Olisi kiva jos tyttöystäväni edes joskus valmistaisi aamiaista minullekin
Hän on opiskelija mutta nyt ei ole enää kursseja, minä käyn töissä. Olisi ihan kiva herätä kahvin tuoksuun, voileipiin ja keitettyihin kananmuniin. Sen sijaan kun kömmin sängystä kuuluu sieltä suunnalta vain kuorsausta. ☹️
Eikö naiset yleensä tykkää kun pääsevät hemmottelemaan miestään??
M26
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siksi että sinä heräät aikaisin, naisen pitäisi herätä laittamaan vain sinulle aamupalaa, vaikka menee vielä itse nukkumaan? Ei eletä 50-luvulla enää.
Arvaappa kuka tuo meidän taloudessa leivän pöytään.. 🤔
AP
Eikö teillä ole muuta kalustusta kuin pöytä?
Hommaa vaimo, ainakin omani kokkailee aamusin kaikenmakuiset, kokkelit
pekonit, paahtoleivät kahvit ym, ja vaikkei nälkä oliskaan, ei kehtaa olla syömättä.
Aikamoista kidutusta jos joutuu keskeyttämään yöunensa toisen passaamisen vuoksi. Eri asia jos kyseessä olisi pieni lapsi, jonka tarpeisiin on vaan yksinkertaisesti vastattava heti. Mutta uni on tärkeä perustarve jokaiselle, liian huonoiksi jääneet yöunet mm nostavat verenpainetta, lisäävät masennusriskiä jne.
Kaikesta tästä huolimatta aion edelleenkin tehdä aamiaista miehelleni muutaman kerran viikossa. Mieheni todennäköisesti tulee tekemään samoin minulle. Se ei ole meille velvollisuus tai pakko, vaan osoitus välittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta tästä huolimatta aion edelleenkin tehdä aamiaista miehelleni muutaman kerran viikossa. Mieheni todennäköisesti tulee tekemään samoin minulle. Se ei ole meille velvollisuus tai pakko, vaan osoitus välittämisestä.
Sehän on hienoa. Teillä homma toimii vastavuoroisesti. Ap:han taas ei naiselleen aamiaisia kokkaile. Miksi siis tyttöystäväkään turhaan ap:n takia vaivautuisi heräämään kokkailua varten.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa nainen haluaa itse passattavaksi ns. Kahvit kuumana sänkyyn (ja polttavasti sitten syliin kenties). Sitä asennoidutaan naisasialle/ naisten illalle kun tuollaisia ehdotellaan. Esim. Ei vanhemmat aikanaan kokeneet sitä kuten nykypolvi;,että ollaan kuin kokin sisäkkö. Molemmat vanhemmat laittelivat ja periutui tavat lapsille, ilman mitään vuorolistaa.
Ehkä ei kykene kyökin puolella perusasioihinkaan, onhan niitä jotka huutelevat joöa naapurin kämppään joka ruoanlaiton,aikana "onkos tossa,sitä ja sitä" onhan niitä pentuja jotka luulevat että lasagne on mamin tekemää vaikka mikrossa lämmitetty.
Ei ole mitään oma-aloitteellisuutta, vain oma itse sijalla, kuulostaa samalta kuin naikkonen luulee että mies komentelusta ja naikkosen itsekkyyden takia kiinnostuisi tästä, tulisi tuomaan kukkia ja jopa "pyytämään kättäsi?!" (hyi helv...). Tietenkin kun alapäätään tarjoaa lorttelissa niin...
Ollassa vieraisilla jossain päin maakuntaa, naisseura ei pitänyt mitenkään passailuna sitä että tämä laittelee kaikenlaista meisvieraalle (vaikka vähän toppuuteltiinkin..).
Persoonan ja luonteen ongelma tässä on kyseessä, siitä ei kemiaa synny.
Täh? Outoa sössötystä, jossa ei päätä eikä häntää.
Kyllä se opiskeleva avokki ihan itse leipärahansa hankkii.