen sellaisena, kuin olen. Muiden huomioiminen on siis ihan ok, jos itsekin pidät itsestäsi, vaikket huomioisikaan muita. Kuin siis tietty sen verran, että et tarkoituksella satuta.

Vierailija
14/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi. Jos on huono parisuhde, ei sitä kannata yrittää ainakaan lasta hankkimalla pelastaa. Ja jos on hyvä parisuhde, niin miksi riskeerata se lapsia hankkimalla.

Sehän on vanha vitsi että lapsi tehdään pelastamaan suhde. Eihän kukaan nyt oikeasti ole niin tyhmä että luulee asioiden menevän niin. Eihän?

Vähän sama kun kertoisi Pikku-Kalle vitsejä ja joku luulee niitä tositapahtumiksi.

Vierailija
15/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on taas se yksi huomionhakuinen mies, joka esittää naista.

Vaikka voihan se tietysti olla tullut kaapista :)

Vierailija
16/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla parisuhteessa, jos se ei tuo mitaan lisa-arvoa elamaan? 

Mulle uralla eteneminen ei ole tuonut mitaan pysyvaa onnea, hetken kylla lammittaa. 

Vierailija
17/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen.

Sama

Vierailija
18/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Vierailija
19/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi niskassa

Vierailija
20/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samoja juttuja mielessä kuin muilla. Lapsi ei tuonut onnea, molemmilla on vaativa sairaus. Työpaikalla kyllä hyvä palkka, mutta ilmapiiri on sairas. Oma terveys romahti työn vuoksi. Sekä henkinen että fyysinen.

Onnea taas tuo raha, hyvä ruoka, matkustelu, uusi auto, hyvät ystävät, joutilaisuus, aurinkoiset päivät, hyvä viini, seurusteluvaihe parisuhteessa.