Naiset, pidättekö hauskoista miehistä jotka saavat teidät nauramaan?
Kommentit (66)
Todella pidän. Minut saa sillä ihastumaan, mutta myös pysymään, jos muut asiat ovat edes suht koht kunnossa.
Ainahan naiset on olleet heikkoina naistennaurattajiin.
Pidän, mutta sellaisia on harvassa. Miehet usein kuvittelee olevansa hauskempia kuin oikeasti ovat. Niiltä puuttuu verbaalinen nokkeluus.
Vierailija kirjoitti:
Todella pidän. Minut saa sillä ihastumaan, mutta myös pysymään, jos muut asiat ovat edes suht koht kunnossa.
eli pitää pystä jakamaan rahaa, että neiti on tyytyväinen?
Pidän hauskoista ihmisistä, jotka saavat minut nauramaan. En kylläkään parisuhdetta tai kik-keliä sen naurattamisen seurauksena ala haluamaan.
Tuosta on ihan tutkimuskin.
Naiset pitävät hauskoista miehistä, mutta miehille ei ole väliä onko nainen hauska. Kaiketi pitää olla ainoastaan hoikka.
Ehdottomasti. Vain kerran olen ollut parisuhteessa missä mies ei saanut nauramaan ikinä, huumorintajuton erosi paljon. Ei kestänyt kauan. Nyt neljä vuotta takana suhdetta jossa pääsee nauramaan päivittäin ja on pisin suhde. On tärkeää että samat jutut naurattaa,muuten suhde Kuivuu kasaan nopeasti ja muuttuu tylsäksi.
Missä vaiheessa kerrot sen raiskausvitsisi, jotta saadaan ketju suljettua?
Kyllä pidän, mutta se naurattaminen ei onnistu tylsiä puujalkavitsejä laukomalla.
Joo. Hauska perus jumppa voittaa aina hiljaisen komean miehen. N25
Minä pidän älykkäistä ihmisistä, jotka saavat näkemään maailman uudella tavalla.
Hauskuuttajat eivät naurata, mutta sellainen hiljainen tilanteen mukana soljuva oivaltava huumori tehoaa.
Monien miesten käytös tai ulkonäkö naurattaa minua.
Pidän jos todella on oikeasti hauska. Niin moni mies on omasta mielestään hauska ja sellaisessa seurassa missä vitsin kertoja nauraa kovaäänisesti omalle vitsilleen tulee kyllä ryhmäpaine hohottaa mukana ainakin jos porukassa on muitakin. Se on pohjimmiltaan kiusallista ja rasittavaa sekä turhauttavaa vaikka vitsiniekka itse uskookin olleensa loistava viihdyttäjä
Jos saa naisen nauramaan aidosti, siltä saa mitä vaan. Mutta kaikki nauru ei ole aitoa.
Vähän aikaa, joo.
Enemmän niistä, jotka saa mut hymyilemään.
Eniten niistä, jotka kuuntelevat mua.
Kyllä jotkut miehet naurattaa pelkällä toiminnallaan. Ovat vaan hauskoja ja jotenkin söpöjä. Sitten on niitä jotka laukovat mitä sattuu oikein loukaten. Ei naurata. Sitten on niitä jotka yrittävät liikaa. Ei naurata. Minä osaan nauraa itselleni ja se on parasta jos mies tuntee minua sen verran että tilanteessa osaa heittää sopivan kommentin esimerkiksi liittyen tapoihini tai luonteeseeni. Jotenkin tulee turvallinen ja hyväksytty olo. Tosin aina ei jaksa.
En todellakaan. Jatkossakin hei kato mua- tyyppejä. Mielummin kuka tahansa kuin itsekeskeinen typerys.
Naurattajista ei ole pitemmän päälle iloa.
Ne voi olla täysin avuttomia, kun sattuu jotain, mikä ei naurata.
Ehkä ne murjaisee silloin tilanteeseen sopimattoman vitsin.
Koko ajan pelleilevät on kerrassaan rasittavia.
Ja ärsyttäviä. Ne ei malta kuunnella, koska ne miettii jo seuraavaa vitsiä.
Joo