Lue keskustelun säännöt.
Tyhmä kysymys mutta miten vauvat oppii nousemaan istualleen? :)
24.04.2006 |
Siis punkeeko ne sieltä lattialta mahaltaan/selältään itse istumaan vai miten...?
Kommentit (2)
Eli vauva oli konttausasennossa pitkän aikaa ennenkö oppi konttaamaan, ja jossain vaiheessa ennen konttaamista oppi myös peruuttamaan niin että toinen jalka jäi vähän eteen koukkuun ja istahti siihen. Huteraa oli mutta pian oppi siirtämään molemmat jalat suoriksi eteen ja käsillä tuki aluksi itse. Ikinä ei mitenkään opetettu istumaan tai tuettu tyynyillä, odotettiin että oppii sitten kun on aika. Oli jo kyllä sitten 8kk ikäinen melkein.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hän punkesi ensin ylävartaloa ylös lattiasta vatsallaan ollessa, sitten väänsi jalat alle =)