Naiset, pidättekö hauskoista miehistä jotka saavat teidät nauramaan?
Kommentit (66)
Hyvin harva mies saa minut ylipäätään nauramaan. Itse olen savolainen miestennaurattaja ja pariuduin Rauman seudulta olevan miehen kanssa. Aluksi kumpikaan ei ymmärtänyt toisensa murretta, joten sellaista tilannekomiikkaa ja väärinymmärryksiä tapahtui koko ajan.
Pidän. Mutta vielä enemmän pidän niistä, jotka nauravat minun jutuilleni.
Yksi pariutumisen tärkeimpiä ennustajia on samanlainen huumorintaju.
Jos mies on smoking hot niin kyllä naiset hänen ympärillään alkaa nauramaan ihan luonnostaan. Ja siitä on miehen helppo jatkaa vaikka vähän pidemmällekin..
No ei se pelkkä minun nauramaan saaminen tee kenestäkään miehestä ihmeellistä ja arvokkaampaa silmissäni. Olen asiakaspalveluammatissa ja eteeni tulee ihan kaikenlaisia ihmisiä. Tottakai hyväntuulisuus ja rentous saavat minutkin iloiselle tuulelle, mutta se, että alkaisin pitämään kunnolla jostakin, vaatii enemmän.
Naistennaurattajat ja jatkuvasti vitsiä vääntävät pellet eivät ole välttämättä sellaisia, kun heihin tutustuu vakavassa tilanteessa, vaan heistä saattaa silloin kuoriutua jopa häilyväisiä ja tosikoita ihmisiä, joilla ei pään sisältä oikeastaan löydy mitään. He ovat ehkä jo lapsesta saakka turvautuneet naurattamiseen ja pelleilyyn, ja se ei kauaksi kanna.
Älykäs ja ystävällinen huumorintaju ja oikeaan paikkaan osuva tilannehuumori tekevät taas pitkäaikaisen vaikutuksen ja se iskee minuun mukavasti. Hyvien tapojen kanssa oikeanlainen huumori vie pitkälle ja sen takaa näkyy myös se, että henkilö on sinut itsensä ja elämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on smoking hot niin kyllä naiset hänen ympärillään alkaa nauramaan ihan luonnostaan. Ja siitä on miehen helppo jatkaa vaikka vähän pidemmällekin..
Mun mies on sitten ilmeisesti smoking hot, sillä alkuun mun kaverit vaan kikattelivat omituisesti täysin sanattomina kun hän tuli paikalle. Tätä kyllä tapahtui muuallakin. Nykyisin kaverit ovat tottuneet ja pystyvät suht järjellisesti puhumaan. Itse en kyllä ole ollut naureskelija koskaan.
Kyllä suhteessa pitää olla yhteistä huumoriakin, että se onnistuu ja molemmat toista haluavat kuunnella. Oli kyse sitten parisuhteesta tai ystävyyssuhteesta, niin yhteisen huumorin puuttuminen ei ole koskaan hyväksi, mutta samankaltainen huumori saattaa hitsata parin yhteen. Muitakin avuja kyllä tarvitaan, että suhteesta tulee hyvä ja pitkäikäinen.
Minun mies on huumorintajuinen ja meillä nauretaan joka päivä. En nyt muista, olenko kertaakaan näiden vuosien ajan kuullut yhtään miehen kertomaa vitsiä. Vitsiniekkaa en kestäisi, ne on rasittavia.
Kyllä pidän hauskoista miehistä, kun katsoo suomen hallituksen
miesministereitä niin väkisin naurattaa ja jos joku niistä vielä
sanoo jotain niin naurusta ei tule loppua millään.
Todellakin pidän. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja edelleen puoliso saa minut nauramaan. Ei vitsejä, vaan osuvaa arjen huumoria. Jos sanotaan että seksi on se liima, joka pitää parisuhteen kasassa, niin nostaisin kyllä huumorin parisuhteessa lähes yhtä tärkeään rooliin. Naurakaa yhdessä ja pussatkaa :)
Kyllä - huumori ja huumorintaju ovat miehessä hyvin viehättävä ominaisuus.
Siinä mielessä kyllä, että mielestäni parisuhteessa molemmilla pitää olla samankaltainen huumorintaju. Tuo sopivasti maustetta arkeen ja väärinkäsitysten vaara ei ole niin suuri, kun molempien vitsailu kulkee samoja latuja.
Naistennaurattaja- ja vitsiniekkatyypeistä en sen sijaan pidä. Näille on yleensä tärkeintä oman egon pönkitys sillä, että saa naiset hihittämään. Tuntemiltani pelletyypeiltä puuttuu lisäksi syvyyttä persoonasta ja heidän tilannetajunsa on aivan olematon. En jaksa heitä oikein kaverinakaan, saati, että ryhtyisin sellaisen kanssa parisuhteeseen.
Joo pidän, kunhan ei jutut oo Kyllä lähtee -luokkaa, vaikka Kummeleista pidänkin eli ei mitään telkkarista matkittuja hokemia koko ajan.
Mitä eroa on ammeella joka on täynnä keilapalloja ja ammeella joka on täynnä vauvoja?
Ammeen jossa on vauvoja voi tyhjentää talikolla!
Enää puuttuu se huumorintajuinen nainen...
Mulle se, että on miehen kanssa yhteensopiva huumorintaju, on tärkein asia. Jos ei huumorintajut natsaa, on ihan sama miten hyvin muuten sovittais yhteen tai mitä muita avuja miehellä on, ei ole mitään mahkuja jutulla edetä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Hauska perus jumppa voittaa aina hiljaisen komean miehen. N25
Tämä. Saatan juhliin tullessa ensin huomata sen komean, mutta loppuilta meneekin sen supliikin mutta ei niin komean miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on ammeella joka on täynnä keilapalloja ja ammeella joka on täynnä vauvoja?
Ammeen jossa on vauvoja voi tyhjentää talikolla!
Enää puuttuu se huumorintajuinen nainen...
Tää oli vauvavitsiksi varsin tylsä, olisit valinnu jonkun paremman.
Tämä on totta - suurin osa miehistä on hiton tylsiä. Naisilla on monesti paljon parempi huumorintaju ja enemmän nokkeluutta, vaikka moni väittääkin, että naiset eivät ole hauskoja.