Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö loppukesästä 6-vuotta täyttävän oppia ajamaan jo ilman apupyöriä?
24.04.2006 |
Tuntuu vaan vielä olevan hankalaa kun kokeiltiin ilman ja ei oikein pysynyt pystyssä. Paljon pyöräillään joten ei ainakaan ole harjoituksen puutetta ja onko jotain hyviä kikkoja opetteluun?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin hänellä on ollut aina tasapainon kanssa ongelmia.
Kakkosta yritän tänä kesänä opettaa, on nyt 5½v.
Kaikki aikanaan...