Miksi jotkut HUUTAVAT asiakaspalvelijoille?
Eihän muillekaan vieraille ihmisille huudeta (mielellään ei kenellekään). Ei asiakaspalvelija oli mikään poikkeus, jota normaalit käytöstavat eivät koske.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan asiakkaat kiehahtavat kun asiat eivät etene tai ovat saaneet ikävän päätöksen. Väärä puuta hekin haukkuvat. Asiakaspalvelussa olevat eivät ole heidän päätöstään tehneet vaan kyseiseen etuuteen perehtynyt käsittelijä. Virheitä sattuu ja ne korjataan, jotka tulee korjata. Ymmärrän kyllä että ääni nousee ja hermo menee, kun on kyse toimeentulosta ja siitä jos se on jostain syystä evätty tai viivästyy. Huutaminen ei kylläkään ole keino saada asioihin muutosta.
Päätöksentekijää ei saa mitenkään kiinni, jotta hänelle voisi huutaa. Asiakaspalvelijat voisivat viedä eteenpäin tietoa, että ihmiset huutavat, eikä kukaan jaksa kuunnella sellaista töissä. Ihmiset huutavat, koska ovat ahdistuneita ja tiukassa paikassa, eivätkä saa tarvitsemaansa apua.
Tiukassa paikassa niinkuin kassajono?
Rakas ihminen, vastasin viestiin, jossa puhuttiin Kelasta <3 Suukkoja, haleja ja lukutaitoa sinulle!
Pätee myös Kelaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yli 30vuotta myyjänä ja olen erityisasemassa kai, kun mulle ei kukaan koskaan ole tullut huutamaan eikä vtuilemaan.
Mulle sattuneet just ne fiksut asiakkaat?Riippuu minkälaisia tuotteita myyt, ihmiset ovat iloisempia asioidessaan kukkakaupassa matkalla mieluisiin juhliin kuin Prismassa ripulisen lapsen kanssa.
Niinhän sä luulet ;D
Minä olen tuo ensimmäinen huutaja edelliseltä sivulta. Ihan ok jos haluatte pitää tämän tälläisena vastapurkaus ketjuna, mutta itsekin haluan korostaa että kyseessä oli täysin oma kyvyttömyyteni hallita tunteitani ja se ihminen joka luurin päähän tuli oli täysin sattumanvarainen. Ei minulla mitään henkilökohtaista häntä vastaan tai kohtaan ollut. Oli vaan niin pasha fiilis että en osannut paremmin purkaa oloani, joka liittyi omaan elämääni ja omiin ongelmiini. Ja se että asiat eivät sitten siihen päälle sujuneet siinä aspa tilanteessa sai minulla kamelin selän katkeamaan. Oma mainehan siinä minulla menee, ei sen aspan.
Ette te halua tietää, miksi ihmiset huutavat asiakaspalvelijoille, koska ne elämäntilanteet, jotka saavat ihmisen huutamaan eivät ole todellakaan mitään herkkua. Ei hyvinvoiva ihminen huuda kaupassa tai puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yli 30vuotta myyjänä ja olen erityisasemassa kai, kun mulle ei kukaan koskaan ole tullut huutamaan eikä vtuilemaan.
Mulle sattuneet just ne fiksut asiakkaat?Riippuu minkälaisia tuotteita myyt, ihmiset ovat iloisempia asioidessaan kukkakaupassa matkalla mieluisiin juhliin kuin Prismassa ripulisen lapsen kanssa.
Niinhän sä luulet ;D
Omasta kokemuksesta puhuin, olen ollut hyvin erilaisissa paikoissa asiakaspalvelussa ja ero on ollut suuri, kuten myös hämmennys kun joku alkoikin huutaa kakkuostoksilla.
Koska ovat asiansa osaamattomia idioottej a joilta kuuluisi viedä ihmisoikeudet kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän muillekaan vieraille ihmisille huudeta (mielellään ei kenellekään). Ei asiakaspalvelija oli mikään poikkeus, jota normaalit käytöstavat eivät koske.
Ai miksi huutavat? No kun luulevat, että asiakaspalvelija ei kuule tai ei ymmärrä, että palveltavana on VIP! Luulevat, että saavat parempaa ja nopeampaa palvelua, kun korottavat ääntään ja parhaat vielä kysyvät, että "etkö tiedä, kuka minä olen?" "Valitan esimiehellesi".
Meillä huutajat pistetään pinon viimeisiksi.
Tämä! Oon tosiaan sanonu joskus päin naamaa kun näitä jeesuksesta seuraavia on tullu monta samana päivänä että en tosiaankaan tiedä eikä kiinnosta ja jatkanu myymistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuo ensimmäinen huutaja edelliseltä sivulta. Ihan ok jos haluatte pitää tämän tälläisena vastapurkaus ketjuna, mutta itsekin haluan korostaa että kyseessä oli täysin oma kyvyttömyyteni hallita tunteitani ja se ihminen joka luurin päähän tuli oli täysin sattumanvarainen. Ei minulla mitään henkilökohtaista häntä vastaan tai kohtaan ollut. Oli vaan niin pasha fiilis että en osannut paremmin purkaa oloani, joka liittyi omaan elämääni ja omiin ongelmiini. Ja se että asiat eivät sitten siihen päälle sujuneet siinä aspa tilanteessa sai minulla kamelin selän katkeamaan. Oma mainehan siinä minulla menee, ei sen aspan.
Et ole ainoa! Omassa huutamisessa oli se hyvä puoli, että nyt ymmärtää, miksi ihmiset huutavat. Huutaminen on todella raskasta, koska se on seurausta äärimmäisestä stressistä ja siitä jää paha olo ja häpeä pitkäksi aikaa.
Kaikista ikävimmät asiakkaat ovat olleet huvipuistossa "pitämässä hauskaa". Välillä koetin saada niiltä mammoilta ja isukeilta edes hymyn karetta naamalle, mut ei, se norsun elin oli ja pysyi. Siihen päälle vielä 13 h työpäivät ja 7 e palkka, ei ole ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan siellä on myyjänä joku vuokrafirman tyyppi, joka on siellä tasan rahastamassa eikä tiedä mistään mitään, hyvä kun on löytänyt oikeaan paikkaan. Sitten sille huudetaan milloin mistäkin valikoimapuutteesta tai jonoista tai milloin mistäkin, mihin hänellä ei ole mitään osaa eikä arpaa.
Kaikki huutajat ovat luonnevikaisia idiootteja.
Asiakkaita turhauttaa, kun ei ole päteviä asiakaspalvelijoita, mikä on tietysti yrityksen syy, eikä vuokrafirman työntekijän.
Hauskaa, että tätäkin joku alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan asiakkaat kiehahtavat kun asiat eivät etene tai ovat saaneet ikävän päätöksen. Väärä puuta hekin haukkuvat. Asiakaspalvelussa olevat eivät ole heidän päätöstään tehneet vaan kyseiseen etuuteen perehtynyt käsittelijä. Virheitä sattuu ja ne korjataan, jotka tulee korjata. Ymmärrän kyllä että ääni nousee ja hermo menee, kun on kyse toimeentulosta ja siitä jos se on jostain syystä evätty tai viivästyy. Huutaminen ei kylläkään ole keino saada asioihin muutosta.
Joillakin ihmisillä tuntuu olevan ajatus, että asiakaspalvelija ei ikinä saisi tehdä pienintäkään virhettä. Tai jos tekee, siitä saa "rangaista" huudolla.
Kiinnostais tietää millä alalla nää huutelijat työskentelee. Jos työskentelee lainkaan.
Voin kertoa, sillä tunnistin yhden tällaisen kassajonossa vattuilijan. Yksinkertainen (siis oikeasti), työstä poispotkittu (säälistä toimari aikoinaan palkannut suojatyöpaikkaan), perheetön, akaton mopolla-ajelija (mopokin vissiin otettu pois, kun ei ole vuosiin näkynyt) reppanamies. Liekö käynyt apukouluakaan loppuun. Ainoa paikka, missä pystyi "pätemään" oli kaupan kassalla, kun ei se kassa voinut sanoa, että turp* kiinni nyt. Itse olisin lopettanut palvelun ja sanonut, etten myy sulle mitään, ellet lopeta tota vi..noilua.
Tomppa40v kirjoitti:
Sellainen vielä että huutamalla asiakas saa monen kokeneemmankin aspan hermostumaan, ja hermostunut työntekijä tekee usein virheitä. Eli jos haluat virheetöntä ja tehokasta asiakaspalvelua, pysy itse rauhallisena.
Tämä on muuten niin totta. Eikä siis mitenkään tahallista.
Terv. Kokenut aspa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätöksentekijää ei saa mitenkään kiinni, jotta hänelle voisi huutaa. Asiakaspalvelijat voisivat viedä eteenpäin tietoa, että ihmiset huutavat, eikä kukaan jaksa kuunnella sellaista töissä. Ihmiset huutavat, koska ovat ahdistuneita ja tiukassa paikassa, eivätkä saa tarvitsemaansa apua.
En todellakaan vie mittään p*skaviestejä eteenpäin pomolleni. Tiedän että kärsii jatkuvasta stressistä muutenkin. Asialliset kommentit kerron, jos muistan ja ehdin.
Kerran eräs asiakas huusi kurkku suorana myyjää kun juttelin toiselle asiakkaalle muutaman metrin päässä. Huusi niinkuin henki olisi ollut hädässä. Viitoin että tulen kohta ja huuto se vain jatkui. Asiakkaan hätä koski erästä puulajiketta..
Monet täällä sanovat, että huutaminen johtuu ongelmista ja pahasta olosta. Voi olla, mutta ei se tee huutamisesta mitenkään oikeutetumpaa. Siitä tulee paha olo yhden sijasta kahdelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs asiakas huusi kurkku suorana myyjää kun juttelin toiselle asiakkaalle muutaman metrin päässä. Huusi niinkuin henki olisi ollut hädässä. Viitoin että tulen kohta ja huuto se vain jatkui. Asiakkaan hätä koski erästä puulajiketta..
Jotkut vaan kehtaa. Kerran kuulin hirveää huutoa hyllyjen välistä. Yksi muija huusi siellä yksinään myyjää paikalle kuin pikkuvauva. Ei siis mennyt etsimään myyjää, vaan huusi vaan niin lujaa ja kauan siellä, että sai myyjän paikalle. En olisi ikinä itse kehdannut. Kaipa joku mt-potilas?
Vierailija kirjoitti:
Monet täällä sanovat, että huutaminen johtuu ongelmista ja pahasta olosta. Voi olla, mutta ei se tee huutamisesta mitenkään oikeutetumpaa. Siitä tulee paha olo yhden sijasta kahdelle ihmiselle.
+ kaikille sivullisille.
Myyjänä olen saanut ihanaa myötätuntoa muilta asikkailta, kun k*sipää on poistunut paikalta.
Rakas ihminen, vastasin viestiin, jossa puhuttiin Kelasta <3 Suukkoja, haleja ja lukutaitoa sinulle!