Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt auttakaa, Kamala karvaongelma!

Vierailija
15.05.2018 |

Minua on siunattu mahtavalla määrällä karvaa, joka näyttäytyy paksuna tukkana sekä kulmissa ja ripsissä edukseen - mutta myös ripsistä alaspäin koko vartalossa, eikä todellakaan hyvällä! Ongelmana on vaalean ihon ja tummien, jouhimaisten ihokarvojen yhdistelmä. Tarkemmin se, että karvankasvu on infernaalista ja iho ärtyy hirveästi sheivauksesta, epiloinnista puhumattakaan. Olisi niin ihanaa heilua jalat paljaana kesäisin, mutta perkule kun ei kehtaa. Joko näkyy sänki tai sitten kutiavat punaiset näppylät - pahimmillaan molemmat. Juuri sheivattunakin erottuu vaalealta iholta mustat pisteet katkenneen ihokarvan kohdalta.

Mitä näille tursakkeille voisi tehdä? Ainiin ja epilointi aiheuttaa sisään kasvaneita karvoja, jotka kuultavat ihon läpi ohkaisina matoina :) awesome!

Nyt karvaiset kanssasisaret, paljastakaa parhaat vinkkinne, olen epätoivoinen karvamonsteri näillä helteillä!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroi?

Vierailija
2/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välität muiden mielipiteistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä säkin välittäisit, jos tältä näyttäisit! :'D

-Tursake-ap

Vierailija
4/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persläven ympärillä ilveksen korvatupsun kaltaiset kasvustot?

Vierailija
5/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tursake-ap

Mulla on itsetunto kunnossa, en välitä muiden mielipiteistä tai "kauneusihanteista"

Vierailija
6/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tursake-ap

Mulla on itsetunto kunnossa, en välitä muiden mielipiteistä tai "kauneusihanteista"

Okei, mulla ei - Ja, tämä myös vaikuttaa itsetuntooni laskevasti. Ei hivele esteettistä silmääni, joka on viehättynyt pitämään kauniina (aikakaudelle ominaista) posliini-ihoa. Vai miltäköhän muotikuvat tai bussipysäkkien uikkarikuvat näyttäisivät sun silmään, kun malleilla olisi tulehtuneita karvatuppeja, sänki, näppylöitä tai rehellisesti piikikäs villamatto bikinirajasta alaspäin? Eteeriset kuvausilmeet saataisi siitä, kun mallin reppana tuskissaan rapsuttelee kutiavaa sänki-ihoa..

Korostan: nämä minun karvat ovat paksut kuin mooses!

-Tursake

Vierailija
7/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko persläven ympärillä ilveksen korvatupsun kaltaiset kasvustot?

No siis.. On! Ja ne jatkuu pakaroita pitkin aina varvastöyhtöihin saakka :D näin jos pitäisin luonnontilassa, mutta en ihan kehtaa.

-Tursake-karvatupsuli

Vierailija
8/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sokeroinnissa, se ei ilmeisesti ärsytä ihoa ja sänki ei heti ilmesty.

Vierailija
9/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sana ongelma ja sokerointi aiheuttaa samalla lailla sisään kasvaneita karvoja kuin vahauskin. Valoimpulssihoidosta on vähän apua.

Vierailija
10/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sana ongelma ja sokerointi aiheuttaa samalla lailla sisään kasvaneita karvoja kuin vahauskin. Valoimpulssihoidosta on vähän apua.

Tätä justiin pelkään. Kun epilaattorikin nyppii juurineen (kuten vaha ja sokerointi), ja sisään kasvaneet karvat ne vasta kutitteleekin :/ toisekseen, tulisi melko hintavaksi käydä tällä kasvutahdilla em. operaatioissa. Mitenkäs tuo valoimpulssi? Sekin lienee pidemmän tähtäimen kasvun vähentämisyritystä?

-Tursake

Vierailija
11/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tuli mieleen, että ihokarvoille on myös vaalennusvoiteita. Ei tosin auta paksuuteen mitään enkä tiedä miten voimakkaita kemikaaleja ovat, vai olisiko joku luomumpi vaalennustapa.

Epiloinnissa suositellaan ihon säännöllistä kuorintaa, sen pitäisi ainakin vähentää ihonalaisia karvoja? Mutta testaa ihmeessä tuota sokerointia ammattilaiselle, jos vaan kukkaro antaa myöten.

Vierailija
12/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärien ihon kuorinta on tosi tärkeää ennen sheivausta (ja varmaan epilointiakin). Sillä tavalla vältyt näpyiltä ja sisään kasvavilta kasvoilta. Esim. pesuharjalla, jossa on luonnonharjakset, harjaat ihon kuivana ja sitten kosteusvoidetta. Sääret kestää aika kovaakin harjausta.

Vierailija
13/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylimääräistä rahaa on niin laaserointi voisi auttaa

Vierailija
14/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun epilointi aiheutti punaisia näppyjä, mutta koska mulla ei muita vaihtoehtoja ollut, niin oli pakko jatkaa. Sheivaus aiheutti järkyttävät hilseilevät ja läntikkäät ihottumat, joten oli pakko lopettaa. Vuosien mittaan olen kuluttanut muutamankin epilaattorin loppuun ja kaksi huomiota täytyy nyt tähän heittää.

1. Koneissa todellakin on eroja, siinä missä yhdellä laitteella epiloinnin jälkeen et voi pitää vuorokauteen shortseja, toisen kanssa epiloinnin jälkeen voit lähteä suoraan epiloinnin jälkeen kintut paljaana ulos.

2. Karvat ohenee vuosien myötä, jalkakarvani ovat enää vaaleita haivenia, samoin kainalokarvani. Ennen kainalokarvani olivat mustia piikkejä, joita kasvoi 3 yhdestä kohtaa. Tuskaa aloittaessa, mutta nyt ei tunnu missään.

3. Sillä on väliä milloin epiloit. Suihkun ja kuorinnan jälkeen karvat lähtee helpommin ja jälkiä jää vähemmän. Epiloinnin jälkeen kun levittää rasvaa, niin tuntuu iho rauhoittuvan nopeammin, vaikkakin hetkellisesti näpyt näkyy enemmän.

Vierailija
15/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras. kirjoitti:

Alkuun epilointi aiheutti punaisia näppyjä, mutta koska mulla ei muita vaihtoehtoja ollut, niin oli pakko jatkaa. Sheivaus aiheutti järkyttävät hilseilevät ja läntikkäät ihottumat, joten oli pakko lopettaa. Vuosien mittaan olen kuluttanut muutamankin epilaattorin loppuun ja kaksi huomiota täytyy nyt tähän heittää.

1. Koneissa todellakin on eroja, siinä missä yhdellä laitteella epiloinnin jälkeen et voi pitää vuorokauteen shortseja, toisen kanssa epiloinnin jälkeen voit lähteä suoraan epiloinnin jälkeen kintut paljaana ulos.

2. Karvat ohenee vuosien myötä, jalkakarvani ovat enää vaaleita haivenia, samoin kainalokarvani. Ennen kainalokarvani olivat mustia piikkejä, joita kasvoi 3 yhdestä kohtaa. Tuskaa aloittaessa, mutta nyt ei tunnu missään.

3. Sillä on väliä milloin epiloit. Suihkun ja kuorinnan jälkeen karvat lähtee helpommin ja jälkiä jää vähemmän. Epiloinnin jälkeen kun levittää rasvaa, niin tuntuu iho rauhoittuvan nopeammin, vaikkakin hetkellisesti näpyt näkyy enemmän.

Hei kyllä, just tämmöisiä vinkkejä tarvitsen! Mulla myös reidet sääret täynnä noita kolmihaaraisia tupsuja. Millainen on hyvä epilaattori, suosittele merkkiä ja mallia, ihosi ja karvasi kuulostavat kuin omiltani! Mitä rasvaa epiloinnin jälkeen?

-Tursake

Vierailija
16/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorin kyllä ihoa säännöllisesti, kosteutan aamuin illoin ja kuivaharjaustakin kokeillut. Ei tunnu auttavan, ehkä päin vastoin ärtyy iho enemmän. Mutta toisaalta jos en kuori, menee iho rikki sheivatessa, niin että jalat on täynnä veripisaroita. Kesä on minulle kauhujen aikaa :D

-Tursake

Vierailija
17/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras. kirjoitti:

Hei kyllä, just tämmöisiä vinkkejä tarvitsen! Mulla myös reidet sääret täynnä noita kolmihaaraisia tupsuja. Millainen on hyvä epilaattori, suosittele merkkiä ja mallia, ihosi ja karvasi kuulostavat kuin omiltani! Mitä rasvaa epiloinnin jälkeen?

-Tursake

Äläkä unohda sitä kuorintaa! Vaikka ois tonnin epilaattori niin ei auta jos ihon pinnalla on kerros kuolleita kuivia ihosoluja. Uusi karva kasvaa sinne ihon alle kun ei pääse sen kerroksen läpi.

Vierailija
18/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorin kyllä ihoa säännöllisesti, kosteutan aamuin illoin ja kuivaharjaustakin kokeillut. Ei tunnu auttavan, ehkä päin vastoin ärtyy iho enemmän. Mutta toisaalta jos en kuori, menee iho rikki sheivatessa, niin että jalat on täynnä veripisaroita. Kesä on minulle kauhujen aikaa :D

-Tursake

Pelkkä kuivaharjauksen kokeilu ei riitä. Pakko tehdä säännöllisesti kun on noin ongelmaiho ja ongelmakarvat.

Vierailija
19/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai käytät jo miesten Gillette-partateriä ja Gilletten geeliä? Muilla terillä ja vaahdoilla voi heittää vesilintua jos karvanlaatu on paksu.

Vierailija
20/31 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee olla tehokkaampi kuorinta-aine tai tyyli, voikohan tuon tehdä väärin? Suositelkaa hyvää mömmöä tai metodia tähän jalkojen ihon kuorintaan! Kuinka usein te kuoritte? Siis fakta on se, että joudun sheivata joka ikinen päivä, Jos haluan olla jalat paljaana. Etelän lomilla kahdesti päivässä, koska iltaisin on kiva käydä ulkona pienissä alaosissa.. Iltaan mennessä sänki on jo hyvinkin esillä.

-Tursakkeiden tursake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi