Koulukiusaamisesta vainoamiseen
TURHA POISTELLA KIRJOITUKSIANI (TIEDÄN MITÄ TEEN) TULEN KIRJOITTAMAAN NE UUDESTAAN JOS POISTETAAN
Ei yllätä. Ne ihmiset jotka järjestää laitonta vainontaa mua kohtaan on tiedustelupalvelun kaltaisia ihmisiä. Mutta yksityishenkilökin voi tehdä sitä ja saada palkkaa, esim. naapuri, mutta se silti työskentelee 'yläpuolellaan' oleville ihmisille. Miksi joku naapuri tekisi tätä? Esim. rahan takia ja senkin takia koska tästä sä et joudu vastuuseen, ainakaan vielä ja koska meidän uhrien on mahdotonta todistaa mitään (vielä)ja koska kukaan ei usko meitä tai kaikki joille me käännyimme puoleen saadaksemme apua pelkää joutuvansa itse tän homman (elektronisen häirinnän ja joukkovainonnan) kohteeksi. Tai ne ei osaa tai pysty auttaa meitä, mikä on ihan ymmärrettävää. Tai niitä uhkaillaan: 'Jos sä autat tätä ihmistä, niin me esim. tehdään niin että yrityksesi kaatuu' tai jotain sellaista..Ne voi saada naapuriakin uhkaamalla tai jopa valehtelemalla sille tekemään tätä hommaa. Jotkut ihmiset liittyy helposti, koska sut otetaan ilonmielin mukaan porukkaan ja saat kokea yhteisöllisyyden tunteen ja sua tuetaan. Tää on niin laaja rikoshomma että.. ja niin paljon ihmisiä on ollut tässä mukana. En tiiä edes miten tätä tullaan purkamaan jos puretaan ylipäätään. Jos edes pystytään. Mut olis kiva jos me uhrit edes saataisiin vihdoin jonain päivänä olla rauhassa (ei seurata enää eikä häiritä elektronisesti) ja tunnustusta että jouduimme ihan oikeasti rikoksen kohteiksi eikä leimata enää hulluiksi, koska sitä me ei ainakaan olla, ja meistä suurin osa on ihan tavallisia lainkuuliaisia kansalaisia (ei edes mitään aktivisteja), ja joita vain on erittäin helppoa ja riskitöntä vainota.
Ne kans voi tehdä tätä sulle esim. jos sä oot suututtanut jonkun, joku on kateellinen sulle, sulla on jotain 'vaarallista' informaatiota hallussaan tai joku on vaan äärimmäisen kiinnostunut sinusta ja elämästäsi.
Samalla kun ne stalkkaa meitä esim. kotona, niin ne samalla tutkii meidän käyttäytymistä ja miten me reagoidaan esim. elektroniseen häirintään, mikroaaltoaseisiin. Samalla stalkkaaja harjoittelee niillä erikoisilla laitteillaan taitoaan.
Ja monet uhrit ovat lopulta tehneet itsemurhan tän laittomuuden takia, koska psyyke ei kestä jatkuvaa stressiä ja ikävää kiusaamista ja LOPUTONTA KOETTELEMUSTA. Ja ne jotka ovat elossa ovat menettäneet työnsä, perheensä tai elämänhalunsa tän takia. Joku uhreista vieläkin saattaa elää eikä edes tajua/tiedä että on tällaisen ohjelman alla. Siksi mä kirjoitankin tätä, että muut vois alkaa rohkeesti puhumaan ja kirjoittamaan tästä. Ja joku voi tunnistaa et ahaa mä olenkin tämmöisen homman uhri. Mä sain sattumalta tietää vuonna 2014 eräältä englanninkieliseltä salaliittosivustolta, että tän homman nimi on 'gang stalking' ja meitä uhreja kutsutaan nimeltään 'targeted individuals'.
Joku stalkkaaja voi tehdä tätä myös ihan huvin vuoksi; jos sä kerran pystyt näkemään toiseen asuntoon ilman että se ihminen tietää että näet häntä, niin tottakai siinä katse nauliutuu ja alkaa toisen elämä kiinnostaa suunnattomasti.
Ja te jotka ette ole tällä tavoin vainottuja, niin nyt ainakin tiedätte ja toivottavasti uskotte, koska tän homman on aika loppua, muuten se tulee jatkumaan vielä vuosikymmeniä, ja teki voitte itsekin tahtomattanne joutua tän kohteeksi. Tavallinen ja tietämätön ihminen sopii heille aivan hyvin.
Niitä ihmisiä jotka järjestävät joukkovainontaa meitä kohtaan, täytyy pysäyttää, koska muuten eivät lopeta koskaan. Ei ne pystykään: niillä on työ, perhe, koti, lapset...Ja arvatkaapas sitten mitä tapahtuu kun heidän lapsensa kasvavat isoiksi? Ne jatkaa tätä vanhempiensa hommaa, koska tietävät miten se hoidetaan. Mun entiset naapurit oli sellaisia, että niiden omat lapset sai stalkata mua. Ja niillä lapsilla on jo omat pienet lapset jotka tuntevat minut. Ja niin tää homma jatkuu sukupolvesta toiseen. Mutta he ovat kuitenkin varmoja ettei heitä saada koskaan kiinni, koska suurin osa ihmisistä ei vieläkään tiedä tästä rikoshommasta yhtään mitään, eikä tähän ongelmaan ole vielä ratkaisua. He ovat rakentaneet koko elämänsä hyväksikäyttäen meitä vainottuja.
TÄMÄN HÄMÄRÄBISNEKSEN ON LOPUTTAVA, KOSKA SE TÄYTTÄÄ IHMISKAUPAN KRITEERIT.