Olisi kiva jos tyttöystäväni edes joskus valmistaisi aamiaista minullekin
Hän on opiskelija mutta nyt ei ole enää kursseja, minä käyn töissä. Olisi ihan kiva herätä kahvin tuoksuun, voileipiin ja keitettyihin kananmuniin. Sen sijaan kun kömmin sängystä kuuluu sieltä suunnalta vain kuorsausta. ☹️
Eikö naiset yleensä tykkää kun pääsevät hemmottelemaan miestään??
M26
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Eikä sentään millaisia harhaisia nu-femakkoja täällä liikkuu.
Palstan miehet, uskokaa tai älkää ei normaalit suomalaiset naiset ole tuollaisia. Nämä on jotain eronneita katkeria mammoja.
N25
😂😂😂😂 sä oot nainen vaan silloin kun naapurit ei nää
Vierailija kirjoitti:
Palstan miehet, uskokaa tai älkää ei normaalit suomalaiset naiset ole tuollaisia. Nämä on jotain eronneita katkeria mammoja.
M25
Kuulehan munamies, sulta meni nimimerkki väärin. Korjasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies maksaisi elämiseni, niin ihan mielelläni kömpisin muutaman kerran viikossa aamulla keittiöön laittamaan aamupalaa hänelle. Siinä samalla voisi suorittaa muitakin aamutoimia...
Sinä oletkin normaali nainen toisin kuin nämä mies vihaajat jotka suurinpiirtein rähähtäisivät miehelle, että keitä vittu itse kananmunasi koska olet ne maksanutkin!
Rauhoitu jo. Ne munat voi muuten keittää jo illalla valmiiksi jos on noin vaikeaa.
😂😂😂Ei oo sama asia! Äiti keitti aina vasta aamulla ja ne oli lämpimiä.
Totta juu.... osaiskohan se mies vaikka lämmittää niitä ihan itse, jos laittaisi veden valmiiksi kattilaan ja neuvoisi mistä väännetään hella päälle... hmmm...
Ainakin ennen vanhaan oli semmoisia sähköisiä munankeittimiä olemassa. Pyöreään pannuun pistettiin vesi ja kananmunat ja sit vaan valittiin keittoaika. Ajastimen kanssa tällä saisi ihan lämpimät munat aamuksi vaivattomasti.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut koko ketjua, mutta pakko nyt kyllä kysyä, että mihin tämä maailma on mennyt jos kerran aamiaisen laitto vaimolta on hemmottelua. Eiköhän se kuulu ihan normaaleihin arkiaskareisiin.
N45
Normaalit arkiaskareet:
-vaimo tarjoilee aamiaisen sänkyyn
-vaimo pyyhkii miehen pyllyn
-vaimo kantaa miehen töihin reppuselässä
-vaimo siivoaa ja kokkaa ennen miehen kotiintuloa
-vaimo tarjoilee miehelle illallisen seisten nurkassa toimintavalmiudessa
-vaimo kantaa TV-tuolin eteen tohvelit, pukee ne miehelle
-vaimo ottaa suihin ja sanoo ”kiitos, herra”
N45
Vierailija kirjoitti:
N25
En ole eronnut enkä ole katkera. Minulla on tämä parisuhde kestänyt 35 vuotta, miten sinulla? Itse kunnioitan toisen yöunta niin paljon, että en herättele kesken unien. Siitä ei tule kuin unihäiriöitä. Jokaisen pitää osata tehdä omat aamutoimet ilman toisen apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun meillä oli ulkomailla asuessa vaihe, että minä olin leiväntuoja, ja vaimo kotivaimona ja teki vain osa-aikaisia töitä muutaman kerran kuussa, meidän aamurytmi oli tällainen:
8.00 - ylös sängystä ja suihkuun. Vaimo nousee ylös ja tekee nopsaan minulle protskupirtelön ja heittää puuron mikroon.
8.05 - vaimo kömpii takaisin sänkyyn
8.06 - pois suihkusta ja syön aamupalan, sanon moikat vaimolle ja lähden töihin
Ei vaatinut paljoa häneltä vaivannäköä ja sai ihan kivan alun päivälle kun tuollaisen eleen sain vaimolta, ei ollut kyse siitä ettenkö itse siihen kykenisi. Enkä koskaan valittanut todellakaan.
En sais unta enää tuon jälkeen. Ja jos tuo kestää vain 5 min voit hyvin tehdä sen itsekkin. Pelkkää veemäisyyttä sinulta ettet sanonut vaimolle että ei tarvitse.
Vai et saisi unta enää tuon jälkeen! Voi herran mun jee.
Siellä taas joku oman elämänsä pirttihirmu-Justiina kirjoittelee TOTUUKSIAAN. Mikä sinä olet kertomaan miten muiden pitäisi hoitaa asiansa, jos ovat noin pienellä vaimon vaivannäöllä löytäneet balanssia suhteeseensa, joka muuten on aivan epäbalanssissa vaimon taakkaan nähden? Ellet ole sitten niitä joiden mielestä se pilden antaminen on jotain työtä!
oikeasti, kyse 5 minuutin hommasta ja toisen pitää keskeyttää unet sen takia. Ei tuo ainakaan rakkautta ole naista kohtaan.
Käännät asioita päälaelleen. Minä tein 12-tuntista päivää ulkomailla asuessamme ja vaimo käytti päivät kahviloissa, shoppaillen, jne. Ja sitten tuo 5 minuutin aamuinen mukava ele häneltä tarkoittaa että jotenkin käytän häntä hyväksi? Hohhoijaa... kyllä on kaikenlaista nähty.
Eli vaimosi uhrasi oman uransa sinun ulkomaan keikkasi takia. Ja sinun mielestäsi hän on jotain velkaa?
Ainoa ura minkä naiset tarttee löytyy sieltä niiden jalkojen välistä!
No itsehän täällä olet ensimmäisenä vinkumassa lompakkoloisista ja muista eläteistä ikävään sävyyn. Kukaan täysjärkinen ei jättäydy nykyaikana kaltaisesi armoille taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo syöny vielä edes aamupalaa kun jäin tänne jankuttelemaan. 🤣 pitäisköhän keittää munia?
Mitäääh, meinaatko että keittäisit ihan ITSE???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut koko ketjua, mutta pakko nyt kyllä kysyä, että mihin tämä maailma on mennyt jos kerran aamiaisen laitto vaimolta on hemmottelua. Eiköhän se kuulu ihan normaaleihin arkiaskareisiin.
N45
Normaalit arkiaskareet:
-vaimo ottaa suihin ja sanoo ”kiitos, herra”N45
Oooh.
Thainaisen mies?
Vierailija kirjoitti:
Minä nousen joka ikinen aamu seitsemältä kun vauva herää lähes kellontarkkaan samaan aikaan päivittäin. Teen aamupalan valmiiksi ja sitten vielä jokapäiväinen taistelu miehen herättämiseksi, koska hän ei meinaa herätä mihinkään. Ja mies ei edes arvosta, että teen joka aamu aamiaisen hänelle valmiiksi. Tänäkin aamuna keitin kaurapuuroa, paistoin kananmunia ja tein itse rahkaa. Kun miehen sain vihdoin hereille, hän valitti että puuroa ei pysty syömään mehukeitolla kun se maistuu niin paskalta, eihän kananmunia pysty syömään pelkiltään ja kahvi oli oudon makuista. Vitamiiniporetabletit oli loppu niin siitäkin tuli nuhteet kun en ole ostanut uutta. Rahka sentään maistui. Vittu miks ees teen tätä
MITÄÄÄÄÄH!!!!! No vastasitkin jo itse itsellesi. Ei apua sentään, mikä teitä vaivaa naiset oikeesti, ei noin. Tommoset miesvauvat vaikka äidilleen opetteleen mehukeiton syömistä.
Mun mies on herää töihin aikaisemmin kuin minä ja hän tekee aamupalan minullekkin valmiiksi, jotta saan nukkua pitempään. Toisaalta minä olen se, joka herää yöllä jos lapset heräilee ja itkeskelee. Koska 1) mies tarvitsee unensa, koska aikainen herätys ja 2) mies sikeäunisena ei koskaan näihin yöllisiin herätyksiin herää. Ollaan molemmat tyytyväisiä tähän järjestelyyn.
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt aamupaloja valmiiksi teineillekään kouluaamuina vaan he osasivat tehdä voileivät ihan itse. Kahvi oli valmiina, jos meillä oli lähtö samoihin aikoihin. Kauhistuttaa ajatuskin, että omat pojat sitten alkaisivat vaatia vaimoilta aamupalan valmistustakin.
Nämä vuosikymmenien ajan passatut miehet on ihan hukassa, kun vaimo joutuu jossain vaiheessa viikoksi pariksi sairaalaan. Se on karua alkaa siinä vaiheessa miettiä, miten niitä munia paistetaankaan ja perunoita keitetään. Jokaisen suvusta löytyy ainakin yksi tuollainen pariskunta.
Mutta se ei kauhistuta, että tytöt odottavat pojilta/miehiltä maksettuja treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on opiskelija mutta nyt ei ole enää kursseja, minä käyn töissä. Olisi ihan kiva herätä kahvin tuoksuun, voileipiin ja keitettyihin kananmuniin. Sen sijaan kun kömmin sängystä kuuluu sieltä suunnalta vain kuorsausta. ☹️
Eikö naiset yleensä tykkää kun pääsevät hemmottelemaan miestään??
M26
Kyllä nukkuminen on sen verran mukavaa puuhaa että minä ainakin kotona ennemmin hemmottelen vaimoa pitkillä aamu-unilla sen sijasta että olisin vaatimassa kahvia ja leipää pöytään, ne kyllä osaan pyöräyttää itsekin. Tiedustele vaikka iltapäiväkahviseuran mahdollisuutta? :D
M40
Tästä sen näkee että miehet vaan paranee vanhetessaan. 😊
Lentosuukko tuolle nelikymppiselle miehelle! :) Terveisiä ap:lle Porvooseen täältä pitkästä, onnellisesta liitosta (nelikymppisen miehen kanssa :D), tykätään molemmat hemmotella toisiamme, mutta nukkuva saa aina nukkua. Kummatkin ovat elättäneet vuorotellen, meillä ei lasketa, ollaan yksikkö.
Suukko vastaanotettu, toivottavasti vaimo ei huomaa virtuaalihuulipunaa!
Jotenkin itsestä tuntuu että siinä vaiheessa kun parisuhteessa ryhdytään laskemaan vastapalveluksia ja "oman kukkaron pennosia", ollaan menossa huonoon suuntaan. En nyt meinaa etteikö tuollainen suhde voisi toimia, mutta en kyllä näe tuollaista palvelusten tasapainottamispyrkimystä mitenkään suhdetta erityisesti parantavana asiana.
Yksikkö on hieno termi vaikka vähän tekniseltä kuulostaakin romanttisen parisuhteen määritelmäksi :D Elättämistä on monenlaista, minun vaimoni ainakin elättää minua sekä henkisellä että fyysisellä tasolla monella tavalla, näitä juttuja ei ole oikein helppo lähteä laskemaan, enkä sitä koskaan halua tehdäkään.
Pitkän liiton salaisuutena lienee se että rakastaa toisiaan. Jos toista rakastaa, haluaa tehdä toiselle hyvää ja hemmotella. Hemmottelun vaatiminen totiseen sävyyn tuntuu samalta kun pakottaisi toisen rakastamaan itseään... outo ajatus. Kyllä meillä pyydetään tekemään kaikenlaista, kotiaskareista petipuuhiin, mutta pyynnöissä harvemmin on vaativaa sävyä. Jos on, niin tietää ainakin että nyt on tosi kyseessä, parempi varmaan tuota rakasta selkää rapsuttaa sitten! Eikä näitä juttuja mihinkään vastavuoroisuustaulukkoon merkitä, tulevien aamiaisten kiilto silmissä.
AP voisi ehkä heittää tuon aamiaisjutun ilmaan huolettomana toiveena, eikä 50-lukulaiseen äijätyyliin perustellen (leipää pöytään jne.)? Tuskin se tyttöystävä joka aamu jaksaa pitkään nukkua, ja muistaa sitten joku aamu poikaystävän toiveen. Tai voihan tyttöystävän vaikka joku ilta hemmottella jollain sopivalla tavalla ja panna ajoissa rauhassa nukkumaan, jos vaikka saisi siitä energiaa ja kipinän aamiaisen tekoon ;)
M40 / #6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Normaalit arkiaskareet:
Oooh.
Thainaisen mies?
Tässä ketjussa on ollut oksettavaa materiaalia miehiltä, mutta teidän mammojen alentuva asenne muunmaalaisia vaimoja kohtaan on kyllä se iljettävin asia. Ei anna kovin hyvää kuvaa suomalaisista naisista.
T. Onnellisesti ulkomailla asuva N35
Höpö höpö. Tässä ketjussa kommentoinut mies ei voi olla mikään muu kuin vaimoaan hyväksikäyttävä sovinistisika. Sellaiset ansaitsevat kaiken lyttäyksen. Ja ketä kiinnostaa millainen kuva sinulla tai kenelläkään muullakaan on suomalaisista naisista anonyymin keskustelupalstan perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on herää töihin aikaisemmin kuin minä ja hän tekee aamupalan minullekkin valmiiksi, jotta saan nukkua pitempään. Toisaalta minä olen se, joka herää yöllä jos lapset heräilee ja itkeskelee. Koska 1) mies tarvitsee unensa, koska aikainen herätys ja 2) mies sikeäunisena ei koskaan näihin yöllisiin herätyksiin herää. Ollaan molemmat tyytyväisiä tähän järjestelyyn.
Tuollainen järjestely on huutava vääryys ja vähintäänkin poliisiasia jos palstamammoja on kuuleminen. Olet varmaan mies kun tuollaisia utopistisia kirjoittelet!
Ei tuossa ole mitään vikaa, että töihin aiemmin heräävä tekee toisellekin aamiaisen, kun herää joka tapauksessa. Täällä kritisoitiin kohtuuttomana sitä, jos toisen täytyy herätä aamulla vain tekemään toiselle aamiainen. Esim. mun miehellä on ollut vuosia unihäiriö, ja hän ei todellakaan saa enää unta jos herää yöllä neljän jälkeen. En ikinä kehtaisi olettaa, että hän heräisi minun takiani, jos kerrankin pystyy nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Normaalit arkiaskareet:
Oooh.
Thainaisen mies?
Tässä ketjussa on ollut oksettavaa materiaalia miehiltä, mutta teidän mammojen alentuva asenne muunmaalaisia vaimoja kohtaan on kyllä se iljettävin asia. Ei anna kovin hyvää kuvaa suomalaisista naisista.
T. Onnellisesti ulkomailla asuva N35
Kyseisen thainaisen miehen kommentit vain viittaavat siihen että heidän parisuhteessaan on kyse muunlaisesta järjestelystä kuin rakkausliitosta, mutta mistäpä sitä koskaan tietää. Tsemppiä kaikille thainaisille. Miestä voi muuten vaihtaa vielä Suomessakin. Ne ei ole kaikki samanlaisia.
M40 on tolkun mies, ihan kuin omani, joka on jo M50. Hemmottelua ei tosiaan kuulu vaatia, sen tekee mielellään vapaaehtoisesti kun toisesta tykkää, eikä se ole jotain suorittamista. Välillä kun näitä juttuja lukee niin tuntuu, että nuoret eivät osaa enää kohdata toisiaan ihmisinä. Liekö tämän netin syytä?
Joskus sitä vaan on niin onnellinen että on itse pariutunut ennen internetin vallankumousta.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella olin jo kirjoittamassa myötätuntoista viestiä, koska oletin, että itse olet tehnyt aamiaisia ja toinen on ajattelematon, mutta tekstin luettuani toteankin, että tuollaiselle k*sipäälle en tekisi minäkään mitään palveluksia.
Eli naisen ei tarvitse tehdä mitään vaikka mies oletettavasti maksaa kaiken ja koko naisen elämisen? Onko liikaa vaadittu vettä kun mies tuo rahaa niin nainen valmistaa ruokaa pöytään? Jos on liikaa vaadittu niin herää kysymys mitä tuollaisella naisella edes tekee?
Jos minä en saisi edes kesälomallani nukkua pidempään vain siksi, että mies ei itse kykene leipää tekemään ja kahvinkeitintä päälle napsauttamaan, niin ei olisi se suhde mistään kotoisin. Mielelläni teen ruuan iltapäiväksi ja muutenkin enemmän kotitöitä kun lomalla olen, mutta vain sillä edellytyksellä, että aamulla ei tarvitse nousta kukonlaulun aikaan toista passaamaan.
Sitten olisi ehkä eri asia, jos minun ei tosiaan tarvitsisi osallistua yhteisiin kuluihin yhtään, vaan voisin kaikki omat rahani humputella itseeni miten lystää. Eipä tosin ole vielä yksikään mies sellaista ehdottanut. Päinvastoin, opiskelu- ja työttömyysaikoinakin olen laittanut lähes kaikki rahani yhteisiin menoihin, eli osallistunut perheen elatukseen kaikkien mahdollisuuksieni mukaan. Vasta nyt kun olen ollut pidempään töissä, mulla alkaa olla varaa käyttää sitä rahaa jopa ihan itseenikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen miesystävälleni lähes joka viikonloppu aamiaista ihan mielelläni. Smoothieta ja munakasta/frittataa, joskus (harvoin) pekonia ja munia. Itselleni vegaanisen setin. Tykkään kokata ja olen meillä se, joka laittaa myös päivällisen. Eli kyllä, tykkään hemmotella miestäni. Mutta niin tykkää hänkin hemmotella minua ja tehdä minut onnelliseksi, kuten hän itse viimeksi pari päivää sitten sanoi. Sellaisen miehen hyväksi tekee mielellään asioita.
Minä käyn töissä ja maksan suurimman osan kuluista eli kyllä minäkin hemmottelen häntä.
AP
Onko työssä käyminen ja elämisen kulujen maksaminen hemmottelua?
Jos joku maksaa osan minun elämänikuluista, niin se on huolenpitoa, samoin kuin on aamiaisen tekeminen toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen miesystävälleni lähes joka viikonloppu aamiaista ihan mielelläni. Smoothieta ja munakasta/frittataa, joskus (harvoin) pekonia ja munia. Itselleni vegaanisen setin. Tykkään kokata ja olen meillä se, joka laittaa myös päivällisen. Eli kyllä, tykkään hemmotella miestäni. Mutta niin tykkää hänkin hemmotella minua ja tehdä minut onnelliseksi, kuten hän itse viimeksi pari päivää sitten sanoi. Sellaisen miehen hyväksi tekee mielellään asioita.
Minä käyn töissä ja maksan suurimman osan kuluista eli kyllä minäkin hemmottelen häntä.
AP
Onko työssä käyminen ja elämisen kulujen maksaminen hemmottelua?
Tietysti, kun hän opiskelee ja laiskottelee kesälomalla.
AP
Olet ilmiselvä trollaaja. Ja jos et ole, niin onneksi mum poikaystävä ei ole tuollainen :D ja onneksi asun ylipäänsä yksin ja poikaystävä muualla. Mun päätös, koska haluan välttyä miesten nalkutukselta.
Luulen että tolla yksisarvisella on joku ihan muu elin siinä otsalla.