Miksi isopeppuiset naiset eivät enää yritä piilotella takamustaan?
Kommentit (49)
Koska isoa takamusta ei nykyään solvata. Siksi ei tarvi piilotella. Ja hyvä niin!
Näin 2010-luvun nuorena en muista aikaa jolloin isoa persettä olisi pitänyt peitellä tai häpeillä ja tuo kuulostaa lähinnä omituiselta :D Leveät lanteet ja muhkeat reidet ja peppu ovat mielestäni naisellisen näköisiä.
Siis ennen persettään piilotteli hoikatkin, kaikki pelkäsivät olevansa isoperseitä, ja ilkeät miehet oikeasti haukkui naisia/tyttöjä isoperseiksi, läskiperseiksi jne. Jännä että koskaan ei ole tainnut olla aikaa että pienet tissit olis ollut se juttu, että isotissisiä olisi haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Näin 2010-luvun nuorena en muista aikaa jolloin isoa persettä olisi pitänyt peitellä tai häpeillä ja tuo kuulostaa lähinnä omituiselta :D Leveät lanteet ja muhkeat reidet ja peppu ovat mielestäni naisellisen näköisiä.
Kaikki sinua vanhemmat kyllä muistaa, ei ole ollut isot perseet koskaan hyvä juttu jonkun keskiajan jälkeen, aina on ihannoitu vain laihoja ja laihoilla toki on pitänyt olla isot tissit (joka on aika mahdoton yhtälö) ja nyt pitäisi olla laiha isotissinen ja isoperseinen... en tiedä miten se onnistuu.
Myös pojat ala-asteella haukkui tyttöjä läskip*rseiksi. Siis lapsia! Tämä 80- ja 90-luvulla.
Mikä helvetti siinä on että tässäkin keskustelussa historia toistaa itseään eli nyt ihannoidaan isoperseisiä ja haukutaan muita luuviuluiksi? Koittaakohan koskaan se aika milloin oikeasti jokainen saa näyttää itseltään ilman että jonkun pitää alkaa sorsimaan. Mitäs sitten jos onkin leveä lantio mutta muuten on hoikka ja ohutreisinen? Voidaanko jättää kategorisoimatta ja haukkumatta? Pitäkää tunkkinne stanan haahkat.
Siellä lättäperseet vikisee kateellisena.
Eikö olekin jännää miten kauneusihanteet muuttuu aikojen saatossa
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä olin nuori, oli farkkuja ostettaessa suurin huoli, ettei peppu vaan näytä isolta.
Aina kysyttiinkin kaverilta "eihän peppu vaan näytä isolta näissä". Nyt sitten sitä peppua muhkeutetaan jopa keinotekoisesti ja kaapimalla omaa rasvaa mistä vaan irti saa. Omituista. Tässä nyt sitten odottelen milloin omenavatsa tulee muotiin. Olen sitten huippumuodikas ja vissiinkin se suurta huutoa oleva seekkksiiikääääs.
Tuli mieleen se vanha Fonectan mainos jossa tyttö surkuttelee miten "mun booty näyttää iha himoisolta"
Peittelen kyllä. Aina on vaan haukuttu ja vit*uiltu.
Mun mies on peppumies. Se tykkää mun pyllystä. Sille on kiva näytellä sitä ja hänellä on kivaa kun saa sillä touhuilla.
Osaan kyllä siis pukeutua kotoa poistuessani, joten esim. paljaita persposkia ei tarvitse kenenkään muun todistella.
Ensin naristaan kun kauneusihanteet suosii pientä persettä ja itsellä on iso. Sitten kun isosta perseestä tulee in juttu niin naristaan siitäkin.
Isot ahterit ovat ymmärtääkseni muotia.
Rumilla miehillä ei ole KOSKAAN harsohattua naamaansa peittämässä eikä moni tuhdimpi mies osaa käyttää burkhaa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä olin nuori, oli farkkuja ostettaessa suurin huoli, ettei peppu vaan näytä isolta.
Aina kysyttiinkin kaverilta "eihän peppu vaan näytä isolta näissä". Nyt sitten sitä peppua muhkeutetaan jopa keinotekoisesti ja kaapimalla omaa rasvaa mistä vaan irti saa. Omituista. Tässä nyt sitten odottelen milloin omenavatsa tulee muotiin. Olen sitten huippumuodikas ja vissiinkin se suurta huutoa oleva seekkksiiikääääs.
Toivottavasti myös finnit ovat joskus in.
Vierailija kirjoitti:
Eikö keskiajalla viimeksi ollut ;).
Tosin siihen kuului kai laihuus ja raskaus.
Koska se on niin v*tun hyvännäköinen 😂
Mikään ei ole niin hirveän näköistä, kuin nainen, jolla on lättänä takapuoli ja pienet rinnat. Hyi!
Mikään ei ole niin hirveän näköistä kuin iso, veltostunut selluliittinen läskiperse.
Ne jotka muistaa että nuoruudessa piiloteltiin perseitä niin joo, mutta silti miehet ovat aina ihailleet naisen muotoja ja perseitä kautta historian. Varsinkin aikuiset naiset toi muotoja esille enemmän jo ennenvanhaan, kun taas kovin nuoret ''häpeilivät''.
Mun mielestä naisen muodot näyttää hyvältä ja olen itsekin nainen.
No ehkä ihan siksi, että tyhmäkin tajuaa ettei YRITTÄÄ kannata loputtomiin. Jos on iso perse, niin sitten on. Ei se peittämällä tai häpeämällä pienemmäks muutu. On fiksumpaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
Sanotko isoperseiselle tyttärellesi, että peitäppä se perse? Vai haluatko hänen ennemmin olevan onnellinen ja kaunis omana itsenään? Niimpä.