Asiat jotka eivät lisänneetkään onnea vaikka niin luuli
Mulla: parisuhde ja omakotitalo. En ole yhtään onnellisempi kuin sinkkuna rivarissa asuessani.
Kommentit (46)
Oletko keskustellut vaimosi kanssa syistä joiden vuoksi hän valittaa? Onko onneton kotona, ehkä töihin meno/paluu voisi olla paikallaan? Varmaan hänkin kärsii parisuhteen tilan heikkenemisestä. Jos teillä on ennen ollut onnellinen parisuhde, onko jotain syytä miksei voisi tulevaisuudessa olla?[/quote]
Vaimo käy myös töissä. Ollut jo jonkun aikaa. Lapsi kohta 4 ja puoli. Kyllähän vaimokin on varmasti pettynyt suhteeseemme. En etsinyt ajoissa apua masennukseen ja se laittoi minut tekemään kaikenlaista.
Olisihan se kiva kahdestaankin olla.mutta ei vaimo halua olla kanssani. Lapsen saisimme hoitoon kyllä
Kunhan saan laihdutettua, niin...
Kunhan menen naimisiin, niin...
Kunhan saan työpaikan, niin...
Kunhan voitan lotossa, niin...
Aina ihminen suunnittelee ja toivoo, eikä itse muutu.
Parisuhde lisää onnea vain jos vierellä on oikea ihminen, totta kai.
Itseasiassa, olen saanut onnea parisuhteesta, tutkinnosta, työstä, rahasta jne. Ei ole mitään minä olisin ajatellut lisäävän onnellisuutta mutta niin ei käynyt.
Tätähän ei saisi sanoa, mutta laihdutus/normaalipainoisuus. Olin vuosia merkittävän ylipainoinen ja inhosin itseäni syvästi. Nyt olen normaalipainoinen, mutta sen enempää fyysisessä kuin henkisessäkään voinnissa ei ole tapahtunut mitään havaittavaa muutosta parempaan. Työmatkapyöräily on edelleen raskasta, mulla on edelleen paljon niska-hartiavaivoja eikä laihuus tehnyt minusta sosiaalista ekstroverttia jonka on helppo tutustua ihmisiin. Ironista, että pullukkana sain baarissakin enemmän huomiota kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
It's Better to Have Loved and Lost Than Never to Have Loved at All
Pyh ja pah
Jos ei ole koskaan rakastanut, on ihan onnellinen tietämättömyydessään.
Jos on rakastanut ja menettänyt rakkauden, saattaa kärsiä loppuikänsä.
Raha, shoppailu, kauniit vaatteet, kengät, korut ym. Edelleen menee parisuhteessa päin hel******ä.