Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa deittipalvelun naisista hyväksyy kalastuksen, mutta ei metsästystä?

Epäloogiset mammat deittailee
15.05.2018 |

Eikö kala ole yhtä arvokas kuin jänis?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se kala ei ole yhtä arvokas kuin jänis. Ihan niinkuin kissanpentu ei ole yhtä arvokas kuin ihmisvauva. Lisäksi monissa metsästäjissä etoo se mieletön tappamisen himo. Itse tunnen monta metsästäjää koska olen mennyt naimisiin miehen kanssa jonka suku metsästää. Esimerkkejä: miehen isä ampui variksen pihakoivun oksalta, koska se istui siinä. Kysyin siis miksi, niin kertoi syyksi että tuli siihen istumaan. Sama mies ampuu lokkeja säännöllisesti, koska ne paskantaa hänen laiturilleen.

Olen myös kertonut että osa eläimistä on rauhoitettuja sekä pesimäaikana lähes kaikki, niin ei kuulemma kiinnosta.

Miehen setä myös ampui pihasta ketun ohan muuten vaan. Lisäksi harmittelivat porukalla että kyllä joutsenten tappaminen on pakko tulla myös lailliseksi koska tuhoeläimiähän ne(kin) ovat.

Lisäksi pitävät rotanloukkuja ihan pihamaalla. Niihin sitten meneen siilit ja muut mutta ei kiinnosta. Myös lepakot saavat kyytiä. Pihasta on ammuttu myös naapurin kissat.

Ovat myös sanoneet että jos peura tulee näkyville niin välittömästi pääsee hengestään.

Nyt minä olen tehnyt selväksi näille ihmisille että meidän pihasta ette ammu yhtäkään eläintä. Tästähän he hermostuivat. Asutaan siis miehen kanssa maatilalla. Näitä seuratessa, tuntuu kalastus normaalilta mutta metsästys on alkanut ärsyttää todella paljon.

VAROKAA TE KISSAN TAPPAJAT.

Jos minun kissani tapatte lupaan tappaa teidät kyselemättä. Varokaa oikeasti uskon kaltaisiani kissa hullaja olevan montakin

Meillä kissat on pysyneet hengissä sen jälkeen, kun  kahden hävittyä ei enää annettu paikalliselle metsästysseuralle lupaa metsästää maillamme. Mutkan kautta oltiin kuultu, että porukkaan kuului kissojen vihaaja.

VMP! Yksikään metsästyseura ei tapa toisten kotieläimiä, koska sellaisen seuran toiminta loppuu samantien. Kuka v:n idiootti edes viitsii kirjoitella tuollaista p*skaa tänne ja miksi?

Yksittäinen metsästysseuran jäsen oli kyseessä. Ei koko seura. Tällaistakin on, vaikkei sinun maailmankuvaasi mahtuisi.

Ehkä on, ehkä ei. Tässähän nyt ei ollut muuta kuin toisenkäden tietona tullut huhu ja kaksi hävinnyttä kissaa joiden todellisesta kohtalosta ei ole mitään tietoa.  

Miksi muuten annatte kissojenne kulkea valvomatta vapaana?

Ihan tekevät työtänsä, syövät hiiriä ja muita tuhoeläimiä. Kysymyksesi paljastikin kaupunkilaisuutesi.

Olette siis syyllistyneet kissan heitteillejättöön, kannattaisi katsoa peiliin ennen kuin alkaa muita syyttelemään.

Heh heh, ihan omilla mailla kulkee,  naapurin rajalle on niin pitkä matka. Ja ihan hyvin voivat, kiitos kysymästä, kun tuli porttikielto metsästäjille. Eli jatkapa vaan provoamista, ei hetkauta.

Kotipiirin ulkopuolella ilman valvontaa liikkuva kissa tulkitaan heitteillejätetyksi, ei sillä ole väliä onko ne maat omia vai naapurin. Ja eipä voi väittää että hyvin voivat kun kaksi on jo päässyt hengestään. Eläintenpitokieltoahan tuollaisille välinpitämättömille junteille pitäisi tuomita.

Turhaa. Ei maalaisia kissan (tai lähitienoon lintujen ja pikkuelikoiden) hyvinvointi kiinnosta, siellä on ladon nurkan alla jo uusi pesue tulossa joten sama se jos silloin tällöin kissa tai pari hengestään pääsee.

Ja metsästäjät ei välitä koiristaan, kun antavat niiden juoksennella suden ruokana pitkin metsiä.

Metsästyksessäkin toki on riskinsä vaikka ne pyritäänkin minimoimaan. Ei niitä koiria kuitenkaan jätetä yöksi yksinään riistaa ajamaan, metsästystavasta riippuen koira on aina enemmän tai vähemmän valvottu. Jos susi koiran kesken jahdin nappaa niin ei se minusta silti mikään syy ole alkaa susia vihaamaan, kyllä siinä metsästäjä on aina tietoisen riskin lemmikkinsä kustannuksella ottanut.

Jotkut kutsuu kissansa yöksi kotiin. Ja jotkut antaa koiriensa olla ajossa läpi yön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi