Bachelorette Suomi OFFICIAL
Nyt kaikki hyvät, fiksut miehet hakemaan mukaan. Jenny etsii miestä!
Kommentit (73)
"Ihannemieheni olisi pitkä, komea, urheilullinen ja sellainen nallekarhu, joka pystyy tarvittaessa vaikka kantamaan minut ... Epämiellyttävimmiksi ominaisuuksiksi Jenny mainitsee itserakkauden ja liiallisen ulkonäkökeskeisyyden"
Tuota noin joo. Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
"Ihannemieheni olisi pitkä, komea, urheilullinen ja sellainen nallekarhu, joka pystyy tarvittaessa vaikka kantamaan minut ... Epämiellyttävimmiksi ominaisuuksiksi Jenny mainitsee itserakkauden ja liiallisen ulkonäkökeskeisyyden"
Eikö tällaisia miehiä muka oke? Kelpais aika monelle.
Hieno juttu, kun viimeinkin bachelorette. Vaikutti oikein rennolta ja hauskalta ja hyvin sanavalmiilta ja sai kovat radiomiehetkin nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu, kun viimeinkin bachelorette. Vaikutti oikein rennolta ja hauskalta ja hyvin sanavalmiilta ja sai kovat radiomiehetkin nauramaan.
Mitkä radiomiehet, missä?
Haastattelut. Löytyy ainakin suomi pop, radio Rock ja radio Aalto nauhoitukset.
Jaa, Instan mukaan hänellä on omassa ohjelmassaan mukana eri bestis kuin hänellä oli mukana Rouvisen kaudella. Onkohan välit menneet?
Vierailija kirjoitti:
Radiomiesten työhön kuuluu nauraa 🙄 Itseä ainakin ärsytti sellainen molemminpuolinen tekonauru.
Nämä 13 suomalaiskomistusta kamppailee Bachelorette-Jennyn rakkaudesta: mukana Big Brother -tähti, ex-jääkiekkoilija, eroottinen tanssija...
Kyllä näytti aika huonolta miesvalinnat. miksi 35-vuotiaalle edes tarjotaan 25-vuotiasta. Ja muutenkin... Vähän outo setup. Mä en ole sitä mies-versiota katsonut, mutta tuskin sille tarjottiin ikähaarukassa 10 v nuorempi - 10 v vanhempi.
Josko hän nyt sitten ymmärtäisi kadota julkisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Josko hän nyt sitten ymmärtäisi kadota julkisuudesta
Ehei! Hänestä tulee sitten bloggaaja! 🙄
Vierailija kirjoitti:
Eli ottaako Eskokyrö liikaa selfieitä, vai mikä siinä kiikastaa, on kuitenkin pitkä ja urheilullinen.
Olin pettynyt miehiin, ainakin kuvien perusteella. Toivottavasti telkassa näyttävät paremmalta!
Laadukkaat miehet ei lähde tollasiin. Tylsää että joku BB-tyyppi änkesi nyt tonnekin, hohhoijaa! Vaikuttaa tyrkyltä.
Vierailija kirjoitti:
Olin pettynyt miehiin, ainakin kuvien perusteella. Toivottavasti telkassa näyttävät paremmalta!
Laadukkaat miehet ei lähde tollasiin. Tylsää että joku BB-tyyppi änkesi nyt tonnekin, hohhoijaa! Vaikuttaa tyrkyltä.
Mun mielestä noiden hunksien ja jo julkisuudesta tuttujen tyyppien lisäksi miehet vaikutti ihan hyviltä ja komeilta. Alle kolmekymppisiä ei olisi kyllä tarvinnut ottaa mukaan muttei varmaan hakijoitakaan ollut mitenkään älyttömästi.
Ei vedä vertoja jenkkimiehille mut muutama mielenkiintoinen. Ja sehän riittää ett yks löytyy:) ja jennylle, ei kellekään meistä. Toki silmäniloa on aina kiva olla:)
Muutama on tainnut olla ennenkin telkkarissa. Itse en haluais sellasta miestä. Kertoo paljon jos haluaa tuoda itseään esiin hömppäohjelmissa 🙄
Instasta olis kiva nähdä miehistä lisää....
Täältä löytyy näiden miesten ig:t..
@santturatinen @mikkomatsu @tanelipa @koo.kemppi @jessewendelin @josukanposukka @ansyli @leorantanen @manninen.joona @rudiisi @hapakoo @terosavikuja @mikko_koskinen22
Ei toimi, koska hyviä miehiä on vain niin vähän.