Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut HUUTAVAT asiakaspalvelijoille?

Vierailija
17.05.2018 |

Eihän muillekaan vieraille ihmisille huudeta (mielellään ei kenellekään). Ei asiakaspalvelija oli mikään poikkeus, jota normaalit käytöstavat eivät koske.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke näille huutajille on pysyä iloisena ja aurinkoisena, eikä näytä että tuntuu missään. Nopeasti menee jauhot suuhun. Parasta on, kun tällaiset joskus (huom. joskus) esittävät poistuessaan kiitokset. Siitä tulee voittajaolo, vaikka vaatiihan se energiaa, mutta en ala alentumaan samalle tasolle. Pahana päivänä tai silloin kun ei vaan kiinnosta, voi antaa vaan huutojen kimmota seinistä eikä reagoi siihen mitenkään. Hoitaa vaan työnsä vähäsanaisen asiallisesti ja toivottaa parempaa päivänjatkoa...

Poikkeuksena todella törkeitä suustaan päästäville, heille voi näyttää suoraan ovea.

Vierailija
62/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huuda puhelinmyyjille koskaan. Itse asiassa en sano mitään, jätän vain luurin pöydälle ja annan myyjän lukea mielenkiinnotonta tekstiään. Aina on puhelu jossakin vaiheessa loppunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaja kirjoitti:

Minä olen huutanut asiakaspalvelijalle puhelimessa ja syystä. Ostamani sängyn toimitus tökki: ensin sitä ei ollut edes tilattu, sen jälkeen se ei ollut mahtunut kuormaan ja lopuksi toimitus viivästyi jostain toisesta syystä. Kyllä huusin puhelimeen kun tänään soitetaan ettei huomenna toimitetuksi luvattu sänky tulekaan huomenna vaan viikon päästä. Soittaja oli henkilö, joka mulle myi sohvan ja jonka kanssa sovin toimituksesta. Odotin ylimääräisen kuukauden sänkyäni.

Huutamalla se varmaan saapuukin nopeammin. *myötähäpeää*

Vierailija
64/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki huutajat ole mt-ongelmaisia. Osa on vain ilkeitä.

Vierailija
65/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niiden työtä on olla paskaämpärina siinä välissä ja ottaa huuto vastaan. On se nyt kumma, jos ei omaa turhautumista edes saa purkaa, kun siitähän nuo palkkaa saavat.

Vierailija
66/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niiden työtä on olla paskaämpärina siinä välissä ja ottaa huuto vastaan. On se nyt kumma, jos ei omaa turhautumista edes saa purkaa, kun siitähän nuo palkkaa saavat.

Se pitäisi sitten varmaan ilmoittaa jo työpaikkailmoituksessa.

"Sinulla on monipuolinen kokemus paskaämpärinä olosta ja nautit asiakkaan v*ttuilusta."

Vierailija
67/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tunne-elämältään ja itsesäätelykyvyiltään epäkypsiä. Eivät osaa käsitellä pettymystä kuten normaalit ihmiset vaan riehuvat.

Vierailija
68/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on nämä "mä järjestän sulle potkut"-ihmiset. Kerran oli todella huono päivä ja silloin sattui vielä todella paha potkuilla uhkailija tulemaan vastaan. Silloin keitti yli ja kutsuin pomoni paikalle (ollaan siis tosi hyvissä väleissä) ja sanoin tälle räyhääjälle, että siinä on pomo, järjestäpä ne potkut mulle nyt. Jotain hän mussutti pomolleni ennen kuin lähti tiehensä. Ei tullut potkuja.

Jos ei se pomo ole siinä juuri saapuvilla, niin näille "järjestän sulle potkut" -tyypeille usein riittää vastaukseksi "hetkinen, annan sinulle esimieheni puhelinnumeron". Loppuu se potkujen järjestämisellä uhkailu, eivätkä yleensä edes ota sitä numeroa.

Vierailija
69/74 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi jos apina ei tee sitä mitä haluan. Yleensä tulee vipinää kinttuihin kun hieman ärähtää.

Vierailija
70/74 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi jos apina ei tee sitä mitä haluan. Yleensä tulee vipinää kinttuihin kun hieman ärähtää.

Tämä apina hidastaa tahtia.

Vierailija
71/74 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan täysin tuon keskitason pomojen käytöksen. Eräs hyvä ystäväni oli ennen ihana hyväsydäminen ihminen, ei mikään nero, mutta ystävällinen. Kun eteni esimieheksi töissään ja alkoi seurustella pissipäisen miehen kanssa, alkoi käyttäytyä kuin euroopan omistaja. Kahvillakaan ei voitu käydä ilman, että kyykytti aina tarjoilijaa, mikään palvelu ei ollut hänen arvolleen riittävää. Aikani jaksoin puolustella asiakaspalvelijoita ja sitten yhtenä päivänä totesin, että palataan asiaan kun löytää käytöstapansa, ei olla oltu 9kuukauteen tekemisissä.

Nuorempana olin itse aspassa töissä ja en koskaan alentunut törkyjoukon tasolle, vaikka tuli mitä huoritteluja ja tappouhkauksia. Nyt kun olen johtajana suurehkossa firmassa niin asiakaspalvelussamme on nollatoleranssi työntekijöille huutamisen suhteen. Kaikki epäasiallisesti käyttäytyvät olen ohjeistanut kääntämään suoraan minulle ja kerron ystävällisesti yrityksemme arvoista ja siitä kuinka työntekijöitäni kohdellaan. Yksikään asiakas ei ole sen arvoinen, että heiltä kuunneltaisiin peeaskaa.  Aika usein pahoittelevat käytöstään ja korjaavat sen eikä kukaan ole lopettanut asiakkuuttaan lopullisesti.

Vierailija
72/74 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä apina hidastaa tahtia.

Niin tämäkin. Ja annan ihan mielelläni asiakkaalle esimiehen puhelinnumeron, pääsispä tästä työstä pois. Itse en irtisanoudu, mutta jos saan potkut... ;)

Vierailija
73/74 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä asiantuntija-alalla. Minua huvittavat asiakkaat, jotka tulevat luokseni ja kuvittelevat tietävänsä kaiken paremmin kuin minä. Miksi he ovat edes tulleet, jos he kerran osaavat kaiken paremmin?

Mulle tuli vanhempi rouva ostamaan terassipuut. Ilmotti heti jostain syystä olevansa arkkitehti. Laskin sille sit neliöt ja paljon menee tavaraa kuljetuksella. Noh, meni sit päivä kun se tuli meuhkaamaan että väärin laskettu. Otin sen listan mihin olin sen tietojen mukaan laskenu. Laskin uudelleen ja sama lopputulos. Sit vielä varmistin työkaverilla sen. Laski ja sama tulos.

Muija lähti himaan ja palas muutaman tunnin päästä ja haukku ku oltiin laskettu taas väärin. Se osti 150 metriä lisää painekyllästettyä puuta. SIIS TÄYSIN TURHAAN. Kun se oli lähdössä, niin kysyin ihan pokkana et mitä taloja oot suunnitellu jne. Kysy kuinka niin. Eiku mielenkiinnosta kysyn.. Ei sanonut. Teki mieli sanoo äänee sille, että kysyn kun aion todellakin vältellä niitä sun suunnitelmiä taloja. Vttu jos arkkitehti ei osaa laskea edes terassin puumenekkiä, niin eipä se talokaan pystyssä pysy. Niitä puita se ei koskaan kehdannut palauttaa, mutta oli sähköpostia lähettänyt ja tiedusteli, että jos on liikaa ostanu otatteko takasin. Toivottavasti se on rakennellu sit linnunpönttöjä siitä 150 metristä. Saa muutama lintu kodin.

Vierailija
74/74 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kaupan kassalla opiskeluaikoina useamman vuoden ajan ja huutajista ja v*ttuilijoista tuli oikeasti tosi paha mieli. Nykyään en ole enää asiakaspalveluammatissa mutta jos näen asiakkaiden osalta ääliökäyttäytymistä niin saatan hyvinkin puuttua tilanteeseen ja v*ttuilla ihan avoimesti, nyt kun olen vain asiakas ja voin tehdä niin :D