Lue keskustelun säännöt.
Mita lahjaksi 6-vuotiaalle tytolle?
12.03.2006 |
Mista sen ikaiset tytot tykkaa? Itsellani poikia, joten vaikea paattaa.. Tytto on usa:lainen, pitaako heille olla jotenkin " suuri" lahja? (tytto tayttaa siis kuusi vuotta)
Kiitos neuvoista!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla