Bachelorette Suomi OFFICIAL
Nyt kaikki hyvät, fiksut miehet hakemaan mukaan. Jenny etsii miestä!
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yök mitä miehiä! ☹️ Ei käy kateeksi. Ei taida Jenny noista elättäjää löytää..
No sen tasoisia miehiä mitä on nainenkin.
Naiset!! Miksi olette paskapäitä muita naisia kohtaan?? Miksi??
Et pidä noista miehistä?
Kamala, siis kamala tuo Teron letti.
BB-Tero ja ET alttarilla-Olli..Tuollahan on oikee tosi tv kokoontumisajot
Kauheet miehet ja Jenni niin söpö :(
Harrin ikä? Taitaa olla jo aika vanha?
En muista kuka oli et alttarilla ollu, joko se meni? Tuli autosta siis?
Apua, jotenkin vähän välinpitämättömän oloinen tämä viimeinen tai sitten vain jännitti. Ihan kuin ei olisi kiinnostanut pätkääkään. Siis tämä Eurajoelta oleva.
Santtu rakentaa ilman hanskoja, voi voi.
Noi miehet on kyllä aika ...plääh.
Vierailija kirjoitti:
En muista kuka oli et alttarilla ollu, joko se meni? Tuli autosta siis?
Olli
Ihan mielenkiintoinen formaatti, täytyy myöntää. Siis nimenomaan niin, että miehet jahtaavat naista. Varsinkin, kun näköjään ihan "normaaleja" miehiä mukana, eikä mitään julkisuudenkipeitä kaikki. Saa nähdä syntyykö miesten keskuudessa mustasuukkaisuutta ja miten sen näyttävät.
Huomaa, että ukot uskoo olevansa oikeita saaliita ku on purjeveneet ja golf harrastukset
Eurajoelta kotoisin olevalta vaikutti puuttuvan käytöstavat, lisäksi vaikutti ylimieliseltä. Jenny sanoo että "Hauska tavata" ja se mies vastaa kyllästyneen oloisesti "mmh". Huh. Ja kun olivat jutustelleet siinä ja halasivat lopuksi, niin oli todella etäisen ja kylmän oloinen halaus. Tai sitten häntä jännitti TODELLA paljon.
Mä oon 50+ enkä kelpuuttaisi ketään noista ulkonäön perusteella, eikö ne yhtään parempia ole saaneet
Vierailija kirjoitti:
Eurajoelta kotoisin olevalta vaikutti puuttuvan käytöstavat, lisäksi vaikutti ylimieliseltä. Jenny sanoo että "Hauska tavata" ja se mies vastaa kyllästyneen oloisesti "mmh". Huh. Ja kun olivat jutustelleet siinä ja halasivat lopuksi, niin oli todella etäisen ja kylmän oloinen halaus. Tai sitten häntä jännitti TODELLA paljon.
Minkä niminen?
Jesse on Oulusta. Mites se sieltä lentää Hesaan ja lämmittää maapalloa.
Täällä on pidempi ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3282971/bachelorette-suomi-official
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 50+ enkä kelpuuttaisi ketään noista ulkonäön perusteella, eikö ne yhtään parempia ole saaneet
Jenny kuulostaa tyytyväiseltä. Eikö se riitä?
Jännä, jos on vielä sinkku ja kertoo syyksi mm. sen, että ihastunut vähän pahoihin hyvännäköisiin poikiin. En tiedä onko ohjelmaan osallistuminen se paras vaihtoehto sitten, jos haluaa etsiä toisentyylisiä miehiä. Luultavasti tollaseen ohjelmaan hakee ne julkisuudenkipeät, hyvännäköiset ja hieman pinnalliset miehet.