Olisi kiva jos tyttöystäväni edes joskus valmistaisi aamiaista minullekin
Hän on opiskelija mutta nyt ei ole enää kursseja, minä käyn töissä. Olisi ihan kiva herätä kahvin tuoksuun, voileipiin ja keitettyihin kananmuniin. Sen sijaan kun kömmin sängystä kuuluu sieltä suunnalta vain kuorsausta. ☹️
Eikö naiset yleensä tykkää kun pääsevät hemmottelemaan miestään??
M26
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on opiskelija mutta nyt ei ole enää kursseja, minä käyn töissä. Olisi ihan kiva herätä kahvin tuoksuun, voileipiin ja keitettyihin kananmuniin. Sen sijaan kun kömmin sängystä kuuluu sieltä suunnalta vain kuorsausta. ☹️
M26
Kyllä nukkuminen on sen verran mukavaa puuhaa että minä ainakin kotona ennemmin hemmottelen vaimoa pitkillä aamu-unilla sen sijasta että olisin vaatimassa kahvia ja leipää pöytään, ne kyllä osaan pyöräyttää itsekin. Tiedustele vaikka iltapäiväkahviseuran mahdollisuutta? :D
M40
Tästä sen näkee että miehet vaan paranee vanhetessaan. 😊
Lentosuukko tuolle nelikymppiselle miehelle! :) Terveisiä ap:lle Porvooseen täältä pitkästä, onnellisesta liitosta (nelikymppisen miehen kanssa :D), tykätään molemmat hemmotella toisiamme, mutta nukkuva saa aina nukkua. Kummatkin ovat elättäneet vuorotellen, meillä ei lasketa, ollaan yksikkö.
Joka aamu tämän sama työtön mies tekee jonkun loukkaavan/naisia halventavan/itsesäälisen ulinan olemattomasta tyttöystävästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Kyllä nukkuminen on sen verran mukavaa puuhaa että minä ainakin kotona ennemmin hemmottelen vaimoa pitkillä aamu-unilla sen sijasta että olisin vaatimassa kahvia ja leipää pöytään, ne kyllä osaan pyöräyttää itsekin. Tiedustele vaikka iltapäiväkahviseuran mahdollisuutta? :D
M40
Näin juuri. Minulla on siitä ihana ja huomaavainen mies, että koska hän muutenkin herää aamulla aikaisemmin kuin minä ja lapset, niin laittaa aina aamupalan meille valmiiksi. Toki tarjoilen hänelle päiväkahviseuraa aina kun aikataulut sallii.
Vierailija kirjoitti:
Minä nousen joka ikinen aamu seitsemältä kun vauva herää lähes kellontarkkaan samaan aikaan päivittäin. Teen aamupalan valmiiksi ja sitten vielä jokapäiväinen taistelu miehen herättämiseksi, koska hän ei meinaa herätä mihinkään. Ja mies ei edes arvosta, että teen joka aamu aamiaisen hänelle valmiiksi. Tänäkin aamuna keitin kaurapuuroa, paistoin kananmunia ja tein itse rahkaa. Kun miehen sain vihdoin hereille, hän valitti että puuroa ei pysty syömään mehukeitolla kun se maistuu niin paskalta, eihän kananmunia pysty syömään pelkiltään ja kahvi oli oudon makuista. Vitamiiniporetabletit oli loppu niin siitäkin tuli nuhteet kun en ole ostanut uutta. Rahka sentään maistui. Vittu miks ees teen tätä
Hmmm...kun minulla on ollut vauva, en ole kyennyt ensimmäisiin kuukausiin yhtään mihinkään, en edes tekemään itselleni ruokaa kuin satunnaisesti. Mies teki suurimman osan kotitöistä tai ne jäivät tekemättä, mies myös toi minulle usein noutoruokaa.
(Kyse ei ollut väsymyksestä eikä synnytysvaurioista, mä vaan olen sellainen, että pieni vauva vie mun huomiokyvyn täydellisesti).
Tästäkin huolimatta mies halusi kanssani kolmannen lapsen. Ja muuten kuin ekat kuukaudet vauvan kanssa olen siis ihan normaali ja teen osuuteni kotitöistä. Mutta sä, edellinen, olet selvästi tähtitieteellisesti parempaa vaimomatskua kuin minä! Ikävää, että sut palkitaan siitä noin.
Jos mies maksaisi elämiseni, niin ihan mielelläni kömpisin muutaman kerran viikossa aamulla keittiöön laittamaan aamupalaa hänelle. Siinä samalla voisi suorittaa muitakin aamutoimia...
Minä hemmottelen miestä sillä, että lataan hänelle illalla kahvinkeittimen valmiiksi aamua varten. Erikseen en aamulla nouse, kun ei ole pakko. Mies ei ole aamulla oikein puheliaalla tuulella enkä usko että tykkäisi, jos itse juttelisin ja kyselisin kaikenlaista, kun mies yrittäisi lukea rauhassa aamun sanomalehteä.
Unohda ap nämä suominaiset, ne on jo auttamattomasti pilalla. Hae morsian kaukomailta, tuolta idän suunnasta, niin saat mieleisesi vaimon, joka osaa pitää kodin siistinä ja miehensä kaikin puolin tyytyväisenä ja työkuntoisena.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella olin jo kirjoittamassa myötätuntoista viestiä, koska oletin, että itse olet tehnyt aamiaisia ja toinen on ajattelematon, mutta tekstin luettuani toteankin, että tuollaiselle k*sipäälle en tekisi minäkään mitään palveluksia.
Eli naisen ei tarvitse tehdä mitään vaikka mies oletettavasti maksaa kaiken ja koko naisen elämisen? Onko liikaa vaadittu vettä kun mies tuo rahaa niin nainen valmistaa ruokaa pöytään? Jos on liikaa vaadittu niin herää kysymys mitä tuollaisella naisella edes tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nousen joka ikinen aamu seitsemältä kun vauva herää lähes kellontarkkaan samaan aikaan päivittäin. Teen aamupalan valmiiksi ja sitten vielä jokapäiväinen taistelu miehen herättämiseksi, koska hän ei meinaa herätä mihinkään. Ja mies ei edes arvosta, että teen joka aamu aamiaisen hänelle valmiiksi. Tänäkin aamuna keitin kaurapuuroa, paistoin kananmunia ja tein itse rahkaa. Kun miehen sain vihdoin hereille, hän valitti että puuroa ei pysty syömään mehukeitolla kun se maistuu niin paskalta, eihän kananmunia pysty syömään pelkiltään ja kahvi oli oudon makuista. Vitamiiniporetabletit oli loppu niin siitäkin tuli nuhteet kun en ole ostanut uutta. Rahka sentään maistui. Vittu miks ees teen tätä
Täällä sivulla seikkailessa tulee sellainen olo, että oon tosissaan törmännyt oikeaan helmeen, suorastaan yksisarviseen! Huhhuh, miten te jaksatte :l
Noo... odotteleppa. Omakin ukkoni oli ensimmäiset kymmenen vuotta ihan normaali. Lasten tulon jälkeen alkoi taantumaan. Samaa tahtia kun lapset oppii uusia taitoja, mies unohtaa niitä.
En nyt olisi siitä niin varma, emmekä hanki lapsia. No jos se haluaa kovasti niin ehkä mä saatan harkita asiaa uudelleen. Mutta sillon sille tulee heti syntymän jälkeen se suurin vastuu siitä muksusta mikä tapaa äideillä olla, joten ei varmaan huvitakaan enää ryhtyä siihen hommaan. :D
Tai sitten vain olen naivi nuori jolla on pää perseessä. Ehkä tämä.
Ei se muutos tule lasten myötä vaan iän. Miehet alkaa vanhetessaan kiusaamaan vaimojaan. Katteleppa lähipiiriäs. Ne jotka on pitkään olleet yhdessä, miehet muuttuu happamiksi ukoiksi viidenkympin jälkeen. Ei ehkä päde niihin jotka ovat vasta keski-ikäisinä menneet yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kun meillä oli ulkomailla asuessa vaihe, että minä olin leiväntuoja, ja vaimo kotivaimona ja teki vain osa-aikaisia töitä muutaman kerran kuussa, meidän aamurytmi oli tällainen:
8.00 - ylös sängystä ja suihkuun. Vaimo nousee ylös ja tekee nopsaan minulle protskupirtelön ja heittää puuron mikroon.
8.05 - vaimo kömpii takaisin sänkyyn
8.06 - pois suihkusta ja syön aamupalan, sanon moikat vaimolle ja lähden töihin
Ei vaatinut paljoa häneltä vaivannäköä ja sai ihan kivan alun päivälle kun tuollaisen eleen sain vaimolta, ei ollut kyse siitä ettenkö itse siihen kykenisi. Enkä koskaan valittanut todellakaan.
En sais unta enää tuon jälkeen. Ja jos tuo kestää vain 5 min voit hyvin tehdä sen itsekkin. Pelkkää veemäisyyttä sinulta ettet sanonut vaimolle että ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mitään sellasta toimintoa meissä naisissa ei kyllä oo, että nautittaisiin yksipuolisesta hemmottelemisesta tai pyrittäisiin lukemaan toisen ajatuksia.
Ei olekaan, todellakaan. Se yleinen passaaminen loppui tasan silloin, kun nainen ei enää tarvinnut miestä taloudellisesti(ja naistenlehdet passaamiseen kehottamisen sijasta alkoivat kieltää sen). Nykyään niin tekee vain esim.vähemmän kaunis nainen, jos on saanut isketyksi paremman näköisen miehen, josta haluaa ehdottomasti pitää kiinni ja jonka seurassa bostailla kateellisten kavereiden edessä. Mutta tosiaan sellaista, että nainen tekisi miehen eteen jotain vain epäitsekkyyttään saamatta mitään vastineeksi, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella olin jo kirjoittamassa myötätuntoista viestiä, koska oletin, että itse olet tehnyt aamiaisia ja toinen on ajattelematon, mutta tekstin luettuani toteankin, että tuollaiselle k*sipäälle en tekisi minäkään mitään palveluksia.
Eli naisen ei tarvitse tehdä mitään vaikka mies oletettavasti maksaa kaiken ja koko naisen elämisen? Onko liikaa vaadittu vettä kun mies tuo rahaa niin nainen valmistaa ruokaa pöytään? Jos on liikaa vaadittu niin herää kysymys mitä tuollaisella naisella edes tekee?
Kuten aiemmin sanottu täsä ketjusa, suomi naiset on PILALLA!
Ei kannata vaivautua.
T. Onnellisesti thaimaalaisen kanssa naimisissa
Vinvin tilanne, suominaisetkin on onnellisia että olet naimisissa thainaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se nainen tehdä paljonkin sen jälkeen kun on nukkunut hyvin. Tässä ei kerrottu sitä. Itse pitäisin sitä kyllä jo nolona jos jonkun pitäisi erikseen tulla voitelemaan minulle leipiä aamulla. Saako tuollainen ihminen pyyhittyä itse edes takapuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen miesystävälleni lähes joka viikonloppu aamiaista ihan mielelläni. Smoothieta ja munakasta/frittataa, joskus (harvoin) pekonia ja munia. Itselleni vegaanisen setin. Tykkään kokata ja olen meillä se, joka laittaa myös päivällisen. Eli kyllä, tykkään hemmotella miestäni. Mutta niin tykkää hänkin hemmotella minua ja tehdä minut onnelliseksi, kuten hän itse viimeksi pari päivää sitten sanoi. Sellaisen miehen hyväksi tekee mielellään asioita.
Minä käyn töissä ja maksan suurimman osan kuluista eli kyllä minäkin hemmottelen häntä.
AP
Onko työssä käyminen ja elämisen kulujen maksaminen hemmottelua?
Ei ole vai? Eiköhän se ole melko luksusta naisen kannalta jos eläminen on ilmaista. Jos otettaisiin tasa-arvoinen asenne eli jokainen maksaa omat kulunsa niin nainen on hyvä hyvä ja ottaa lainaa tai esimerkiksi tekee yötä myöden lisätöitä opiskelun lisäksi.
Minä joskus teen miehelle aamupalaa, jos satun heräämään semmoiseen aikaan, unirytmini kun on aika epäsäännöllinen. Yleensä tosin en kun mies lähtee niin hiljaa töihin etten edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vaivautua.
Vinvin tilanne, suominaisetkin on onnellisia että olet naimisissa thainaisen kanssa.
Miksi tähän tuli alapeukkua? 😃 Meinaatko että ei ole hyvä juttu että kaikki on onnellisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi riittää, että nainen tekee illalla jääkaappiin voileivän ja lataa kahvinkeittimen valmiiksi. On ihan eri asia herätä aamulla kesken unien kuin valmistaa toiselle tuoka valmiiksi, että työssäkäyvä pääsee kotiin tullessaan suoraan syömään.
Jos nyt yhtään luit aloitusta, niin kyseessä on opiskeleva nainen. Ei ole oletettavaa, että sama tilanne jatkuisi tulevat vuodet. Todennäköisesti nainen saa jatkossakin tehdä valtaosan kotitöistä vaikka töissä olisi, niinhän se yleensä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vaivautua.
Juu, ainoa joka tässä yhtälössä on todennäköisesti onneton on tuo thainainen. Kamala ukko sillä tuntuu olevan :D
Eikö sinulla ole lomaa?
Minusta on kohtuullista, että kotona olija tekee enemmän kotitöitä, mutta aamiaisen tekeminen toiselle ei ole kotityö ja sen pitää lähteä nimenomaan halusta hemmotella toista. Jos tyttöystävälläsi ei sellaista halua ole, voit kysyä itseltäsi miksi.