Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiat jotka eivät lisänneetkään onnea vaikka niin luuli

Vierailija
18.05.2018 |

Mulla: parisuhde ja omakotitalo. En ole yhtään onnellisempi kuin sinkkuna rivarissa asuessani.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto. Meni elämä ihan v*tuiks sen takia. :/

Vierailija
22/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppanien määrä. Luulin että saisin maagisesti itsevarmuutta jos saisin kaadettua sänkyyni 10 miestä. Noh, nyt olen harrastanut seksiä 30 miehen kanssa ja itsevarmuus yhtä pohjamudissa kuin ennenkin.

:D Miksi luulit, että tuo nostaisi naisen itsevarmuutta? Tee jotain haastavaa, se nostaa itsevarmuutta. Miehillä itsevarmuus nousee naisten kaatamisesta, koska se on haastavaa miehille ja toiset miehet ja myös naiset ihailevat miestä, joka pystyy siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna loput mulle. Oon valmis ottamaan sen riskin, mikäli enempää voisi edes *ituiks mennä.

Olisi kiva kuulla muten, että millä tavalla meni=

Vierailija
24/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kaunis hyväkroppainen nainen. Ei se kauneus riitä kun on mätä sisältä.

M36

Vierailija
25/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseva vesi ja sisävessa. Lapsuuden kodissa ei näitä ollut.

Vierailija
26/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mitään isoa asiaa mieleen. Pienemmissä asioissa on toki aina pettymyksiä, eli jokin ei ole sitä mitä olisi odottanut. Herkuttelun jälkeen saattaa ällöttää, lähikapakassa ei olekaan mielenkiintoisia ihmisiä joita tiirailla, matkailu ei piristänytkään...

Moni sanoo seurustelun. Eikö se todella lisää onnea? Se etten ole koskaan seurustellut, on mulle yksi sellainen asia, jonka ajattelen vievän onnea pois. Ei siksi että sinkkuus itsessään olisi huono juttu, vaan se että seurustelu todistaisi mulle itsestäni sen, että en olisikaan niin vastenmielinen kuin usein ajattelen. Aina jos olen saanut vähänkin huomiota miehiltä, se on kyllä lisännyt onneani (vähentänyt onnettomuuttani), joten on vaikea uskoa ettei seurustelukin lisäisi onneani. Siinähän kokisin hyväksyntää, jota en ole tähän mennessä elämässä juurikaan kokenut. Hyväksynnän tunne lisää onnea, kun se saa näkemään itsensä paremmassa valossa.

Tietysti kaikkeen tottuu ja onni on usein vain väliaikaista.

Kaikki eivät tule samoista asioista onnelliseksi.

Kyllä aika pitkälti tulevat. Samaa eläinlajia tässä ollaan. Voihan sen ajatella niin, että menestyvä kirjailija ei tule samasta asiasta onnelliseksi kuin menestyvä lakimies, mutta kyllä itse asiassa tulee: Sosiaalisen ja taloudellisen tilanteen parantumisesta.

Vierailija
27/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus. Olin lapsesta asti punkero ja elänyt sellaista sitku-elämää. Noin parikymppisenä pudotin kaikki ylimääräiset kilot ja treenasin kroppani timmiksi. Oli oikeasti tosi iso pettymys huomata, että mikään ei oikeastaan muuttunut paremmaksi.

Jossain vaiheessa miesten ylenmääräinen huomio alkoi ahdistaa niin paljon, että lihoin entisiin mittoihini.

Nyt 25 vuotta vanhempana ymmärrän tietysti, että pelkkä laihuus ei ihmiselle onnea tuo, pään sisältähän se lähtee.

Vierailija
28/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppanien määrä. Luulin että saisin maagisesti itsevarmuutta jos saisin kaadettua sänkyyni 10 miestä. Noh, nyt olen harrastanut seksiä 30 miehen kanssa ja itsevarmuus yhtä pohjamudissa kuin ennenkin.

:D Miksi luulit, että tuo nostaisi naisen itsevarmuutta? Tee jotain haastavaa, se nostaa itsevarmuutta. Miehillä itsevarmuus nousee naisten kaatamisesta, koska se on haastavaa miehille ja toiset miehet ja myös naiset ihailevat miestä, joka pystyy siihen.

Ei normaalilla itsetunnolla varustetulle miehellekään tuo naisten "kaataminen" erityistä itsetuntoa. Jos itsetunto alun alkaen on riittämätön, silloin osa miehistä yrittää tuota keinoa, vaan eihän se toimi, kun ongelma alunalkaenkaan ei ole naisen puute vaan heikko itsetunto.

Poikasille ja murrosikäisille naisen (eli oikeasti tytön) kaataminen (eli oikeasti tyttö päätti ja suostui ihan itse, ei tarvinnut kaataa) on hirveän suuri meriitti, jota puidaan muiden keskenkasvuisten finninaamojen kanssa yhdessä. Ei noita kloppeja kukaan vakavasti ota.

Vierailija
29/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika pitkälti tulevat. Samaa eläinlajia tässä ollaan. Voihan sen ajatella niin, että menestyvä kirjailija ei tule samasta asiasta onnelliseksi kuin menestyvä lakimies, mutta kyllä itse asiassa tulee: Sosiaalisen ja taloudellisen tilanteen parantumisesta.

Olemme biologisesti samanlaisia, meillä on kaksi sukupuolta eikä enempää voi olla. Meillä on kaikilla raajat ja kaksi tapittavaa silmää naamassa. Mutta yksi asia meitä kaikkia erottaa, ja se on meidän psyyke. Kenenkään ihmisen mieli ei ole yhtäläinen toisen ihmisen mielen kanssa. Kaikki haluamme ja tavoittelemme eri asioita maailmassa, vaikka geneerisesti voidaan nähdä, että suurin osa lajista hakee taloudellista ja sosiaalista turvaa.

Yksi ihminen voi tulla onnelliseksi terassilla istuessaan päivän päätteeksi työporukan kanssa kun taas toinen saa saman euforian tunteen ollessaan yksin metsäjärvellä kalassa. Nämä ovat sosiaaliselta kannalta täysin eriäväisiä.

Kaikki ihmiset eivät myöskään halua olla rikkaita, sillä sen ei ole todettu tekevän onnelliseksi. Raha mahdollistaa tiettyjä asioita, kuten uuden talon, auton, veneen ja maailmanympärysmatkan, mutta nämä eivät ole kaikkien unelmia. Ja vaikka olisikin, olisi jokaisella oma mielipiteensä siitä millainen olisi se unelmatalo tai auto tai mihin haluaisi matkustaa. Kenenkään mielihalun kohteet eivät siis ole samoja, eikä se geneeristä mantraa (raha ja kaverit tekevät onnelliseksi) hokemalla muuta sitä tosiasiaa.

Vierailija
30/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten nurinat ja arvostelu

Vierailija
31/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde minullakin, sen lisäksi maallisen omaisuuden hamstraaminen.

Vierailija
32/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde

Vierailija
33/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's Better to Have Loved and Lost Than Never to Have Loved at All

Pyh ja pah

Vierailija
34/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme biologisesti samanlaisia, meillä on kaksi sukupuolta eikä enempää voi olla. Meillä on kaikilla raajat ja kaksi tapittavaa silmää naamassa. Mutta yksi asia meitä kaikkia erottaa, ja se on meidän psyyke. Kenenkään ihmisen mieli ei ole yhtäläinen toisen ihmisen mielen kanssa. Kaikki haluamme ja tavoittelemme eri asioita maailmassa, vaikka geneerisesti voidaan nähdä, että suurin osa lajista hakee taloudellista ja sosiaalista turvaa.

Yksi ihminen voi tulla onnelliseksi terassilla istuessaan päivän päätteeksi työporukan kanssa kun taas toinen saa saman euforian tunteen ollessaan yksin metsäjärvellä kalassa. Nämä ovat sosiaaliselta kannalta täysin eriäväisiä.

Kaikki ihmiset eivät myöskään halua olla rikkaita, sillä sen ei ole todettu tekevän onnelliseksi. Raha mahdollistaa tiettyjä asioita, kuten uuden talon, auton, veneen ja maailmanympärysmatkan, mutta nämä eivät ole kaikkien unelmia. Ja vaikka olisikin, olisi jokaisella oma mielipiteensä siitä millainen olisi se unelmatalo tai auto tai mihin haluaisi matkustaa. Kenenkään mielihalun kohteet eivät siis ole samoja, eikä se geneeristä mantraa (raha ja kaverit tekevät onnelliseksi) hokemalla muuta sitä tosiasiaa.

Ne on asioita, jotka eivät välttämättä tee onnelliseksi, mutta joiden puute tekee monet onnettomiksi.

Vierailija
35/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lapsi. Rakastan kylla lastani äärettömästi ja olen iloinen hänestä.

Mutta parisuhde muuttui huonommaksi. Seksielämä loppui.

Nyt kyllä viihdyn töissä paremmin kun ennen.tulee tehtyä ylitöitäkin enemmän.

Koska kun töiden jälkeen avaa oven niin kodissa on heti täys rähinä päällä.vaimo valittaa ja lapsi huutaa. Ruuat pitää tehdä ha muut koti hommat.

Ero olisi paras,mutta haluan nähdä lastani joka päivä. Vaimo varmasti ilkeyttään tekisi niin etten näkisi lastani.

Minulla on todettu lievä masennus

Vierailija
36/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mitään isoa asiaa mieleen. Pienemmissä asioissa on toki aina pettymyksiä, eli jokin ei ole sitä mitä olisi odottanut. Herkuttelun jälkeen saattaa ällöttää, lähikapakassa ei olekaan mielenkiintoisia ihmisiä joita tiirailla, matkailu ei piristänytkään...

Moni sanoo seurustelun. Eikö se todella lisää onnea? Se etten ole koskaan seurustellut, on mulle yksi sellainen asia, jonka ajattelen vievän onnea pois. Ei siksi että sinkkuus itsessään olisi huono juttu, vaan se että seurustelu todistaisi mulle itsestäni sen, että en olisikaan niin vastenmielinen kuin usein ajattelen. Aina jos olen saanut vähänkin huomiota miehiltä, se on kyllä lisännyt onneani (vähentänyt onnettomuuttani), joten on vaikea uskoa ettei seurustelukin lisäisi onneani. Siinähän kokisin hyväksyntää, jota en ole tähän mennessä elämässä juurikaan kokenut. Hyväksynnän tunne lisää onnea, kun se saa näkemään itsensä paremmassa valossa.

Tietysti kaikkeen tottuu ja onni on usein vain väliaikaista.

Se on taas se yksi huomionhakuinen mies, joka esittää naista.

Vaikka voihan se tietysti olla tullut kaapista :)

Mä olen kyllä ihan nainen. Onko tuossa sun mielestä jotain epäuskottavaa? Ja miksi mies kirjoittaisi noin?

Oletkohan luullut mua aiemminkin mieheksi, kun kirjotin vastaavaa aiemmin ja joku heitti myöhemmin miesepäilyn, muttei ollut lainannut viestiä, johon viittasi...

En tiedä onko tuo olettamasi hahmo täällä edes todellinen, mutta on aika vainoharhaista olla näkevinään sitä samaa ihmistä joka paikassa.

Vierailija
37/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on asioita, jotka eivät välttämättä tee onnelliseksi, mutta joiden puute tekee monet onnettomiksi.

No joo, vähän kuin raha tai kauneus, jos niitä ei ole. Terveys on myös monelle asia, johon suhtaudutaan itsestäänselvyytenä, mutta moni antaisi mitä vain sen saamisesta.

Vierailija
38/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin 10 vuotta painaa alle 60 kg. Painoin joku 63-65 Tuon ajan. Ajattelin että olisin kauniimpi ja onnellisempi :'D nyt olen painanut vuoden verran 59, näytän suht samalta eikä onnellisuus ole kohonnut tippaakaan. Yllättikö ketään? Niin ääliötä, myönnän :)

Vierailija
39/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna loput mulle. Oon valmis ottamaan sen riskin, mikäli enempää voisi edes *ituiks mennä.

Olisi kiva kuulla muten, että millä tavalla meni=

Ei ollut kyse miljoonista, mutta isosta summasta kuitenkin (ainakin mulle).

En ala yksityiskohtaisesti kertomaan miten kävi, ettei tunnisteta, mutta...

Olin nuori, tyhmä ja luottavainen. Kuvioihin tuli kateellisia, ahneita ja valehtelevia kusettajia "bisnesideoineen" (raha poikimaan, kato) sekä tietysti armoton biletys ja lesoilu (kuten sanoin, nuori ja tyhmä), niin oho, eipä mennytkään kauaa, kun tili alkoi olla entisissä lukemissa eikä puolistakaan ollut hajuakaan, että mihin v*ttuun ne rahat katosi.

Meni rahat, meni parisuhde, meni "kaverit", meni työpaikka (itse tosin lähdin) ja mikä pahinta, meni luottamus itseen ja ihmisiin. Vieläkin yritän koota elämääni tuon episodin jäljiltä. Onneksi ei menny henki. Siinä porukassa sekään ei olisi ollut mikään ihme.

Vierailija
40/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies88 kirjoitti:

Valitettavasti lapsi. Rakastan kylla lastani äärettömästi ja olen iloinen hänestä.

Mutta parisuhde muuttui huonommaksi. Seksielämä loppui.

Nyt kyllä viihdyn töissä paremmin kun ennen.tulee tehtyä ylitöitäkin enemmän.

Koska kun töiden jälkeen avaa oven niin kodissa on heti täys rähinä päällä.vaimo valittaa ja lapsi huutaa. Ruuat pitää tehdä ha muut koti hommat.

Ero olisi paras,mutta haluan nähdä lastani joka päivä. Vaimo varmasti ilkeyttään tekisi niin etten näkisi lastani.

Minulla on todettu lievä masennus

Oletko keskustellut vaimosi kanssa syistä joiden vuoksi hän valittaa? Onko onneton kotona, ehkä töihin meno/paluu voisi olla paikallaan? Varmaan hänkin kärsii parisuhteen tilan heikkenemisestä. Jos teillä on ennen ollut onnellinen parisuhde, onko jotain syytä miksei voisi tulevaisuudessa olla?