Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kauanko ripulissa on itämisaika?
24.04.2006 |
Osa perheestämme on sairastanu ja osa ei. Oireita ei ole enää 5 pv ollut. Jokohan voi huokaista helpotuksesta?
Kommentit (2)
meillä noilla vatsataudeilla on ollut vain vuorokaude, parin itämisaika. Viisi vuorokautta on varmaan jo voiton puolella...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä lapsilla alkaa olla ripuli ohi, mutta mies on nyt alkanut oireilla. Koskakohan on minun vuoro... En tiedä uskallanko viedä lapset jo päiväkotiin. Rotavirus oli, mutta eileisen jälkeen ei oireita.