Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs ystäväni on erikoinen, jos häneltä pyytää pikku palvelusta hän kieltäytyy, vaikkei hänellä olisi mitään estettä

Vierailija
15.05.2018 |

Kun kysyn vaikka että "käyttäisitkö koiraani pissalla, kun minulla menee töissä pidempään", niin sanoo ei vaikka apu olisi tärkeä ja hänellä ei ole mitään silloin. Itse hän taas sitten voi pyytää nostoavuksi huonekalulle tai jotain muuta palvelusta hetken päästä. Jos hän itse ilman mitään selitystä vain ei tee jotain, koska ei halua, se on mielestäni töykeää. Asumme lähekkäin, joten matkasta ei ole vaivaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea hänelle rohkeudesta sanoa EI. 

Tän ihmisen pitäisi kyllä oppia sanat "tottakai, ilomielin!"

Vierailija
22/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se saa pian huomata, että ei itsekään saa apua.

Ihmetyyppi!

Sanoisin sille asian aika suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kysyn vaikka että "käyttäisitkö koiraani pissalla, kun minulla menee töissä pidempään", niin sanoo ei vaikka apu olisi tärkeä ja hänellä ei ole mitään silloin. Itse hän taas sitten voi pyytää nostoavuksi huonekalulle tai jotain muuta palvelusta hetken päästä. Jos hän itse ilman mitään selitystä vain ei tee jotain, koska ei halua, se on mielestäni töykeää. Asumme lähekkäin, joten matkasta ei ole vaivaa.

Suostutko sinä noihin hänen pyytämiinsä palveluksiinsa sitten? Jos, niin miksi?

Vierailija
24/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se saa pian huomata, että ei itsekään saa apua.

Ihmetyyppi!

Sanoisin sille asian aika suoraan.

Vähän typerän teet itsestäsi. Kyllä hän se huomaa itsekin ennemmin tai myöhemmin ja voi olla niinkin että hänelle se on ihan ok juttu että kaveruus ei perustu mihinkään (vasta)palveluksiin.

Vierailija
25/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menipäs taas useimmilta, taattuun AV-tyyliin, aloituksen pointti yli hilseen. On luettu Me naisista, että pitää opetella sanomaan ei ja blaa blaa blaa. Sitä sitten hoetaan mitään tajuamatta. Tässä jutussa kyse oli vastavuoroisuudesta.

Oliko? Ap (mitä ilmeisimmin sinä) ei kerro, miten HÄN vastaa kaverille, kun tämä pyytäå apua.

Jos ap itse kieltäytyy, ei voi muuta odottaa kaveriltakaan. Ai mutta kun kaverilla on aikaa (lieneekö työtön?), niin toki hänellä pitää olla halua ana pissittää ap:n koiraa, kun ap on NIIIIIIN kiireinen duunissa....

Minusta on aika turha itkeä, että ihmiset eivät ymmärrä aloitusta, jos ei itse osaa kirjoittaa aloitusta niin, että siitä välittyy se, mitä haluaa siitä välittyvän.

Luovaa kirjoittamista voi harjoitella monissa kansalaisopistoissa, suosittelen ap sinulle.

Vierailija
26/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun olette tästä keskustelleet?

Vierailija
27/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea hänelle rohkeudesta sanoa EI. 

Tän ihmisen pitäisi kyllä oppia sanat "tottakai, ilomielin!"

Miksi?