Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isopeppuiset naiset eivät enää yritä piilotella takamustaan?

Vierailija
15.05.2018 |

Miksi, miksi?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ihmiset saisivat rauhassa olla minkämuotoisia ovat. Onko mitään objektifioivampaa kuin se, että naisvartalot tulevat ja menevät muodista kuin esineet? Miten ruumiinosa edes voi olla muotia?

Toisaalta olen kiitollinen siitä, ettei jääty 2000-luvun alun laihuusihannointiin, se aiheutti itselleni käytännössä syömishäiriön.

Vierailija
42/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan koulun discon 2000-luvun alussa. Käveltiin käytävällä kavereiden kanssa melkein jonomuodostelmassa juttelemaan. Mentiin penkillä istuvien poikien ohi ja jostain kumman syystä remahtivat nauramaan kun kuljin ohi. Minulla on perskannikat kuin kaksi pallon puolikasta, todella erottuvat ja kavereilla oli lättäpeput eli kaikkien ihannoimat takapuolet. Muistan tuon varmaan ikuisesti. Saattoi olla sattumaakin että juuri silloin alkoivat nauramaan, mutta hävetti. Koulussa käytin pitkiä paitoja jotka peittivät takapuolen, en ikinä farkkuja vaan takapuolen kohdalta löysiä "hiphophousuja". Yksi jätkä aina tenttasi että miksi en laita farkkuja, yritä siinä sitten selittää että on niin iso perse ettei löydy sopivia ja en halua korostaa uloketta. Että ehkä olisi parempi itseluottamus jos isompi takapuoli ei olisi ollut lapsuudessa/nuoruudessa inhottu asia vaan ihailtu kuten nyt. Tavallaan olen kateellinen tämänhetkisille pallonpuolikasperseille jotka koulujaan käyvät ja ovat ihailtuja ja muodikkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun koulukiusaaja mielipide et iso perse on ruma. Kannattaa keskittää varmaan voimavaransa parantelemaan sitä omaa takaluukkua.

Vierailija
44/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetullut "trendi". Minulla on pyöreä isohko takamus, olen sitten laiha tai normaalipainoinen. Vuosia olen kokenut siitä ahdistusta ja peitellyt sitä parhaani mukaan, mutta nyt siitä saakin olla ylpeä.

Vierailija
45/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan koulun discon 2000-luvun alussa. Käveltiin käytävällä kavereiden kanssa melkein jonomuodostelmassa juttelemaan. Mentiin penkillä istuvien poikien ohi ja jostain kumman syystä remahtivat nauramaan kun kuljin ohi. Minulla on perskannikat kuin kaksi pallon puolikasta, todella erottuvat ja kavereilla oli lättäpeput eli kaikkien ihannoimat takapuolet. Muistan tuon varmaan ikuisesti. Saattoi olla sattumaakin että juuri silloin alkoivat nauramaan, mutta hävetti. Koulussa käytin pitkiä paitoja jotka peittivät takapuolen, en ikinä farkkuja vaan takapuolen kohdalta löysiä "hiphophousuja". Yksi jätkä aina tenttasi että miksi en laita farkkuja, yritä siinä sitten selittää että on niin iso perse ettei löydy sopivia ja en halua korostaa uloketta. Että ehkä olisi parempi itseluottamus jos isompi takapuoli ei olisi ollut lapsuudessa/nuoruudessa inhottu asia vaan ihailtu kuten nyt. Tavallaan olen kateellinen tämänhetkisille pallonpuolikasperseille jotka koulujaan käyvät ja ovat ihailtuja ja muodikkaita.

Niin no tuo oli yleistä lasten ja nuorten keskuudessa, mutta kun sinusta tuli nainen uskon että moni mies ihaili muotojasi.

Lapset aina häpeilevät muotojaan, muistan kuinka rintojakin häpeiltiin , mutta aikuiset miehet ovat aina rakastaneet muotoja.

Vierailija
46/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAN TUNKEA PÄÄNI NICKI MINAJIN AHTERIIN!

Vierailija
47/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muistaakseni isot peput alkoi tehdä tuloaan, kun Jennifer Lopez nousi poptähdeksi, siis 90-luvun loppupuolella. Kardashianit sitten veivät pakarat uudelle ulottuvuudelle.

Vierailija
48/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokkuus on aina ollut In. Turha väittää että miehet eivät aina olisi olleet kiinnostuneita naisten muodoista, myös perseistä. 

Vierailija
49/49 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun muistaakseni isot peput alkoi tehdä tuloaan, kun Jennifer Lopez nousi poptähdeksi, siis 90-luvun loppupuolella. Kardashianit sitten veivät pakarat uudelle ulottuvuudelle.

Juuri näin. Kyllä niitä normi muodokkaita perseitä on aina ihailtu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän