Lue keskustelun säännöt.
Voisiko joku vahvempi rukoilla puolestani?
11.04.2006 |
Olen tosi ahdistunut niin monesta asiasta, eritoten parisuhteestani joka mitä luultavammin on päättynyt. Muutenkin mieli on yhtä vuoristorataa, elämä rankkaa yksinäisenä jne..kaipaisin edes vähäsen helpotusta elämääni. Tuntuu etten kohta enää jaksa edes pieniä lapsiani.=( En paljoa pyydä.=(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla