Olen niin rikki. Pettäminen.
Te jotka olette siinä vaiheessa, että voitte vielä harkita mitä teette, harkitkaa. En olisi voinut kuvitella tätä tuskan määrää, kun puoliso onkin rakastunut toiseen. On monta lasta, yhteisiä vuosia kymmeniä. On ollut myös vaikeuksia ja ongelmia, mutta on ollut myös paljon onnea. Puoliso ei nyt halua muistaa onnellisia hetkiä enää lainkaan. Olen kokenut elämässäni rankkoja asioita, joutunut elämään ne läpi, mutta nyt en enää tiedä pystynkö tähän, jaksanko, kaikki on rikki.
Kommentit (188)
Kiitos. Minä haluaisin vielä rakentaa uutta, puoliso ei tiedä mitä haluaa ja se on kaikkein raastavinta. Jos olisikin heti sanonut, että anteeksi, tein niin väärin, haluan korjata tämän. Mutta hän ei tiedä.
Voi ei, olen todella pahoillani puolestasi. Tuo on yksi pahimmista painajaisistani. Voimia! Pyydä sukulaisilta tai ystäviltä apua ja tukea rohkeasti. Ja muista, että syy ei ole sinun. Päätös pettää on ollut yksinomaan puolisosi.
Sinulla on lapset joissa näkyy se onni joka sinulla on!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Minä haluaisin vielä rakentaa uutta, puoliso ei tiedä mitä haluaa ja se on kaikkein raastavinta. Jos olisikin heti sanonut, että anteeksi, tein niin väärin, haluan korjata tämän. Mutta hän ei tiedä.
Mies sanoo hyppää ja nainenhan hyppää, huoh!
Ei tämmöistä painajaista osaa edes kuvitella. En näe mitään valoa missään. Puoliso näkee kuinka rikki olen ja kuinka paljon tässä on pelissä, ja silti muutaman kuukauden tuttavuus vetää pidemmän korren? Kuinka se on mahdollista?
Minulla ei nyt oikein aivot sattuneesta syystä toimi, mutta mitä se tarkoittaa, että nainen hyppää kun mies sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä jeesus. Mistä näitä säälittäviä raukkoja joutuu jotka väkisin yrittää roikkua suhteessa johon mahtuu muitakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo hyppää ja nainenhan hyppää, huoh!
Ja kohta aloittaja kertoo olevansa mies ja pettäjän olevan nainen. Vai miksi luulet, että hän käyttää sanaa puoliso?
Voimia ja jaksamista sinulle, hali.
Minä olen aloittaja, nainen, elänyt rakastamani miehen kanssa. Ja tähän on nyt tosiaan mahtunut joku muukin, kuten minulle suureksi järkytykseksi selvisi. Minulla ei oikein ole kokemusta muusta, olemme tähän niin nuorina ryhtyneet ja kasvaneet.
Puoliso on rakastunut toiseen, niin vain joskus elämässä tapahtuu. Kurja juttu, mutta minkäs sille voi. Ei se sitä varmasti tahallaan ja sua loukatakseen tehnyt.
Ymmärrän että näin voi tapahtua. En nyt vain pysty ymmärtämään mieten selviän tästä, se kai on se suurin ongelmani tällä hetkellä. Lapset ovat tosiaan onneni, mutta tällä hetkellä en mitenkään tahtoisi jaksaa edes heitä. Ehkä minun pitäisi lähteä pois. Olen myös aina ollut päävastuunkantaja lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aloittaja, nainen, elänyt rakastamani miehen kanssa. Ja tähän on nyt tosiaan mahtunut joku muukin, kuten minulle suureksi järkytykseksi selvisi. Minulla ei oikein ole kokemusta muusta, olemme tähän niin nuorina ryhtyneet ja kasvaneet.
Järkytykseksi? Yksikään suhde ei ole turvassa niin naiivi ei voi kukaan olla, että luulee oman suhteensa olevan jossain erikoisasemassa.
Nyt istut ja odotat, että mies päättää mitä teette? Et ole mitenkään turvannut omaa selustaasi?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että näin voi tapahtua. En nyt vain pysty ymmärtämään mieten selviän tästä, se kai on se suurin ongelmani tällä hetkellä. Lapset ovat tosiaan onneni, mutta tällä hetkellä en mitenkään tahtoisi jaksaa edes heitä. Ehkä minun pitäisi lähteä pois. Olen myös aina ollut päävastuunkantaja lapsista.
Uhriutuminen<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä jeesus. Mistä näitä säälittäviä raukkoja joutuu jotka väkisin yrittää roikkua suhteessa johon mahtuu muitakin...
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni jo vähän yli.
Voitko kertoa minulle oman selustan turvaamisesta? Kamalaa on, että olen normaalioloissa hyvin pystyvä ja älykäskin, nyt olen automaattiohjauksella kulkeva kuori. Haen täältä tukea, olen sitä saanutkin, kiitos. Ja tietyllä tasolla olen naiivi, myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakin heittäytyä pahinmaksi martyyriksi sitten jeesuksen ja kääntää kaikki kärsimys itseensä vaikka lapset on ne jotka kokee eron järkyttävimmän seurauksen.
Sinun on jaksettava panna mies valitsemaan. Kaikkein raskainta on, jos tilanne venyy ja huomaat asuvasi miehen kanssa, joka samalla tapaa toista. Ilmoita, että jos hän ei voi lopettaa suhdetta, hänen on muutettava. Ilmoitelkoon sitten päätöksestään. Näin säilytät itsekunnioituksesi.
Saat olla vihainen mutta älä kosta, varsinkaan lasten kautta. Se ei tule helpottamaan oloasi ja rikkoo lapsia lisää.
Älä tee suuria päätöksiä keskellä kriisiä. Muista, että tulet selviämään tästä kyllä, kävi miehen kanssa miten vain.
Voimia. Ota lohtua lapsistasi, et jäänyt tyhjin käsin. Aika parantaa haavat.